Fonny Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Goedemorgen Hadocque en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Sterkte @lady jane, ik hoop dat de koorts van je dochter verder gezakt is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Goedemorgen allemaal Dat wordt geen droge dag dus met de auto naar het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 nee weer gestegen @Yana ze is nu in het ziekenhuis, bloed afgenomen en over 2 uur uitslag. buikpijn en diaree hier (sorry voor de ontbijters), en begin er rekening mee te houden dat ik die kant op moet gaan. Dochter is positivo, dat heeft ze van dr vader. lesjes machteloosheid aanvaarden hier. wat een zegen is whats app toch, we zijn veel in contact en appen is net iets minder paniekerig dan bellen. kaarsjes branden hier voortdurend nu, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Sterkte LJ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 thnx allemaal, 42,1 wordt kritiek, dus ik ga kijken naar vluchtmogelijkheden. log voorlopig niet in denk ik. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Ach jeetje @lady janewat een zorgen. Ik duim heel hard dat de koorts gaat zakken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 M'n bericht had dat van jou net gekruist, heel veel sterkte!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 @lady jane Veel sterkte lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 @lady janeheel veel sterkte. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei lady jane: thnx allemaal, 42,1 wordt kritiek, dus ik ga kijken naar vluchtmogelijkheden. log voorlopig niet in denk ik. Heel erg veel sterkte. Angstige situatie zeg. 24 april 2023 bewerkt door Strijkbout lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Heel veel sterkste @lady jane. Heb nu pas bijgelezen en lees dat je dochter 9000 km hier vandaan is en dat je er mogelijk naartoe moet. Ik wens je Kalmte, Moed en Wijsheid. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Vandaag moet mijn lichaam het bekopen.Niet zo gek eigenlijk.Veel teveel gedaan en totaal niet naar mijn lichaam geluisterd.In het dubio om mijn afspraak van 1 uur af te zeggen.Wacht het nog even af en probeer eerst een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Oh @lady jane wat een zorg! Heel veel sterkte voor jou en je dochter lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Veel sterkte @lady jane Gaat goed komen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Heel veel sterkte met je dochter @lady jane! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Nou lieve mensen, jullie wensen en mijn kaarsjes en haar anti biotica lijken te werken. De koorts is gezakt naar 39,eneenbeetje de artsen en ziekenhuis kunnen niets vinden in haar bloed dus de laatste arts geeft toestemming tot het bij rusten te houden en dan mag ze verder trekken als de temperatuur goed blijft. Ze heeft heel veel fruit gekocht en eet daar veel rijst. komt goed dus, en ik kan lekker in nederland blijven. dankjulliewel voor het meeleven, was echt even fijn. niks, Bob, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Heeft er iemand @Claudius nog gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 al een poosje niet meer, toen op de kilokillerdraad en even ergens een goeiemorgen of zo iets hebben we wat gemist? Weet jij méér? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 14 minuten geleden zei lady jane: al een poosje niet meer, toen op de kilokillerdraad en even ergens een goeiemorgen of zo iets hebben we wat gemist? Weet jij méér? Nee heb hem op whatsapp aangeschreven maar nog niets terug gekregen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Oh wat fijn @lady jane Goh, wat kon ik je zorgen mij goed voorstellen. Hopen dat ze snel opknapt nu lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 april 2023 Rapport Share Geplaatst 24 april 2023 Vandaag rust dag gehouden. Alleen bed verschoond en twee wassen gedraaid, vuilnis en oud papier weg. Verder niets, paar uurtjes gepaint lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden