ikkanhet Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 (bewerkt) Goedemorgen ikkanhet en goedemorgen frummers. De zon laat zich al zien, het belooft weer een mooie dag te worden. De paasdagen zijn weer voorbij, de laatste 'slaper' ging gistermiddag weer huiswaarts. Vandaag maar eens aan de slag in de tuin en vanmiddag vrijwilligerswerk. En rust...... Eerst maar een bakje nu. 20 april 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Goedemorgen, jarig vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Goeiemorgen @Yvonneen @niks hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 @Yvonnehangt vast zo de slingers voor je op Gefeliciteerd lieve @niks. Op naar een fijne dag! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Jaaaarig????? dan even snel de slingers ophangen @niks Lieve Niks, van harte gefeliciteerd. Maak er een heerlijke dag van samen met jouw lief, met Mini, Iniemini en jullie ouders.... Ik wens je een mooi nieuw, gezond en gelukkig nieuw levensjaar toe.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Dank jullie wel! We staan er niet uitgebreid bij stil vandaag. Mijn moeder komt vanmiddag, blijft ook eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Gezellig @niks, fijn.! Ik heb de draad van gisteren heel globaal even gelezen en een paar reacties neergezet.... De dagen daarvoor niet... kom er even niet aan toe. Nu aan de slag hier. Luitjes, het is weer heerlijk weer..... Maak er een mooie dag van, dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Goeie morgen allemaal, Van harte Niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Gefeliciteerd @niks! Goedemorgen allemaal. Ik hoop dat je in de tuin wat kunt ontspannen @Yvonne. Het weer helpt mee. @bolletjevoel je je iets beter? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Gefeliciteerd met je verjaardag @niks, ga vandaag maar eens extra trots op jezelf zitten zijn, dat heb je dik verdiend. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Hier schijnt de zon en het regent kersenbloesem. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Gefeliciteerd met je verjaardag Niks. Ik lust wel een stuk taart. Afgelopen weekend maakte ik een boottochtje door de binnenwateren van Den Bosch, waar de bloesem op het water lag. Het was heel sprookjesachtig. nancy, karin123, niks en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Gefeliciteerd @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 gefeliciteerd @niks, vandaag schijnt de zon speciaal uitbundig voor jou! en wij profiteren mee☺ goeiemooiemorgen frummers de was wappert, de rest kan wachten koffie nu, een een lekkere Lika-muffin straks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Goedemorgen... Koffie en wit bolletje pindakaas. Wat is de koffie op de boot toch altijd lekker, veel lekkerder dan thuis. Straks de douche hier maar eens opzoeken. Wat is het mooi weer he Ik prakiseer er nog steeds niet over om naar huis te gaan. Wat is dat toch wat dat als ik eenmaal op de boot ben ik niet terug naar huis wil. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 @niks Van harte gefeliciteerd niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Ja Lika het gaat iets beter maar moet gewoon, nou ja gewoon, iets rustiger aan blijven doen. Hahaha Dank voor je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Goedemorgen allemaal, Lieve @niks, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Maak er maar een mooie dag van Straks maar weer naar de tuin is nog een hoop te doen Wederom een stralende dag, dus maar van profiteren Boodschappen zijn al binnen, inclusief 5 zakken tuinaarde (Sjouw, sjouw.. ) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Dat klinkt heerlijk @Remi1. Ben jaloers. Ik ga zo maar weer eens zwemmen. Gewoon, omdat het kan op een thuiswerkdag Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 @niksvan harte met je jarig zijn niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 @spirit, hoe gaat het met je hond? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Van harte @niks taart die vast al op is voor je terug bent (geen idee wie hoor) en een cadeautje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 (bewerkt) Groter kon niet. Hi allen. Beterschap @nancy! En @Yvonne, is de boosterellende al over? 20 april 2022 bewerkt door Quinn nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden