Lika Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 (bewerkt) Lieve is al weer even uit de,lucht. Hoe is het meis? en ja. Meya. 4 maart 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 april 2017 Rapport Share Geplaatst 18 april 2017 Spud, ik mis je ook Ik heb gemist waarom je hier opeens weg bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Erik erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Garnaaltje (akelei) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 Witte lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2017 PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2017 Meya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Ja jij van seconde 1 al ongeveer! Bor Jij die zelf niet gestalkt wil worden. Maar het viel je wel op ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Maar ik ben er nu echt weg van. Ga goed allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Dag Aardappel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 (bewerkt) Op 5-5-2017 om 07:26 zei fleurtje: Erik Ben er nog 26 mei 2017 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 Op 5-5-2017 om 07:27 zei fleurtje: Garnaaltje (akelei) Dat Garnaaltje de reïncarnatie van Akelei was wist ik niet. Ak heb ik zeker wel gemist en gedacht van hoe zou het met haar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Basta basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 ZBB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2017 Eef (Eef123) was een tijdje weg maar is weer terug en heeft behoefte aan meer reacties. Kijk maar op haar eigen draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Ja Quinn, waar ben je?? Ik hoop dat alles goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Quinn erik lynn Sislyn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2017 Jammer dat zo velen zich niet meer laten horen! Er schieten me vele namen te binnen. Raad maar: jij en jij en jij.... Laten jullie weer eens wat horen? Ik denk wel es dat er misverstanden waren/of schuldgevoelens ook. Ach ja, hm, tja.... Of het gaat domweg supergoed!? maar ....als je terug komt: doe het immer voor je ZELF; hoe dan ook. Dat wij je missen is in feite een onbelangrijk aspect. Weet dat je altijd kunt inloggen. Liefs en succes gewenst en... sterkte! Dit mag ik vast ook zeggen namens alle dagelijkse deelnemers hier!! Good luck!! erik en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 28 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Mocht iemand mij missen , ja jij wel dat weet ik! Met mij gaat het nog steeds super goed! xxx liefs myriam lady jane, huttula, erik en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2017 FIJN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2017 (bewerkt) @basta @Quinn @Nadia @Reacher @fleurtje @Singbluesilver @erik 1 augustus 2017 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2017 Zeilbootbewoner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2017 13 uur geleden zei Lars: @basta @Quinn @Nadia @Reacher @fleurtje @Singbluesilver @erik Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2017 Ik heb een verschrikkelijke terugval van ongeveer bijna 8 weken non stop 24/7 zuipen.het lukt me niet om eruit te komen. Moet elke ochtend beginnen,ben vreselijk paranoia eet niet meer ben uitgedroogd heb iedere minuut een slok nodig. HELP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden