Spring naar bijdragen

Za 22 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

Hee ik heb trouwens even een vraagje. Er was een plan in de EU om het verzetten van de klok af te schaffen. Meer specifiek zou het zo zijn dat we de zomertijd zouden blijven gebruiken. Wanneer gaat dat in, is dat nu al?

Ik weet eigenlijk niet wat ik van dat plan moet denken. Wat een goed idee was in de jaren 70 (geloof ik?) waarom is dat nu niet meer?

en ja ik kan het ook googelen maar das minder gezellig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag een jaar geen drank meer.  Geen gemarchandeer, innerlijk gejammer, schaamte,goede voornemens, geminder wat een tijd lukt maar dan net op het verkeerde moment niet, plofkop, ongewenste kilo's, van drie tot 5 klaarwakker naar het plafond staren, kotsen terwijl er niets te kotsen is enz.  Alsof ik mijn corrigerende ondergoed heb weggedaan omdat ik het toch nooit aantrek. Daar moet je ook wat illusies voor opgeven:)

Geen idee @bumperjim, wat zou het voor jou opleveren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, gefeliciteerd Etty! Wat een knaller van een prestatie! Mij lukt het nog geen 3 week.. Maar het begin is er weer, want ik ben er weer. 

@bumperjim

Dat uur niet verzetten is geen slecht idee. Maar dat zal zeker dit jaar nog niet gebeuren want het kost miljarden om alle computersystemen hier op aan te passen en vervolgens te testen.. 

Dagpact:

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het in de ochtend langer donker het meest vervelend zou vinden.  Maar hier moet Europa het over eens worden, hihi. 

@Freekie niet zo'n prestatie hoor, meer een herhaling van zetten voor mij.  Ik ben al diverse perioden nuchter geweest, waarvan de langste 8 jaar.  Ik ben duidelijk geen ezel.   Ik drink omdat ik mezelf en mijn leven dan leuker vind. Maar dat vind ik met het ouder worden ook nuchter steeds vaker.  Dus heb die overdrijving niet meer nodig die er komt zodra ik twee glazen achter de kiezen heb.  'Kom kom, zó leuk is het nou ook weer niet'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Allereerst @Etty, gefeliciteerd met je eerste jaar
Heel knap, echt waar ! :rose:

We gaan vandaag een weekeindje naar Maastricht met de trein.
Leuk, maar altijd wat nerveus van te voren
Koffertje is bijna helemaal gepakt.
Vogels extra voer en water

Spannend, net schoolreisje van vroeger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Freekie
Fonny
Yvonne 
Renée

Goedemorgen Forummers! Heerlijk weekend... wat zal ik weer eens gaan ondernemen op deze katervrije ochtend? In de voormiddag wat rommelen en deze namiddag trek ik misschien mijn wandelschoenen weer eens aan.

@Etty Mooie prestatie toch weeral! En wat je zegt, een nuchter leven is gewoon leuker. Het vraagt een inspanning, maar je krijgt er wel iets mooi voor in de plaats. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning. Crackers aan het maken, koffie erbij en straks naar moeder. We snappen niets van de verwarming. Al drie keer iemand bij geweest, maar we vergeten steeds hoe het zit. Haha! Elk jaar weer een nieuwe verrassing. 
Hij is ook nog niet echt nodig nu. 
Gisteren mijn derde prik gehad. Vanochtend beetje griep gevoel. Heel lichtjes. Kan ook mijn hypochondrische kant zijn…

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei lady jane:

Team Machteld & Etty 3e prijs!! (Pagina 1) - Bruids- en Stapeltaarten -  DeLeuksteTaarten.nl Forumeen

mooie wandeling voor jou @Etty, fijn om dat pad mee te belven hier, thnx

Ik kan het niet laten: De tekenaar heeft echt niet door hoe een spiraalweg om een berg loopt. Probeer maar eens de eindjes aan de achterkant met elkaar te verbinden. Dat gaat helemaal fout.

Maar los daarvan, met de bedoeling is niks mis, al wordt je er misschien wel dik van als je het te letterlijk neemt.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...