Spring naar bijdragen

Ma 9 jan 2023


bumperjim

Aanbevolen berichten

@Remi1 sterkte vandaag. 
Je had een afspraak met de huisarts, maar ook met jouzelf toch? 
Dus bellen, dus gaan. 
Kom op, je bent meer!

@Spirit, hoe ging het vrijwilligerswerk gisteren? 

Na negen maanden mag het ook wel klaar zijn @niks, jullie zijn beiden blijkbaar toe aan de volgende stap... 
Dankbaar voor het feit dat het lukte zo lang, en blij om weer een stap vooruit te kunnen maken... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef, deze zag ik niet aankomen. Ik kreeg net heel erg goed nieuws. Iets waar ik al maanden op wacht, maar toch nog onverwachts kwam vanochtend. En het eerste wat ik dacht was: Dat gaan we vieren, ik ga champagne halen!
Hier ging het gisteren nog over, het verslaafde brein. Ik drink niet eens graag champagne, ben (was) een rode wijndrinker

Maar even cappuccino nu, het is tenslotte pas net 9 uur geweest (hier), dus ik zou nu sowieso helemaal niet drinken :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pranawat fijn, dat goede nieuws.

Neem er maar een lekkere cappuccino op!

@Yvonne,je vroeg hoe het was op mijn vrijwilligerswerk.

Ik ga hier een heel eerlijk antwoord op geven.

Heb verleden week een email gestuurd, dat ik ervan afzie.

Heb daar, voor het gesprek een uurtje in de gemeenschappelijke ruimte gezeten en zag al veel incidenten, zowel met cliënten als vrijwilligers.Er komen daar veel daklozen en verslaafden.Eentje zat op zijn gemak aan een fles wodka te lurken.Een ander was in slaap gevallen met zijn hoofd voorover op de tafel.In de glazen deur zat een barst, van iemand die boos was geworden.

Dit is niet mijn roeping en ik wist ook niet, dat het zulk heftig werk was.Heb een hele nette mail gestuurd, dat ik er vanaf zag.

Dan maar liever op oproep koffie schenken bij het bejaardentehuis.

Een lange wandeling met de hond is ook een goede zondagmiddagoptie.

Het wordt ook weer wat beter weer en er gaan weer meer optredens komen voor mij, in de weekenden.

Ik zult je wijze hoofd wel weer schudden :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ben ik blij je te "zien" @Zbb. Je was/ bent steeds zo steunend voor mij in deze terugval dat ik het idee dat je ook terug gevallen zou zijn voor jou veel erger vind dan voor mij. Misschien is dat vreemd misschien ook niet, maar wat goed dat je meteen de rem erop zet. Knap hoor, petje af:rose:

bewerkt door Remi1
komma stond verkeerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yvonne:

 sterkte vandaag. 
Je had een afspraak met de huisarts, maar ook met jouzelf toch? 
Dus bellen, dus gaan. 
Kom op, je bent meer!

Ja ik ga ook wel. Zal ook wel moeten want als ik niet ga wordt er hier thuis iemand razend en vermoedt ik dat ik binnenkort gescheiden ben, en in dat gedonder heb ik niet zoveel zin. Drinken en terugvallen wordt niet zoveel aandacht meer aan gegeven hier thuis maar er niks mee doen des te meer! Daarbij; wie zou nou kiezen voor een gescheiden 50+ en dronklap:);)
Ik niet.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...