ikkanhet Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Goedemorgen! Zang van de merel en roodborst, koffie en forum. Geen slechte combinatie. Fijne dag allemaal. dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Guttmurning! Wat heb ik lkkr geslapen als een blok nadat ik gisteravond na 3 sauna sessies in het zwembad direkt naar bed ben gegaan. Havermout, koffie en radio 10...straks aan het werk. dagpact Maja Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 27 minuten geleden zei Freekie: dagpact Maja Freekie zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Goedemorgen frummers. Het is droog,de zon schijnt, de vogels zingen en er staat een bakje klaar. Een mooi begin van de dag. En als ik de weersverwachting mag geloven blijft het de hele dag zonnig Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Goedemorgen Wat klinkt dat allemaal lekker , wat een zonnetje wel niet kan doen. Het kan ook triggeren bij mij, ik probeer mij daarop voor te bereiden. Maar voor nu: DAGPACT 'Maja Freekie Zbb Beatrix Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 15 minuten geleden zei Mariann: Goedemorgen Wat klinkt dat allemaal lekker , wat een zonnetje wel niet kan doen. Het kan ook triggeren bij mij, ik probeer mij daarop voor te bereiden. Maar voor nu: DAGPACT 'Maja Freekie Zbb Beatrix Mariann Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 (bewerkt) Mogge mensen. Zojuist heb ik het eerste bloempje ontdekt in onze tuin. Een klein, onschuldig blauw bloemetje: het kaukaskisch vergeet-mij-nietje. Maar ik was hem eigenlijk wel vergeten. Zoals ik me er elk jaar weer over verbaas dat uit die hele dorre ellende waartoe de tuin in de winter verworden is tóch weer nieuw leven ontstaat. Hoopvolle symboliek. 15 maart 2023 bewerkt door Oskar lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 2 minuten geleden zei Oskar: Mogge mensen. Zojuist heb ik het eerste bloempje ontdekt in onze tuin. Een klein, onschuldig blauw bloemetje: het kaukaskisch vergeet-mij-nietje. Maar ik was hem eigenlijk wel vergeten. Zoals ik me er elk jaar weer over verbaas dat uit die hele dorre ellende waartoe de tuin in de winter verworden is tóch weer nieuw leven ontstaat. Hoopvol. Oh, die staat er bij mij ook! Zal eens de tuin inlopen straks. En de stermagnolia bloeit! Wat een feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 En ook een goedemorgen trouwens. DAGPACT Maja Freekie Zbb Beatrix Mariann Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Prachtig @Oskaren @Toos, jullie hebben toch ook wel een polletje vergeet-mij-nietjes in de tuin? Dat vind ik ook zo'n geweldig, teer en hoopgevend bloemetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Goedemorgen. Ja, daar verbaas ik mezelf ook altijd over @Oskar. Er komt van alles tevoorschijn, waarvan ik helemaal was vergeten dat ik het had gezaaid. @Freekieheerlijk die sauna, gisteravond ook geweest naar het sporten, echt een verslaving. Alleen is er bij mij vaak een vrouw die met keiharde stem haar negatieve mening over allerlei wereldzaken verkondigt en ik durf nooit te vragen of ze haar mond wil houden. Gisteravond gewoon gedaan of ik sliep en dat hielp gelukkig. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 @Remi1succes vandaag, goed bezig! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Zijn we weer! DAGPACT Maja Freekie Zbb Beatrix Mariann Fonny Toos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 mooiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rosee: Alleen is er bij mij vaak een vrouw die met keiharde stem haar negatieve mening over allerlei wereldzaken verkondigt en ik durf nooit te vragen of ze haar mond wil houden. Ja, wat is dat toch? Er is altijd zo'n vrouw. Of nog vaker: zo'n man. Je komt ze overal tegen: in de bus, in de supermarkt. De hoge heren zijn er alleen maar op uit om hun eigen zakken te vullen. Je denkt: ga weg, ik heb niks verkeerd gedaan; maar uit gewoonte glimlach je vriendelijk. Tegenspreken heeft trouwens ook geen enkele zin. Het gaat maar door. Je dood houden is inderdaad nog het beste. In de trein stap ik soms uit op een station waar ik niet zijn moet, om dan in een andere wagon weer in te stappen. 15 maart 2023 bewerkt door Oskar Francoise en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Een hele goede morgen allemaal, Wat heerlijk, dat zonnetje ook al is het dan nog fris. Dat wordt weer lekker naar de tuin vanmiddag. Tomaatjes zaaien, onkruid wieden, nog wat snoeien. Het is soms onvoorstelbaar hoe ik opknap van de tuin Soms ga ik somber weg en kom helemaal opgekikkerd weer thuis. Dan denk ik, ja een mens is ook niet gemaakt om in een blokkendoos te wonen en de hele dag razend verkeer om zich heen te hebben. Het is dat ik het lef niet heb, maar anders zou ik verhuizen misschien. of overwinteren in Spanje of zo, daar denken vriend en ik ook wel eens over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Dat heb ik nou ook @rapilos. Ik word helemaal blij van wroeten in de grond. Vooral in het voorjaar want wat stond er ook alweer waar? Dat is steeds anders bij mij want ik ben nooit tevreden met de indeling van de planten. Dus scheur en verzet ik steeds van alles. Ik denk dat ik vandaag de Cosmea maar eens in de bak ga zaaien.... Goed plan, al zeg ik het zelf/ rapilos en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Heerlijk he @Toos Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Zijn we weer! DAGPACT Maja Freekie Zbb Beatrix Mariann Fonny Toos Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Droge afmelding van het Dagpact. drukke en lange dag geweest,wel een die ik met alle tevredenheid af kan sluiten. fijne avond. Yana, Spirit en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 @Remi1hoe is het? Wat goed van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden