Moeps Geplaatst 28 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 @denise2 Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 Ik vond je ineens zo stilletjes... Altijd weer dat stomme schuldgevoel, zo herkenbaar.... Wil je er weer voor gaan? En wat Knakker zegt; kom hier weer buurten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 @Pats @Anneflow En vast wel meerdere . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneflow Geplaatst 7 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2020 Op 30-6-2020 om 10:41 zei Lieke7777: @Pats @Anneflow En vast wel meerdere . Hey Lieke, ben er af en toe nog wel hoor! Ik lees zo nu en dan nog wel mee met jullie. Inmiddels zelf met therapie gestart en het gaat best goed. Wel gedronken maar niet meer om te verdoven dus we gaan de goede kant op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2020 @Asterix. Gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 2 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2020 Het gaat, ik schrijf niet vaak, maar lees af en toe nog wel mee. Dank voor je interesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2020 (bewerkt) @Asterix, Ik denk regelmatig aan je, ook aan je vrouw. Ik gun haar en jou zo dat het beter gaat, ik hoop echt dat er een betere toekomst is voor jullie Hoe is’t met de hond? 6 augustus 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2020 Ja, dat hoop ik ook, haar angst wil maar niet verdwijnen. Nu komt er weer een schepje bovenop door haar angst voor de hitte. Met de hond gaat het goed, hij is al bijna 2. Alleen eergisteren een wortel van zijn afgebroken snijtand moeten laten verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2020 1 uur geleden zei Asterix: Ja, dat hoop ik ook, haar angst wil maar niet verdwijnen. Nu komt er weer een schepje bovenop door haar angst voor de hitte. Met de hond gaat het goed, hij is al bijna 2. Alleen eergisteren een wortel van zijn afgebroken snijtand moeten laten verwijderen. Is ze ook extra bang door de Corona? Kan hij nog wel goed eten met één snijtand ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2020 Ja, dat ook, alles telt bij elkaar op, met name nu het weer toeneemt. Eten is geen probleem hoor, er zit nu slechts een kleine opening naast zijn hoektand. Eten is voor hem trouwens nooit een probleem. Hij vreet echt alles wat je hem voor zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2020 O ja, zo een! Een vriendin van mij heeft ook zo’n hond, die kan altijd eten en inderdaad van alles. Kan je vrouw nog wel een beetje van hem genieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ik ben hier even om naar Myle te vragen: ook ik mis haar al een tijdje.. Nog even dit, zoals Myle schrijft en zichzelf uitdrukt lijkt het me een heel intelligente vrouw.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Myle zit toch in opname nog steeds . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2020 Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 A3, waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 Geen idee 12 juli ook een app gestuurd en ook niet gelezen ' het kan idd dat je langdurig geen beschikking hebt over je mobiel .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 3 uur geleden zei Cleo66: Duurt dat zo lang ? En heeft ze daar ook geen beschikking over haar mobiel? Ik heb op 3 juli bericht gestuurd , 2 grijze v'tjes(aangekomen niet gelezen)en op 15 augustus en blijft 1 grijs v'tje (verstuurd) Maak me zorgen Ik maak me ook zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2020 @Quinn hoe gaat het.? En @Monster, lees jij nog mee of ben je helemaal uit beeld? @Soothe, ik denk regelmatig aan je als ik mooie muziek hoor. Gaat het met je? @huttula, jou heb ik ook al lang niet meer gezien of gehoord? Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2020 @Roberto is ook nooit meer terug gekomen ' vraag mij ook af hoe het hem vergaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 september 2020 Rapport Share Geplaatst 11 september 2020 (bewerkt) @Myle @fleurtje @harald @Quinn @Kohtjenatuurlijk nog meer maar deze mensen komen nu omhoog in mij. @Myle ook meerdere apps gestuurd, ongelezen, voelt niet goed, al hoop ik dat het juist wel goed gaat natuurlijk. Zie dat ze nu wel gelezen zijn btw, goed teken. Hoop ik dan maar. 11 september 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 12 september 2020 Rapport Share Geplaatst 12 september 2020 Op 30-6-2020 om 10:41 zei Lieke7777: @Pats @Anneflow En vast wel meerdere . Klopt. Was mezelf weer flink aan het verdoven. 4 maanden pffff. Ben er weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 september 2020 Rapport Share Geplaatst 13 september 2020 @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 september 2020 Rapport Share Geplaatst 13 september 2020 En A3, waar ben je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2020 Jopie, altijd jopie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 Vol, waar ben je nou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden