Fonny Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen , voor diegene die al wakker zijn. Lig nog in mijn warme bedje, nog steeds flink verkouden te zijn. Vannacht een in stukken gesneden ui op mijn nachtkastje gelegd. Daar zweer ik bij, kan je tenminste normaal door je neus ademen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen. Gisteren was een dag met steile, hoge rotsen, wilde steenbokken en vale gieren. Als toetje een stad bezocht, ik dacht aan @Yvonne toen ik de huizen zag met balkonnetjes boven een diep ravijn. De loopbrug over het ravijn kon ik niet aan. Hele lieve Spanjaarden ontmoet, gewoon kleine, prachtige dingen. Iemand die op zo'n zonnige manier de weg wijst, een schat van een winkelier die zelf geplukte paddenstoelen verkocht en een man bij wie we de camper naast het huis mochten zetten. Hij spreekt drie woorden Engels en ik twee woorden Spaans, maar na een halfuurtje 'converseren' zei hij: "Éé, joe are a ippie" . lady jane, Maja en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 ons (her)kent ons he Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Slecht geslapen, maar ja, eigen schuld, ik stond niet op het dagpact gisteren Buiten is het onveranderd kkkkoud, nu -8, maar ik zie iets roods in de lucht, we kunnen een zonnetje verwachten voor het eerst in dagen.... Bakje maar nu even eerst 18 december 2022 bewerkt door Yvonne Maja en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Gelukkig ook eindelijk zon bij jou @Yvonne Hier kleurt de lucht ook rood en zeker heel koud, denk min 6 aan de grond nu Godzijdank wordt het volgende week weer boven de 10 graden Misschien volgend jaar maar overwinteren vind het echt niets die kou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Heerlijk om te lezen Yana... maar inderdaad... brrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Ik ben ook niet echt blij met die kou Rapi, maar ik heb me voorgenomen niet meer te klagen over het weer zolang het geen hitte(golf) is. Dat vind ik echt het allerergste... rapilos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen vanuit het zwembad, waar mijn oudste zo voor haar tweede diploma gaat zwemmen samen met papa. rapilos, Maja en Yvonne reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 1 uur geleden zei Yana: Gisteren was een dag met steile, hoge rotsen, wilde steenbokken en vale gieren. Zo'n dag had ik ook. Maar ik heb me er doorheengeslagen en de gedachte aan een fles wijn weer van me afgeduwd. Ik was vastbesloten er een alcoholvrij weekend van te maken en zo is het. Vandaag wat meer de begaanbare wegen kiezen en gewoon weer door. Een hele fles wijn kopen voor mezelf heb ik denk ik nu al zo'n drie jaar niet gedaan. Dat besef stemt tevreden. Rosee, Francoise, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen Dagpact: Fonny Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Wat mooi, leuk dat de letterlijke ervaring van @Yana de beschrijving van jouw dag blijkt te zijn @Lonster1. Maar mooi ook dat je niet voor de bijl bent gegaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 18 minuten geleden zei niks: Goedemorgen vanuit het zwembad, waar mijn oudste zo voor haar tweede diploma gaat zwemmen samen met papa. Oh, wat leuk weer @niks, een klein feestje dus weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen. Heerlijk nog even rust in huis, oudste zoon en vriendin slapen uit en jongste ook. Ik lekker met koffie en de krant en het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Het gaat al een tijdlang beter in huis tussen mijn twee zoons. (Durf het nooit hardop te zeggen,altijd even afkloppen) oudste lijkt volwassener te worden. Jongste nog wel vaak onredelijk naar mij, maar hij heeft nu eenmaal een gebruiksaanwijzing. Ik hoop zo dat het zo blijft. Ik vergeet af en toe dat ze zich nog steeds ontwikkelen en veranderen. Bijzonder om te zien. IJsvogel, Francoise en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Wat heerlijk te lezen @Rosee. Ja, ze worden ouder en met een beetje mazzel blijft het alleen maar beter gaan... En als er één is die dat verdient dan ben jij dat wel.... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 En nu ga ik aan de slag luitjes. Maak er een mooie dag van.... Hier blijft het een wedstrijdje tussen de zon en de wolken, ik heb al zo'n donkergrijs vermoeden wat de winnaar zal blijken. Dag daggggg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen allemaal. Vanacht gewoon weer acht uur geslapen, van 2 tot 10. DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Morning. Naar moeder zo. Daarna naar buiten en het huis verkersten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 En ook ik plak er weer een droge dag aan vast en mezelf op het dagpact (dit is vast een hele foute contaminatie) DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Maja Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijdvoormij Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 Goedemorgen, na heerlijke warme nacht net lekker geklungeld in huis. Straks stuk met hond lopen, maar ik wacht even af tot ergste kou weg is. Voordeel van de kou; ik hoef mijn haar niet te wassen voor ik de deur uit durf; ik doe gewoon lekkere muts op Vanmiddag gooi ik houtje in de kachel van de sauna, waar ik vorig jaar zo naar uitkeek (warme in de winter) staat vanuit de tuin naar me te lonken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 DAGPACT: Fonny Mariann Yvonne Maja Pytje Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden