Rosee Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Truste @Rosee wat slaapt iedereen hier onwijs vroeg altijd trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 1 minuut geleden zei Quinn: Truste @Rosee wat slaapt iedereen hier onwijs vroeg altijd trouwens Ja dat viel mij ook al op. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 @ikkanhet van jou zou ik het nog begrijpen, jij bent altijd zo vroeg op ook. Sommige anderen ook trouwens. Hmm, rare ritmes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 1 minuut geleden zei Quinn: @ikkanhet van jou zou ik het nog begrijpen, jij bent altijd zo vroeg op ook. Sommige anderen ook trouwens. Hmm, rare ritmes. Maar ik ga meestal tussen 11 en 12 naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Vind ik ook nog vroeg, maar dat komt door mijn eigen rare ritme. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Maar ik ga meestal tussen 11 en 12 naar bed. Maar jij slaapt in de middag toch nog altijd ? Omdat je anders de avond niet kan volhouden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Zojuist zei Lieke7777: Maar jij slaapt in de middag toch nog altijd ? Omdat je anders de avond niet kan volhouden ? Wisselend nu nog maar een keer of 2 a 3 per week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ikke ga ook op stok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ik meld me ook droog af welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 28 minuten geleden zei ikkanhet: Maar ik ga meestal tussen 11 en 12 naar bed. Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Tussen twaalf en één. En dan tegen drie. En rond half zes nog een keer. Slapen is gemakkelijker als het licht is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 (bewerkt) Naar bed gaan is wat anders dan slapen, althans, bij mij. Kan om 3 uur nog steeds wakker liggen hoor, of 4. Lichtje of televisiegeluiden op de achtergrond helpt om te slapen bij mij. (heb angst in donker). 5 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 2 minuten geleden zei Remi1: Naar bed gaan is wat anders dan slapen, althans, bij mij. Kan om 3 uur nog steeds wakker liggen hoor, of 4. Ja hier precies zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Ik ben hier alleen nog wakker. Kijk nog even naar onze kleine vechtertje. Zo klein, zo mooi. Een heel ander kindje dan Mini. Ze heeft al bijna net zoveel haar als Mini nu, al groeit dat nu ook mooi. Twee mooie meiden, ben zo trots op ze. Sorry, zal ook gaan slapen, moest het even kwijt. Morgen komt mijn moeder, zo fijn dat het hier gewoon kan. Welterusten allemaal. Remi1, rapilos en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 4 uur geleden zei Reacher: Noooooooooo I love you!!!!! Ik ook van jou. Dank je wel voor de thee, ik neem nog een kopje voor het slapengaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 1 uur geleden zei Quinn: wat slaapt iedereen hier onwijs vroeg altijd trouwens Ik niet, mijn patroon lijkt meer op het jouwe denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 3 uur geleden zei Remi1: Zeg je zonder namen. Hier zal ik ook wel bij scharen denk. als jij je erbij schaart is dat een actie van jouzelf ik had jou niet in gedachten toen ik schreef dus NIVEA? Maar omdat je je aangesproken lijkt te voelen herken je misschien iets van spirit in jezelf, of andersom? Ooit noemden jullie je tweelingzusjes van elkaar, weet je nog? 3 uur geleden zei Remi1: @lady jane Ik vind je post niet kunnen. ik wel, ik vertelde iets over mezelf Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 4 uur geleden zei lady jane: Ik weet haast niet beter meer, heb iets opgegeven hierin. Niet fijn. Zelluf maar niet alleen gaat niet altijd op, ook niet op adb. Hier had je het dus over jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 ja idd, dat ik het niet fijn vind iets opgegeven te hebben, ik houd liever hoop dat in dit geval spirit het zal redden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Je hebt veel commentaar op anderen op het moment @Remi1, komt dat omdat je niet lekker in je vel zit? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 ik heb de hoop verloren is niet hoe ik schreef, dus nee ik kan helemaal niets met jouw eigen ervaringen. Het blijft lastig wanneer mensen reageren met hun eigen projecties, hoe begrijpelijk ook. Ik heb een kwetsbaar zinnetje gedeeld, Reacher herkende precies wat ik bedoelde. Maar ik wil ook iets kunnen delen als het niet helpend is voor allen die hier lezen. Irritaties, onbegrip, emoties, kritiek, van alles kan een reactie zijn, heb ik zelf ook. Maar ik reageer al zo'n stuk minder hier, loop op eieren soms, en dat is dus nu ook wat ik riskeer. Het hoort er bij. nancy, Francoise en Fruitvlieg reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden