ikkanhet Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goedemorgen, Man nog steeds ziekig, we gaan de logees afzeggen. Ik had er zin in, maar ben ook blij met het vrije weekend dat er nu opeens is. Filmpje op de NOS app over dat in Australië katten geboren vanaf 1 juli binnen moeten blijven en buiten alleen aangelijnd . @Reacherjij had het daar van de week over. Zou dat hier ook een ding worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goeiemorgen @Etty Beterschap doe maar goed voor jezelf zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Omdat mijn man ziek is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 1 minuut geleden zei Etty: Omdat mijn man ziek is? O haha las alleen nog steeds ziekig man dus overgeslagen slaap nog in de ogen. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goedemorgen uit de buurt van Epe, mooi hier, veel vogels en hele dikke koeien. Dagpact: Yana Spirit en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goeiemorgen @Yana Lekker aan het genieten van de Nederlandse tafereeltjes dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Dagpact: Yana ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Lekker rustig relaxdagje vandaag en tegen de avond uit eten met een vriendin. Kan ik gelijk mijn 2 maanden vieren. Met een lekkere rivella. Fonny, rapilos en Maja reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goedemorgen, zo eerst naar de kapper. Verder ramen lappen, was ophangen, even in de tuinstoel voor boek en koffie. Dan door naar revalidatiecentrum. Dagpact: Yana ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goeie morgen vrije vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goedemorgen frummers, Even snel een bakje neerzetten hier. Het is vannacht lekker afgekoeld, alle ramen en deuren staan nu al een poosje open zodat het ook binnen koel kan worden. Alleen in de keuken heb ik alles op een kiertje want Draakje mag nog niet naar buiten... Ik heb zo het gevoel dat ook hier de roep steeds luider wordt om katten binnen te houden of in een ren in de tuin.... Er zullen ongetwijfeld katten zijn die zich daar goed bij voelen, maar de meeste katten die ik heb gehad waren afdankers uit het asiel, zwervers, die hadden niet meer kunnen wennen aan die beperkingen. Het was vaak al een pittige klus om ze een maand binnen te houden om te wennen, soms probeerden ze zich een weg onder de deur door naar buiten te graven. Maar dat de roep er is, ja, dat begrijp ik. Er zijn gewoon té veel katten, ook hier in Nederland. Ik zal nooit een met opzet 'gekweekte' kat aanschaffen, ik zou ook iedereen aanraden om zijn/haar kat te laten 'helpen'... Jammer dat manlief nog niet 100% is @Etty, maar kan me heel goed indenken dat je blij bent met het vrije weekend, lekker van genieten... En ja, het is mooi in die regio @Yana, jij ook genieten hoor. @Maja, lekker beetje aan de slag, beetje genieten, maak er een fijne dag van. En dat geldt ook voor @ikkanhet, top die twee maanden , dat is wel een etentje waard.... Fonny, ikkanhet en Etty reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goedemorgen allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 5 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen, zo eerst naar de kapper. Verder ramen lappen, was ophangen, even in de tuinstoel voor boek en koffie. Dan door naar revalidatiecentrum. Dagpact: Yana ikkanhet Maja FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 (bewerkt) DAGPACT: Yana ikkanhet Maja Fonny Yvonne 2 juli 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Dank je wel Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 DAGPACT: Yana ikkanhet Maja Fonny Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 DAGPACT: Yana ikkanhet Maja Fonny Yvonne Claudius Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Goedemorgen allemaal! Op bed dacht ik nog.. Zoveel fitter voel ik me helemaal niet. Maar toen ik de kamer binnen kwam, riep ik goeeeeedemorgen naar mijn Kids die lkkr op de tablet bezig waren. Ik dacht jemig wat een vrolijkheid! En ze riepen het allebei ook terug op die manier. Nu staat er al een wasmachine aan, nog voor de koffie klaar was.. En heb veel meer het gevoel (bijna) meteen 'aan' te staan ipv pffff gaaaaaaap! Fonny, lady jane, Yana en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Een hele goede morgen allemaal, Nou, dat klinkt goed @Freekie Hoe lang sta je nu droog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 Straks maar weer eens de weekeinde boodschappen doen Vogel kooien verschonen, stofzuigen, planten verzorgen en vanmiddag naar verjaardag van kleindochter Een mens kan het maar druk hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 DAGPACT: Yana ikkanhet Maja Fonny Yvonne Claudius Freekie IJsvogel Ik word altijd een tikje onrustig van die to do lijstjes hier . Ik doe rustig aan, vandaag en morgen late dienst, daar heb ik wel genoeg aan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers heerlijk zonnig alweer, ik houd de gordijnen nog lekker dicht en zoek de zon straks buiten wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 2 uur geleden zei IJsvogel: Ik word altijd een tikje onrustig van die to do lijstjes hier . Ik hanteer een 'do-nix' lijstje en dat is vandaag helemaal leeg. Zoals het hoort . Lonster en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2022 (bewerkt) Goedemiddag al even niet meer geschreven hier , was ook vrij druk met van alles . 2 trainingen afgerond waarvan de laatste een 2 daagse eindafsluiting had plus hotel overnachting. Afgelopen week ben ik ook mee geweest naar de 2de kamer alwaar we een petitie aangeboden hebben vanuit sos Kinderdorpen en defence for children . Hier mocht ik het woord richten tot enkele kamer leden. Bijzonder mooie ervaring. Helaas heb ik eergisteren een naar bericht gehad 1 van mijn vriendinnen is overleden aan een bacteriële hersenvliesontsteking ze is 1 jaar jonger dan mij. Ik ben er flink beroerd van, maat dit zet mij niet aan tot drinken en daar ben ik heel blij om . Ik laat het leven en voelen en gaan beter dan wegdrinken. Ik kan alleen maar staren naar haar foto en denken mijn hemel , hoe dan zo mooie vrouw zo lief . Ze wist als enige van mijn alcohol probleem toen der tijd. Aanstaande week de uitvaart , brr . Groetjes. 2 juli 2022 bewerkt door Lieke7777 Lonster, Francoise en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden