Oskar Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Het is vandaag St. Patrick’s Day, de nationale feestdag van Ierland. Nou zal de meeste van jullie dat een worst zijn, maar omdat ik in mijn vorige leven een Ier was vind ik het een bijzondere dag. Dus ik hul mij in groen en draai de muziek. Toos, karin123, bolletje en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Leuk land met vreselijk leuke mensen. Ik moet er dringend weer naartoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een gezellige dag!! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 7 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen allemaal en alvast een gezellige dag!! Dagpact: Beatrix Fonny zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Goedemorgen frummers. Gisteren was weer zo'n totale zonloze dag, op dit moment zie ik zo af en toe een zonnetje door de wolken breken, fijn. Eerst even een bakje nog en dan snel aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Jij ook een goedemorgen Bolletje. Een extra bakje koffie voor onze @Remi1.... Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 goeiemooiemorgen frummers gisteren zon gehad en aardig wat zien zonnen bij de sauna nu doet ie zijn best ook alweer de lente is in aantocht! en zoooooo welkom ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 2 uur geleden zei Oskar: ...maar omdat ik in mijn vorige leven een Ier was... Ah, ik dacht al dat ik je ergens van kende Wij staan vandaag langs een steile rotswand waar in de richels en gaten tientallen ooievaars en een kolonie vale gieren wonen. Wat een machtig schouwspel als ze af en aan vliegen, ik ben er stil van. Aan de andere kant heb ik uitzicht op de bloesemboompjes die langs de rivier staan. Houd moed, de lente komt! karin123, Pats en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Haha @lady jane, twee zielen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 (bewerkt) wow, ja @Yana, wat een pracht he, ik zag bloeiende magnolia's onderweg toen ik langs de Rotte fietste. Mijn moeder had een hele mooie, dus altijd even in gedachten bij haar als ik die zie. 17 maart 2023 bewerkt door lady jane Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 2 minuten geleden zei Yana: Aan de andere kant heb ik uitzicht op de bloesemboompjes die langs de rivier staan. Houd moed, de lente komt! Hier ook, de hele vallei is alweer roze en wit. Duurt een weekje of 2 dan is het weer weg. Ff knetterhard van genieten dus lady jane en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 2 minuten geleden zei bumperjim: Ff knetterhard van genieten dus Heb jij dat ook, dat dingen soms zó mooi zijn dat je voelt dat het onmogelijk is om er genoeg van te genieten en dat je er dan soort onbestemd triestig van wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Ohhh, wat heerlijk, ik kijk er weer zo naar uit... Hier bloeien momenteel alleen de krokusjes en druifjes... Mijn bloesemboom is nog totaal donker en kaal, de hortensiablaadjes zitten al wel lekker in de knop en de spirea geeft al een lichtgroen waas. Een kale boel dus nog. En het móet nu echt even wat droog blijven, ik moet de leilindes gaan snoeien, maar het is nog te drassig om op een hoge trap te klimmen daarvoor.... Afijn, het weer laat zich niet 1,2,3 dwingen, geduld dus maar even nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Goedemorgen. Hier ook best veel zon gisteren en wat in de tuin geprutst. Werken kun je het niet noemen, maar op een krukje onkruid zitten plukken en wat dode plantenstengels afgeknipt. Zelfs even on de zon gezeten. moet weer wat kleur op mijn bleke bekkie. @OskarIk vind die Ierse stepdans altijd zo fascinerend om te zien, met die armen zo stijf naar beneden en die benen die zo ongelooflijk snel gaan. En dan ook nog allemaal tegelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Heerlijk ik word blij van deze berichtjes.. lente/bloesem! Ik heb een kers in mijn tuin en die is heel april prachtig roze! Kan ik zo naar uit kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny zbb Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Fijn dat je weer wat aan het opknappen bent @Toos, inderdaad, lekker een beetje in de tuin zijn en de zon op je toet voelen is zo belangrijk ook. @Donder, hoe gaat het met jou? @Quinn, knap jij ook wat op inmiddels? Toos en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Alles is een beetje mooier en gemakkelijker in de lente. Zelfs geen drank nemen. DAGPACT: Beatrix Fonny zbb Yvonne Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Een hele goede morgen allemaal, Het zonnetje wil wel... Straks eerst naar het reisbureau om het e.e,a te regelen, daarna toch maar naar de tuin, want het is te mooi weer om niet te gaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 17 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 Gisteren ook even in de zon gezeten, mijn man nam een biertje, ik alcvrij en het was alsof er niets is veranderd qua gezellig in de tuin zitten met of zonder alcohol. Ik ben nog steeds wel bang voor craving met de lentezon, maar een slimme meid is voorbereid! Dus het ging prima zover. DAGPACT: Beatrix Fonny zbb Yvonne Toos Pytje mariann Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 17 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2023 1 uur geleden zei Toos: @OskarIk vind die Ierse stepdans altijd zo fascinerend om te zien, met die armen zo stijf naar beneden en die benen die zo ongelooflijk snel gaan. En dan ook nog allemaal tegelijk! Van die stepdans kan ik me eigenlijk niets meer herinneren @Toos. Ik vermoed dat ik in mijn vorig leven ook voornamelijk aan de toog zat. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden