lady jane Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 (bewerkt) Mogge! Weer droog gehouden. Het bevalt me eigenlijk wel ik ga de lijn nou doortrekken tot en met het weekend. Niet de hele vrijdagavond verdoven om dan zaterdagochtend met lodderoogjes en een stinkende muil op de hondenclub te staan. Kheb gisteren een bult thee besteld. Wie zichzelf overwint is sterker dan wie een stad inneemt. Dat zei mn oma altijd. Die had het van een oude Griekse generaal. Of van Napoleon, daar wil ik ff af wezen. 25 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Lika, Renee80 en Spirit reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Goedemorgen @bumperjim en @lady jane! Goed bezig BJ! Dag 3. Eerst maar eens een tas koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen, Het is iets uit de bijbelse hoek dacht ik @bumperjim. Anderen wijzen op hoe ze het ware geloof moeten belijden is veel makkelijker dan het zelf goed doen. Zo heb ik het altijd begrepen. Ik ben de laatste tijd aan het observeren wat er allemaal in mij opborrelt om te gaan doen, en stop dan direct het mentale platslaan ervan. Suf, stom, truttig, wat denk je wel enz. En ga het doen. Onschuldige dingen natuurlijk, vooral op het creatieve vlak. Een soort ontdekkingstocht blijkt het. 25 oktober 2022 bewerkt door Etty Renee80, Lika, Spirit en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Goedemorgen frummers. Het is inderdaad een bijbeltekst @Etty: Spreuken 16 vers 32: Beter een geduldig mens dan een vechtjas,. beter zelfbeheersing dan een stad veroveren. Maar je bent goed op weg weer @bumperjim. Eerst een bakje nu maar. DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Renée Voor jou is het vandaag ook Dag 3 he @bumperjim, als ik goed geteld heb? Of doe jij niet aan dagen tellen? Meisjes zijn de deur uit, ik spring nog even door de douche en vlieg dan aan mijn werk. Heb er wel zin in. 't Wordt een productief dagje ik voel het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 43 minuten geleden zei Etty: Ik ben de laatste tijd aan het observeren wat er allemaal in mij opborrelt om te gaan doen, en stop dan direct het mentale platslaan ervan. Suf, stom, truttig, wat denk je wel enz. En ga het doen. Onschuldige dingen natuurlijk, vooral op het creatieve vlak. Een soort ontdekkingstocht blijkt het. Mooi @Etty, wat klinkt leuk en verfrissend! Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Jij bent dus ook goed bezig weer @Renee80, vasthouden nu. Renee80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Goedemorgen, douchen en wegwezen-> zoefffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei bumperjim: Mogge! Weer droog gehouden. Het bevalt me eigenlijk wel ik ga de lijn nou doortrekken tot en met het weekend. Niet de hele vrijdagavond verdoven om dan zaterdagochtend met lodderoogjes en een stinkende muil op de hondenclub te staan. Betekend dat dat je gewoon niet meer drinkt B.J.? 25 oktober 2022 bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Goeie morgen allemaal, Vannacht weer eens een drankdroom gehad. Wat is dat toch kluten zeg. Zelfs in m'n droom de twijfel wel of niet. Toen ik besloot wel te drinken kreeg ik het knap moeilijk en begon te janken maar was toch begonnen. Werd brullend wakker. Moet je kijken, nu ben ik bijna 13 jaar alc. vrij. Bah wat een troep. Nee nooit meer. Reacher en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 (bewerkt) Speciaal voor Reacher en andere kattenliefhebbers. 25 oktober 2022 bewerkt door bolletje Toos, Bob en Reacher reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Goedemorgen iedereen, nog even kort online en dan weer aan de slag op de opvang. lady jane en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Het was heerlijk rustig in het zwembad, en terwijl ik me al had ingesteld op hordes pubers op het fietspad, bleef dat ook zo rustig zodat ik alleen vogels hoorde kwetteren. Oh ja, herfstvakantie. Nu maar hopen dat de sauna ook rustig blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 1 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Het is iets uit de bijbelse hoek dacht ik @bumperjim. Anderen wijzen op hoe ze het ware geloof moeten belijden is veel makkelijker dan het zelf goed doen. Ja een Van Gogh of Monet onderkliederen is makkelijker dan op je fiets naar je werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 1 uur geleden zei Renee80: DAGPACT: Fonny Yvonne Renée Voor jou is het vandaag ook Dag 3 he @bumperjim, als ik goed geteld heb? Of doe jij niet aan dagen tellen? Meisjes zijn de deur uit, ik spring nog even door de douche en vlieg dan aan mijn werk. Heb er wel zin in. 't Wordt een productief dagje ik voel het. Ik heb nooit aan dagen tellen gedaan geloof ik. Of misschien in het eerste begin. Ik wil het nu eerst ff uit mn systeem hebben want ik heb het gevoel dat dat "beetje" alcohol elke dag stiekem samenhangt met allerlei andere redenen waarom ik me niet top voel al een hele tijd. En ik drink dan omdat ik me niet top voel maar het werkt ook omgekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 55 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Vannacht weer eens een drankdroom gehad. Wat is dat toch kluten zeg. Zelfs in m'n droom de twijfel wel of niet. Toen ik besloot wel te drinken kreeg ik het knap moeilijk en begon te janken maar was toch begonnen. Werd brullend wakker. Moet je kijken, nu ben ik bijna 13 jaar alc. vrij. Bah wat een troep. Nee nooit meer. Dikke knuffel @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Ik krijg er zelf tranen van in mijn ogen @bolletje. Inderdaad wat een troep is die drank. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Hoe is het met jullie hond @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Weer terug uit Maastricht. Gisteren 4 uur gereisd. Totaal 1.5 uur wachttijd tussen de treinen door. Maar ach, we zijn met pensioen he Alle tijd Nu eerst mijn fiets bij de fietsenmaker brengen voor een servicebeurt. @bolletje, Hoe is het mogelijk he, nog steeds drank dromen na 13 jaar ! Gelukkig, was er niets van waar bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 23 minuten geleden zei Reacher: Hoe is het met jullie hond @ikkanhet? Het gaat redelijk soms reageert hij op bijna alles en dan weer niet. Maar hij kan ook selectief doof zijn en heel stoïcijns reageren. En ook goeiemorgen allemaal . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 Morgen. DAGPACT: Fonny Yvonne Renée Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Renée Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 25 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Renée Toos Spirit Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden