Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 juli 2022


Aanbevolen berichten

Hoi!

Gisteren 12 liter sterke drank besteld.

Rare actie want onbekende leverancier met lage prijzen.

Toch gedaan omdat waarborgfonds en levering via post.nl.

Bezorging was naadje, hij kwam 2 uur vroeger dan track and trace

Maar alles is binnen, en jeetje wat een genot!

Heerlijk niets doen en naar de zondag toewerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heftig @Lieke7777

Zo jong nog.Mjjn buurvrouwtje was ook pas 65.

Veel te snel gegaan ook.Ze had net nieuwe meubeltjes gekocht, zo sneu en voor haar autistische kleinzoon vind ik het ook heel erg.Die gaan zo anders om, met verdriet.

Vandaag een optreden met de mannen.De repetitie was ook zeer geslaagd gisteren.Ik kan me weer veel beter concentreren en heb weer meer rust en ruimte in mijn hoofd.Niet meer op de automatische piloot, maar weer spelen met gevoel.Soms zo ontroerend, dat ik zelfs even iets weg moet slikken.

Het optreden is laat en er is een BBQ bij.Nu hou ik niet zo van die massale BBQ s waar je met zo'n slap plastic bordje aan het wachten ben tot je zo'n verbrand stuk vlees op je bordje krijgt gesmakt, dus ik zorg voor een goede bodem.Zorgen dat je maag gevuld blijft ter preventie.

Heb er zin in en er is ook kermis.Een heel groot reuzenrad.Ik neem centjes mee, al zullen we weinig tijd hebben, tijdens het spelen.Daarna zal het gaan schemeren.Prachtig die zonsondergang in de vestingstad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien gooien ze ook wat paprika's of andere groente op de BBQ. Maar ik zou er inderdaad maar niet op rekenen, meestal is het eten niet veel soeps. Het klinkt heel gezellig. Ik ga straks ook naar een buitenfeestje. De gastheer is een drinkeboer maar de gastvrouw was laatst op een verjaardag aan de alcoholvrije wijn. Ik denk dat er ook wel lekkere frisdranken zullen zijn, er komen denk ik ook kinderen. Vroeg gaan, rond de maaltijd, en vroeg weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn @ikkanhet.

Ben ook aan het bankhangen en dat mag wel na zo'n spetterend optreden.Het bier vloeide daar rijkelijk, als ik mee had gedaan,had ik een flink stuk in mijn kraag kunnen drinken.Op zich niet erg, maar ik ga door.Weet zeker dat ik dan nu bij de appie had gestaan om snel nog even drank te halen.Nu ben ik gewoon moe en kan ik nog even nagenieten.Ik keek daar in de spiegel, toen ik naar het toilet ging en zag een trotse, zelfverzekerde vrouw in de spiegel.Ja dat was ik.Wat voelt dat goed zeg.Wat een verschil met de drinkende versie van mezelf.Daar doe ik het.Puur voor mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Donder:

Afgelopen woensdag bezoek aan HA ivm abces in oor.

Verwijzing gekregen naar ziekenhuis.

Nu enorme kramp in onderbenen.

Maandag bezoek aan ziekenhuis, dokter belt woensdag.

Wat een ellende.

Hé bah net wat je zegt ja ellende. Hoop dat je er snel aan geholpen wordt. De kramp in de benen is ook shit, zelf ook vaak last van. Beterschap :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-7-2022 om 06:35 zei Etty:

Goedemorgen,

Man nog steeds ziekig, we gaan de logees afzeggen. Ik had er zin in, maar ben ook blij met het vrije weekend dat er nu opeens is. 

Filmpje op de NOS app over dat in Australië katten geboren vanaf 1 juli binnen moeten blijven en buiten alleen aangelijnd .  @Reacherjij had het daar van de week over.  

Zou dat hier ook een ding worden? 

@Adri02 noemde het eigenlijk als eerste. Ik denk het wel. Ik hoop wel dat mensen investeren in een goede afgesloten buitenruimte voor katten.
Iets om te overwegen voordat ze besluiten een kat in huis te nemen. ‘Kan ik het wel een goed leven bieden’.  Het is niet alleen eten en drinken en medische kosten; ze hebben ook afleiding nodig. Als ze alleen nog maar binnen blijven dan moet je met ze spelen etc. Of aan een lijntje naar buiten. 
Een speelkameraadje etc. 
katten houden nu is heel anders dan een kat hebben in de jaren 80.  We weten veel meer over het diersoort nu. 
Anyway, Reacher op haar stokpaardje. Hort sik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...