ikkanhet Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen, @Oskar veel succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goeiemorgen @nikshoe gaat het met jou en ienieminie? Hopelijk een goede nacht gehad. @Oskarheel veel succes en plezier met je nieuwe baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Ja ze slaapt nog lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen. Fijn @niks! Mooie dag allemaal! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen! Fijn dat het goed gaat @niks! Zettumop Oskar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen frummers, Heb jij ook goed kunnen slapen @niks? Gaat @Oskar vandaag beginnen aan zijn nieuwe baan dan? (ook wel logischer eigenlijk ) Veel succes Oskar ...uhm.... het is toch geen ..... ??? Eerst maar een bakje dan nu. Dagpact: Roberto Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Sneeuw hier. Sporen van grimmigheid in het schuurtje van tuinkat. Er was ook iets op haar princessbed gevallen waardoor ze daar niet in kon. Zelf is ze spoorloos. Ze heeft waarschijnlijk elders een warm plekje gevonden. Hoop ik. Pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 goeiemooiemorgen frummers witte wereld hier, zo onwezenlijk! De verwarming maar weer aan. @Niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Dank je wel voor de koffie @Yvonne Ik ga er vandaag ook maar op: Dagpact: Roberto Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen, dat iedereen maar een mooie dag mag hebben vandaag. Ik hoorde laatst iemand zeggen: If you have only one prayer, make it 'thank you'. Is dat niet prachtig? Rosee, nancy, Francoise en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Wat een weer zeg toch geen 1 april grap,jammer ik wil zon en 20 graden! Brrrrr goedemorgen Francoise en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 12 minuten geleden zei Reacher: Dank je wel voor de koffie @Yvonne Ik ga er vandaag ook maar op: Dagpact: Roberto Yvonne Reacher zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 (bewerkt) Dagpact: Roberto Yvonne Reacher zbb ikkanhet 1 april 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Jullie ook een goedemorgen Jane, Reacher, Yana en zbb... En ja, dat is een heel mooie @Yana Getsie @Reacher wat ellendig, ik hoop dat Tuinkat zich snel toch even laat zien, bah, zoiets houdt je de hele dag dan bezig. Hier trouwens een minimum aan sneeuw, op het grasveld liggen nog een paar priegels, maar daar is dan ook alles mee gezegd, als ik mijn bril afzet zouden het zomaar een paar madeliefjes kunnen zijn.... Wel is het hartstikke koud, maar dat geeft niet, ik trek mijn winterjas wel aan... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen. Hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad @niks en Ieniemini. Succes vandaag @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Hier ook piepklein beetje sneeuw. Werken en vanmiddag oudergesprek op school over jongste zoon, is standaard. Hij is de laatste tijd weer vreselijk in de contramine, loopt mij en zijn broer continu uit te dagen. Deze week is hij al een paar keer boos met zijn avondeten in zijn kamer gaan zitten. Zo had ik me het moederschap vroeger niet voorgesteld. Denk dat ik moet proberen om te accepteren dat het nu zo is en mezelf niet emotioneel laten meeslepen. nancy, Yana en IJsvogel reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Mooi @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 @Rosee, schrale troost, maar hij is er zelf ook doodongelukkig onder. tropenjaren weet ik nog. sterkte voor jullie daar! en nu winterjas, handschoenen en de winter trotseren. (zus heeft vandaag uitgekozen om haar nieuwe camper te gaan uitproberen, ze komt jouw kant uit @Yvonne) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goeie morgen allemaal, Hallo lieve mama Niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Leuk @lady jane, het is koud, maar droog hier. Goedemorgen tante @bolletje en @Rosee. Pfff, wat is het afzien dan Rosee, moeilijk hoor, ik heb respect voor jou, echt! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Dat vind ik niet echt een schrale troost @lady jane, juist heel erg vind ik dat. Zo frustrerend allemaal, omdat ik niks kan doen. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Ik ga aan t werk, laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Goedemorgen frummers @Oskar veel succes @niks @Rosee, heel frustrerend dat machteloos toezien Vanmiddag komt mijn collega van 86 mij halen met de auto om mee naar mijn vrijwilligerswerk te gaan . Het is op het terrein van een PI , dus ze mag niet alleen open . Afgelopen 2 weken kom ze er niet naartoe want er wil niemand op vrijdag middag werken . Ik kan dan daar in een stoel zitten met voetenbankje. Gaat vast goed komen karin123 en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden