Donder Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Goedemorgen karin123 en Senna34 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna34 Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Goedemorgen! Bij mij lag het forum er uit, ik geloof voor een dag of twee. Voor mij niet zo’n probleem maar ik kan me voorstellen voor degenen die het moeilijk hebben wel. @Toos ik heb nog aan je gedacht, en ik hoop dat het je is gelukt om je te herpakken Mooie dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Goeiemorgen allemaal Ja lag bij iedereen eraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 7 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Slecht inkoop beleid van @Yvonne. De koffie was op, dus dan maar even het forum op pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Bij mij lag het forum er 6 december de hele dag uit. Het is weer terug gelukkig. Ik ga mijn jaarpact update dus maar eens doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 39 minuten geleden zei Donder: Slecht inkoop beleid van @Yvonne. De koffie was op, dus dan maar even het forum op pauze. Hihihih..... nou, wat een gedoe. Heb anderhalve dag geen wifi of internet gehad op de laptop. Ziggo was met onderhoud bezig, maar dat was volgens henzelf gisteren om half twaalf al verholpen. Maar helaas geen internet of telefoon.... En via de mobiel kreeg ik de melding dat de server van het forum er uit lag. Nu heb ik, na oeverloos opnieuw aansluiten, resetten en noem maar op even een werkend internet op de laptop, dussssssssssssssss Bakje luitjes... En mocht ik er weer uitknallen.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 En natuurlijk hebben we ook een DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 14 minuten geleden zei Yvonne: En natuurlijk hebben we ook een DAGPACT: Yvonne 14 minuten geleden zei Yvonne: En natuurlijk hebben we ook een DAGPACT: Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 goeiemooiemorgen frummers ook nog voor gisteren hopelijk was dit voor niemand een excuus om te gaan drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Goedemiddag, nee gelukkig geen excuus. Nog maar een bakje dan maar? DAGPACT: Yvonne Fonny Freekie Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny Freekie super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Ah we zijn er weer! Wat was er aan de hand @moderator zijn "we" gehackt? Nou eerst maar koffie en van de schrik ook een glas cola erbij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 En omdat ik hier niet terecht kon, ging ik maar op andere sites kijken. Zag daar een vest waar ik verliefd op werd voor Mini. Kan ik die declareren? Roberto en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Het vest deed mij er aan denken dat @Roberto het wel mooi zou vinden. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 43 minuten geleden zei niks: Ah we zijn er weer! Wat was er aan de hand @moderator zijn "we" gehackt? Nou eerst maar koffie en van de schrik ook een glas cola erbij. Daar dacht ik ook aan , dat we gehackt waren , anders was dit "groot onderhoud " toch wel even gemeld aan ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny Freekie super1975 Prana Ah fijn dat ik jullie weer kan lezen. Dit forum is echt een steuntje in de rug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Ha, alles doet het weer. Mooi ! Maar wat er nu aan de hand is geweest ?? Straks volkoren spaghetti, met garnalen en paddestoelen. Snijbonen erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Ik kan het even niet zelf meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Aha, waren we gehackt? Ik dacht in mijn naïviteit dat het een storing was. Maar het komt vast door Poetin. Eerst die raketten al, toen het gas, en nu dit weer. Maar over gehackt gesproken: ik ga ballen draaien. Maar eerst een grote bos bloemen voor @Toos, om de moed erin te houden: Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei niks: Het vest deed mij er aan denken dat @Roberto het wel mooi zou vinden. @niks, voordat ik deze aanvulling las dacht ik: wat een leuk vest. 7 december 2022 bewerkt door Roberto niks en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 De fout op de server (een misconfiguratie na een update) is opgelost. Het forum is weer bereikbaar. Met vriendelijke groet, Tactus Verslavingszorg Had n mailtje gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 (bewerkt) Ik heb vanochtend gebeld met de techneut van dit forum. Er was een techinsche storing, waar ze gisteravond mee bezig geweest om het op te lossen. Toen ik met hem belde bleek dat het probleem 2 minuten daarvoor was opgelost. Gisteravond heb ik in paniek nog met een forumlid zitten appen. Of er een technische storing was of dat ik weer een ban gekregen had voor mijn recht to the point reacties. 7 december 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Mijn leven is weer zinvol nu adb weer online is. Mijn dank is groot mijnheer de webmaster! maar zometeen lasagne Roberto en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 Dacht je echt dat je een ban had @Roberto? Zoiets krijg je niet zomaar hoor. Recht to the point is zo erg nog niet. Treitergedrag overigens wel. Dat doet iets met mensen, die hier toch al niet voor hun zweetvoeten komen. Wij allen komen hier, omdat we een groot probleem hebben met alcohol. Dit is een lotgenotengroep en zeker geen groep om elkaar, op wat voor manier dan ook de les te lezen, te pesten en of te treiteren. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 december 2022 Rapport Share Geplaatst 7 december 2022 2 uur geleden zei Toos: Ik kan het even niet zelf meer Lieve Toos, ik weet niet wat ik je kan zeggen maar in gedachten stuur ik je kracht en kalmte en een warme knuffel en nog een... Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden