Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 oktober 2022


lady jane

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Houtje59:

Hoi allemaal,,,,,,

Ik heb vannacht heerlijk geslapen. Gelukkig, want de stress sloeg vanmorgen toe. Blauwe enveloppen midden in het jaar (alles is rond t/m 2021, dus ik verwachtte niks) met een forse aanslag (fout)..... is toch stress. 

Ik zie gelijk beelden voor me van die toeslagouders.....  hoe kom ik hieruit?

Gelukkig gaat het om een financiële familiekwestie en het is al door de boedelverdeler opgepakt. Toch een klont in mijn maag.

Vanmiddag (onverwacht) afscheid in de GGZ kliniek waar ik een jaar liep omdat die gaat sluiten.  Ik liep gelukkig op het eind v d therapie, maar mijn hart gaat uit naar de rest en al het personeel. 

Zucht......

Vanmiddag laatste sessie voor mij. Nu L hoofdpijn. Ben zo stom geweest gisteren niet voor vandaag eten te kopen dus moet om half zes nog naar de winkels.....:devil:

Ik beloof hierbij plechtig, heilig alleen eten te kopen en het vak met JWW te passeren (JeWeetwel, witte wijn, oude forumkreet).

De dag is nu al emotioneel genoeg. 

Ga goed allemaal ( ik ook, dag 3 hè @Renée80)....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Houtje,

Wat leuk om jou weer eens te zien. Wat lang geleden, ik was heel toevallig eens hier. Zo af en toe kijk ik hier op het forum.  Om bij de les te blijven. Want al heb ik 16 jaar opzitten. Je moet toch niet vergeten waar je vandaan komt. 

bewerkt door ferry
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei ferry:

Hallo Houtje,

Wat leuk om jou weer eens te zien. Wat lang geleden, ik was heel toevallig eens hier. Zo af en toe kijk ik hier op het forum.  Om bij de les te blijven. Want al heb ik 16 jaar opzitten. Je moet toch niet vergeten waar je vandaan komt. 

Ferry!!!!! Van het RAF-team? Dat was toch Rufus, Anna en Ferry?  Da's lang geleden! 

Ik ben gelukkig niet terug waar ik vandaan kwam, maar ik merkte dat het er af en toe toch in sloop..... dus gelijk bij de kladden gepakt. Ik heb indertijd ( 2005) de ADB training gedaan en die herhaal ik nu online bij de Jellinek. Met allemaal oh ja - ervaringen. Ik heb mijn motivatie een beetje verslonst. Er is veel gebeurd - o.a. een jarenlange relatie - die geen goede invloed had op mijn alcohol-gedrag. 

Ben niet terug bij af, maar wel hier. En hoe fijn is het hier!

Ik ben inmiddels wel 3 computers verder dus je email heb ik niet meer. Maar stuur me anders een pb! In ieder geval super leuk je te zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...