Spring naar bijdragen

Zondag 1 januari 2023


Donder

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen en beste wensen aan iedereen!

Verder uitslapen dan dit lukt niet, er moet toch geplast worden :huh:

2023, ik hoop er niks van, ik ga er gewoon het maximale aan doen en dan tevreden zijn. En een beetje lol hebben onderweg want dat is er te veel bij in geschoten vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!

We hadden niets gepland gisteren en dat was maar goed ook. Man was vorige week ziek en ik ben het nu. @Roseewe zaten allebei ziek met een dekentje op de bank:)

Geen kater, niet volgevreten. Goed begin.  We zijn naar mooie plaatjes aan het kijken van gebieden waar we kunnen gaan wandelen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze eerste dag van 2023. Ik wens iedereen ( en ook mezelf :D) een mooi, droog jaar toe.

Yana wees me zojuist op deze draad. Ik had deze inderdaad al voorbij zien komen.

Is het de bedoeling dat je je hier dagelijks meld, zodat de rij steeds langer wordt ??

Mijn motto van vandaag is : wat er ook gebeurt, ik drink niet !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Beatrix:

Is het de bedoeling dat je je hier dagelijks meld, zodat de rij steeds langer wordt ??

@Beatrix, als jij je naam op het dagpact zet betekent dat: vandaag drink ik niet.
Dat kun je iedere dag herhalen, zolang dat voor jou ondersteunend werkt.
Sommigen doen dat dagelijks, anderen alleen als ze even een moeilijke dag hebben.
Aan jou de keus om wel of niet mee te doen.

Het kan hier verder over van alles en nog wat gaan, van flauwekul tot heel serieus.
 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij nu dat Vlinder het huis uit is (althans voorlopig), want die flikte het altijd oudejaar te vieren bij mensen die op 1 januari familiebezoek gingen doen en dan moest ik haar uiterlijk om 8:30 's ochtends ophalen - gloeiende grdvr, pubers... dan had zij gewoon de hele nacht doorgehaald en viel dan in de auto in slaap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen en goed jaar frummers
gisteren kwam dochter onverwacht hierheen, ik zat nog in de trein
was blij dat ik een saunadag had i.p.v. bij de familie zoals vorig jaar.
Ze had geen wifi, verwarming en gezelschap gepland (heerlijk die jeugd haha)
en dan is moeders toch wel handig. Eten genoeg, maar nu haar eerste oud&nieuw zonder
drank in jaren. Dus we hebben het gezellig gemaakt, al heeft zij middernacht niet gehaald
en ligt nu nog te slapen. Bek af van de verhuis-stress en ook een beetje ziekjes.
Ik heb straks met zoon afgesproken, dus ben benieuwd of ik vanavond in een leeg huis kom
of dat ze zich heeft geinstalleerd;)
Vroeger zou ik paniekerig zijn geweest om drank onverwacht te moeten delen, met eten heb ik dat niet
de diepvries ligt vol en daar is nooit paniek over. Ander soort verslaving dus.
Nou, ik hoor toeiletgeuliden, dus gauw Likaś muffin in de oven.
mooie dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...