Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 februari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Hier ook een grote dag. Ik moet met mn auto naar de garage. De merkdealer, noodgedwongen. Ik heb nl goedkoop een auto gekocht van een premium merk en nou is er iets premiums kapot en ik reken op een financieel drama waar de Titanic bij verbleekt.

Dus creditcard mee of niet is geen vraag hier :( 

Maar ik drink niet, dan hek dat alweer terugverdiend :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadden we maar 2 oude Clios gvd dan zat ik nou niet met de ellende.

Als het me te gek wordt ruil ik hem in. Zeg 2000 euro max. Misschien ben ik pessimistisch maar als je bij hun je ruitenwissers laat vervangen dan kan je al een PL gaan afsluiten. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bumperjim:

Hier ook een grote dag. Ik moet met mn auto naar de garage. De merkdealer, noodgedwongen. Ik heb nl goedkoop een auto gekocht van een premium merk en nou is er iets premiums kapot en ik reken op een financieel drama waar de Titanic bij verbleekt.

Dus creditcard mee of niet is geen vraag hier :( 

Maar ik drink niet, dan hek dat alweer terugverdiend :huh:

@bumperjim, inderdaad balen zeg !

Maar.... (ik blijf een positivo, sorry) straks weet je meteen hoe snel je het hebt terugverdiend, door niet te drinken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Clio die breng ik gewoon naar handige Harry hier op de hoek, die doet dat prima en niet duur, maar die ander heeft een probleem met de electromotor (stekkerhybride). Dan moeten ze eerst uitzoeken wat het probleem is en dat kost al vast 152,30€ per uur voordat er echt iets gebeurt, zei de vriendelijke dame alvast aan de telefoon. (Harry doet dat gewoon gratis). Het wordt niet alleen dry Feb maar ook vleesloze Feb voor familie BJ geloof ik :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Pinkman:

Goedemorgen, 

jouw automerk staat er helaas bekend om duur te zijn wanneer het op reparaties aankomt. Zuur maar hoop toch voor je dat de kosten meevallen. 
 

 

Ja dat wist ik natuurlijk wel, ik dacht het zal wat duurder zijn, maar zo achterlijk duur dat had ik niet gedacht. Dat er nog steeds mensen zijn die bmw's kopen dat is het meest verbazende. Ik kan er het beste maar vanaf raken voordat er nog meer kapot gaat. Er staat 2 ton op de klok en aan de andere kant zit nog een electromotor... :huh: Ik dacht dat het spul zo'n beetje onverwoestbaar was, naief...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker, maar uit principe probeer ik het altijd eerst zelf, vaak met een youtube filmpje erbij.
Gisteren lukte het me bij toeval zowaar mijn stadsfiets weer te laten draaien, geen idee
wat er mis was helaas. Maar blij mee dus. Want buurman wil zelden geld, alleen voor materialen,
en dan ga ik maar weer wat bakken om toch iets terug te kunnen doen. Moeilijk blijf ik hulp vragen vinden.
Maar beter een goede buur dan een verre vriend klopt hier wel dus.
En nu volleyen, met dichtbije vriendinnen. mooie dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Ik doe alles met m'n racemonster de scooooootmobiel. Daar verhuis ik nog wel mee. Gratis gekregen van de gemeente hier, verzekerd en al. Heb ik panne dat komen ze hem gratis ophalen en krijg ik een leenmobiel, is ie versleten krijg ik een nieuwe. Beter kan het niet. Hij zou alleen 20 km. harder moeten lopen. Lekker scheuren door de bocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...