rapilos Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen allemaal, @niks Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje Heel erg klein inderdaad lees ik. Gelukkig heb je wel goede zorg voor haar en jezelf best een zware tijd nu denk ik. Houdt je taai meis ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 @niksGefeliciteerd met de kleine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Van harte gefeliciteerd @niksHeel veel geluk met jullie kleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Gefeliciteerd @niks van harte gefeliciteerd met jou mooie dochter , wat ee rollercoaster . En fijn dat ze veilig in goede handen is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen iedereen, Dagpact Roberto zbb Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 1 uur geleden zei Oskar: Nee, morgen begin ik. Sorry @Oskar, ik dacht dat het vrijdag was toen ik mijn succes-berichtje plaatste.. Houd maar even warm in de oven bij 185 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 160 graden zou ik doen, en afdekken. De sneeuw is weg en verder vind ik het maar koud vandaag, brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) @nikswat moeilijk en mooi tegelijk. Gefeliciteerd met je dochter. Fijn dat alles goed is gegaan. 31 maart 2022 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ach @niks, wat spannend allemaal! Gelukkig ben je op tijd overgeplaatst! Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie kleine nieuwe wonder. ik hoop van harte dat zij sterk is en dat ze zich heel goed ontwikkelt en dan met jullie mee kan naar huis. En natuurlijk wens ik jou ook toe dat je goed herstelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ze is prachtig mooi! Kan nog niet zonder zuurstof en zelfstandig drinken. Ligt aan allerlei draden vast. Maar ze is wel stabiel gelukkig. Als alles normaal verloopt, zal ze rond de 6 weken moeten blijven. Kan iets sneller gaan, iets langer duren. Als ze complicaties krijgt, kan het een ander verhaal worden. Wij gaan zolang wel in het rmd huis, we willen dicht bij haar zijn. Maar daar kunnen we heen als ik met ontslag mag. Mini kan dan ook bij ons komen. Vanmiddag komt ze ook, ze mag niet bij haar zusje kijken helaas. Maar wel met mama knuffelen en papa. Bedankt voor de felicitaties en reacties! Artemis, Rosee, karin123 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 @niks Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Kan iemand mij erbij zetten op het dagpact bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Dagpact Roberto zbb Toos Spirit ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 @niks gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet, veel sterkte en kracht gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Oooooo, @nikswat lief, wat spannend, maar wat fijn dat jullie in goede handen zijn. Mijne was twee weken ouder toen ze kwam. Dat is best veel op die ‘leeftijd’. Toch kan ze zich snel ontwikkelen hoor!!! Ik leef enorm mee. Wij allemaal hier meen ik te lezen. Trots op jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Zo hey, is iedereen in winterslaap gegaan? Ik vind dit zo mooi he, prachtig mooi winter wonderland. echt een nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Welk winterweer, ik zie niks..... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Hier ook geen sneeuw, jammer. Wel van die kouwe miezer regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Hier ook nog niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik hoop dat iniemini snel aansterkt @niks. Lijkt me zo moeilijk om aan te zien, zo'n klein kwetsbaar hummeltje aan al die draadjes. Maar weet nog dat dat met Mini ook zo was en dat is gelukkig helemaal goedgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Mag je haar ook al kangaroe-en of dat nog niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 9 minuten geleden zei Oskar: Rosie, je spreekt in raadselen Lekker op je buik… vlakbij je met huidcontact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Oh dan krijgen jullie het nog, hier is het wit. De regen gaat straks over in sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 What the fork @niksje! Ik kan je ook geen moment uit het oog verliezen! Gefeliciteerd met jullie kleine meiske! Ik ben nog niet zo ver met breien! . Francoise en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) Mijn tweeling was ook prematuur, geboren met bijna 32 weken. Zo stel ik me ieniemini nu ook voor. Zo klein, zo kwetsbaar, zo welkom. 1 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden