bolletje Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 2 uur geleden zei Lika: Heeft met leuke en niet leuke dingen te maken. Ik ga gewoon over mijn grenzen. Begint vaak met werk… de moetdingen. Precies Lika ik moet ook altijd van alles, en zo niet denk ik het. Pas geleden zei iemand "Niets moet, dat moeten moet bij jou weg" en dat klopt ook dus ben ik druk bezig. Heb net gerust en ga dadelijk in de zon liggen. Ja echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Wat lief Jane en wat mooi. Ik heb daar wat gespeeld. Dank je lieverd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik lig er nu Heerlijk rustig nog. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik zit te lunchen met een baguette uit Briançon. Ik heb daarbij uitzicht op besneeuwde bergtoppen van de Hautes Alpes. Zo gek nog niet. Lieke7777, Yana, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Fijne Paaszondag , voor iedereen rustig aan je hoeft niets. Een vol hoofd alles moeten is funest , het zonnetje schijnt misschien is het helpende . Dikke knuffel voor de gene die het lastig vinden en het nodig hebben. Over een uurtje ga ik weer naar mijn werk , dan sta ik weer klaar voor mijn bewoners. Samen met een collega gaan we een heerlijke ovenschotel voor ze maken met ijs toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Wakker geworden net in een leeg huis, het is al Pasen natuurlijk. Maar de pijn is eindelijk weg, hoera. Nu de kasten plunderen, want serieuze honger. Fijne rustige dag allemaal. Ik ga eten en bijlezen. DAGPACT ikkanhet zbb Yvonne Rosa Maja Tatum Spirit Roberto denise2 Quinn nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Goedemiddag, wij hadden vanmorgen een heel uitgebreid Paasontbijt, gesponsord door een bedrijf, zo lief! Voor de kinderen was er een chocoladehaas. Die Mini meteen in elkaar kneep. Straks komen schoonouders, natuurlijk naar Iniemini toe en vanavond gaan we in restaurant ziekenhuis samen eten. Mini slaapt nu, straks weer lekker in de tuin spelen. Iniemini gaat goed, ze drinks steeds wat meer bij mij. Als het goed blijft gaan, mag ze begin volgende week naar een ziekenhuis in de buurt. Dan kunnen wij weer gewoon thuis slapen. Maar wat zijn we dankbaar dat we hier nu terecht kunnen. Zbb, Francoise, nancy en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 @Quinn volgende week de brinta in de aanbieding bij de Aldi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 @niks bedankt, zal eens opzoeken waar die ergens zit. Nog wat kunnen redden van de haas? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 De kop was stuk, maar ach ze kan hem toch niet heel opeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ze kan het wel proberen @Yvonne dank je wel voor jou hier. @Maja wat extra moeilijk deze dagen voor jou zo, denk ik Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Net gefietst naar het strand. Is hier maar een kilometer of 8 vandaan. Heerlijk op een terrasje gezeten en weer terug gefietst. Lekker uitgewaaid dus. Vanavond lekker eten bij oudste dochter. Het leven is zo slecht nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Straks de paaseieren verstoppen voor de kleinkinderen. Er komt een huis vol visite vanwege verjaardag jongste zoon. Maar eerst maar eens aankleden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik kwam een tijdje het forum niet op,iets met de server. hadden er meer mensen lastvan? of ligt het aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Had het vorige week ook een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik ook niet Zbb, dacht geen bereik, maar andere sites deden het wel, dus adb lag er denk ik uit. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Nee hoor, ligt niet aan jou. Had ik net ook. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Wat een heerlijke stranddag eindigt nu ook weer rustig. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik moet ook erg oppassen dat ik mezelf niet voorbij loop,en ik heb de laatste tijd nogal de neiging daartoe. misschien wel me grootste trigger/valkuil vandaar dat ik ook eerst een paar dagen ben gaan varen afgelopen week. Ik moet nog zoveel en ik heb ook belooft me ouders te helpen met van alles. sauna in de tuin bouwen,maar dan moet er eerst een goeie ondergrond gecreëerd worden,die is nu een eind klaar gelukkig. dan nog de schuur daar opruimen,kozijnen verven,etc …. me ouwe heer heeft ook nog een bootje die hoognodig onderhoud nodig heeft. zelf kan die het gewoon niet meer,hij wil wel maar word er te oud voor. wat dat betreft heb ik het niet van een vreemde,zelf kan ik ook slecht stil zitten. dan heeft me broer ook nog een boot en hij is een paar jaar geleden gehandicapt geworden en kan zelf zo goed als niks. maar buiten zijn handicap is ie nooit heel handig geweest,ja met computers en met zijn mond Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ow oké top dan lag het dus niet aan mij bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 DAGPACT ikkanhet zbb Yvonne Rosa Maja Tatum Spirit Roberto denise2 Quinn Ijsvogel Zo, beetje laat maar ik ben net terug uit het werk dus nu pas in de gelegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Lekkere lange Dagpact zo heeft iedereen zoveel trek,of gewoon uit voorzorg? ik hou het maar bij water en sap moet er niet aan denken om morgen doodziek op me bed te liggen. hier op de haven zijn er wel een paar ziek morgen,dat weet ik wel zeker. de glasbak zit nu al vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Nee, de site lag plat, vast Russen. Ik heb wat moeite om niet te drinken, het valt nog in de eerste dagen, dus het systeem ligt plat. En ik ben alleen, ook nooit fijn. Maar ik sta er op, dus, sorry glasbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 De dag is bijna om @Quinn ff volhouden nog morgenochtend ben je blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Dat duurt nog even @Zbb, wat mij betreft is de dag maar net halverwege. Maar inderdaad, geen spijt morgen. lady jane, Hadocque en Zbb reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden