nancy Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen. Op weg naar het werk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 @spirit, ik hoop dat je nu in bed ligt en de hond ook binnen is. Je bent gevallen buiten, schrijf je. Ben je nog heel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen @nancy en goedemorgen frummers. Nancy, ik hoop dat je een fijne werkdag zult hebben.... Eerst maar even een bakje nu. nancy en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen, ik kom ook weer eens een bakkie koffie van Yvonne drinken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Fijn je weer te zien @Sowhat , ik hoop dat het goed gaat met jou? @spirit, wat een ellende weer. Ik weet eigenlijk niet wat ik nog meer kan zeggen... Stoppen, 'gewoon' stoppen, hoe moeilijk ook. Van die drank word je alleen nog maar een stuk ongelukkiger en verdrietiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen @Lika, nog gefeliciteerd met jouw dochter. Ik realiseer me nu dat ik dat gisteren niet heb gedaan , maar las dat ze een heel fijne dag heeft gehad, mooi. En jij, ben jij ook weer opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Alles gaat prima @Yvonne, wel zorgelijk waar het met de wereld naartoe gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Ja, er is een hele hoop ellende @sowhat, dat wás er al lang, maar nu ook redelijk dichtbij en dat maakt mensen erg bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goeie morgen allemaal, Wil eerst de moderator hartstikke bedanken voor de rust die er weer is op het forum. Fijn om hier weer te zijn. rapilos en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen tante @bolletje.... bakje extra sterk voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Moghu lieverd. Heerlijk iedere ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen, juich niet te vroeg @bolletje. Maar voor nu is de rust inderdaad even heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Ik ben bijna weer helemaal mezelf @Yvonne. Beetje verkouden nog, maar ook dat is bijna over. Voornaamste: energie is er weer. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 @spirit ajb stop ! Stop met dit jezelf aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 10 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Hoi @Zbb, ik vind het zo gaaf dat het met jou nu zo goed lijkt te gaan. Dat klopt toch? Voel je je een beetje happy of is dat nog teveel gevraagd? En hoe doe je het nu met de antabuse? Gebruik je dat dagelijks en heb je daar begeleiding bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Goedemorgen. @spiritik hoop zo dat het allemaal goed is afgelopen. En dat je even iets laat horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 mooiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 Hup @spirit, zet 'm op, pak jezelf bij kop en kont en sleur jezelf hieruit. Niet lullen maar poetsen, jij kan dat! Heel veel kracht wens ik je toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2022 18 minuten geleden zei Yana: Hoi @Zbb, ik vind het zo gaaf dat het met jou nu zo goed lijkt te gaan. Dat klopt toch? Voel je je een beetje happy of is dat nog teveel gevraagd? En hoe doe je het nu met de antabuse? Gebruik je dat dagelijks en heb je daar begeleiding bij? Hoi @Yana ja hier gaat het op zich best goed. de depressie is gelukkig een eind over,heb soms nog wel mindere dagen maar die heeft iedereen wel. ik slik de antabus twee keer in de week,ik ben sinds kort in goed overleg gestopt bij de verslavingszorg. (volgende week nog een laatste exit gesprek) heb hier ongeveer 5 jaar gelopen en het is nu tijd voor de volgende stap,heb er al met al veel geleerd en goede inzichten gekregen nu is het hoofdzaak om hetgene wat ik heb geleerd echt echt toe te passen. ik blijf de antabus in ieder geval nog een hele tijd slikken,het helpt me niet te twijfelen en daardoor te drinken. verder lijk ik meer berusting te hebben gevonden in hetgene dat ik niet meer kan en wil drinken bedankt voor je vraag rapilos, karin123, Lieke7777 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden