Spring naar bijdragen

Vrijdag 3 februari 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Baahhhhhhh @bumperjimdat zijn vervelende dingen.  Hoop voor je dat de schade meevalt. Ik heb geen auto, niet eens een rijbewijs. Vaak over gedacht om er toch aan te beginnen, maar ja, duur en in de stad ook geen auto nodig. Heb oudste zoon voor zijn 18e verjaardag rijlessen cadeau gedaan en hij heeft nu bijna rijexamen. Hoop dat hij het haalt, dure grap is dat. En andere zoon wordt dit jaar ook 18 en die wil ik hetzelfde cadeau doen, dus even doorsparen:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik rijd in een klein frans autootje. Topdingetje. Helaas deze week ook een mankementje gehad en naar de garage. Voor het bedrag dat ik moest betalen had ik leuke dingen kunnen doen. Een weekendje weg of zo....:unsure: Hopelijk blijft het hier voorlopig bij, maar het is al een ouwetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Quinn:

Hi.

@chrisjelief je kunt jezelf gewoon aan het lijstje toevoegen, even kopiëren. 

DAGPACT
Beatrix
Mariann
Prana
Chrisjelier
Fonny
Quinn

Al vaak geprobeerd @Quinn maar het lukt me nooit, gaat me ook meer om het idee zelf dat ik een hele dag niet drink. Iedere dag is er eentje :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder buitenlands nieuws vanochtend:

de Stier heeft de baan niet

en de elektrische boiler is definitief kapot. We zitten al 3 dagen zonder warm water en misschien wel tot maandag :( 

Dit is nu wel zodanig negatief dat het met de auto wel moet meevallen. Of niet, maar dat horen we vanmiddag.

Ze waren wel erg aardig bij de garage, dus het geld gaat naar een soort van goed doel.

Nu eerst maar ff thee zetten.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lonster1:

Ben ook blij dat ik niet rij. Mijn fiets laten opknappen voor 110 euro, nieuw zadel, nieuwe banden. Rijdt weer als een zonnetje en de fietsenmaker gesteund. Verder doe ik alles met het ov.

Straks naar de gezondheidsbeurs, gratis kaartje via een vriendin. 

 

Ben ik gisteren geweest @Lonster1
Was leuk !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bumperjim:

Ja dat wist ik natuurlijk wel, ik dacht het zal wat duurder zijn, maar zo achterlijk duur dat had ik niet gedacht. Dat er nog steeds mensen zijn die bmw's kopen dat is het meest verbazende. Ik kan er het beste maar vanaf raken voordat er nog meer kapot gaat. Er staat 2 ton op de klok en aan de andere kant zit nog een electromotor... :huh: Ik dacht dat het spul zo'n beetje onverwoestbaar was, naief...

BMW heeft leuke modellen gebouwd, maar voor betrouwbaarheid kom je toch wel bij een jap of oudere Zweed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Rosee:

Oh wat jammer van de baan voor Stier @bumperjim, jullie hadden er zo op gehoopt en ze zochten een Nederlands iemand toch? Wat een teleurstellingen bah... Misschien kun je het omzetten in iets positiefs: 'wat fijn dat ik nu nuchter de kans heb om mijn incasseringsvermogen te trainen.' (Of wil je me nu slaan?);)

Ze zeggen nu dat ze een Duitse native speaker willen. Kennelijk weet de ene daar niet wat de andere wil. Nu moet ze weer opnieuw beginnen.

Ja het incasseringsvermogen gaat met sprongen vooruit :P zonder dollen, eigenlijk gaat het echt vooruit geloof ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, dat is grappig! Ik had problemen met mijn wachtwoord, maar nu komt een andere titel van een draadje bovendrijven. Hoe dat nu weer kan... Maar ik ben het: Pytje. En ik doe vandaag weer mee.

Mijn laptop is gecrasht, maar mijn quit-drinking app gaf aan dat ik inmiddels 489 euro had bespaard op alcohol (ik heb de M&M's die ik plaatsvervangend heb gegeten niet van dit bedrag afgetrokken), dus heb ik mijzelf getrakteerd op de aanschaf van een gloednieuwe tablet met toetsenbordje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stress, zorgen weeral. Dan flink gematigd met drinken intussen. Ik ben al zo moe en dan steeds van alles er zo bij helpt me niet.

Verstand maar wat op nul zetten en domweg doorgaan. Fake it til you make it.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter aan dan @Opdefles,was zo'n spreuk, hing bij mijn ouders, als tegeltje.

Tegeltjeswijsheid ^_^

De groep van cgt was een mengelmoes.

Velen waren niet zo stellig als ik.

Stoppen of minderen?

Heel wat minder fanatiek dan de AA, maar ach, toch leer je weer van elkaar.

Voor de rest wel een leuke groep.

Blij dat ik geweest ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...