Spring naar bijdragen

Maandag 21 maart 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.

Had niet veel gescheeld of ik was gisteren op de fiets gestapt om wijn te gaan kopen. Gelukkig niet gedaan, want of het nu 1, 2 of 3 flessen waren geweest, die waren zeker leeg gegaan. Nu blij dat ik het niet gedaan heb.

@spirit:rose:

DAGPACT:

  • Yvonne
  • Roberto
  • zbb
  • ikkanhet
  • Toos
bewerkt door Toos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heel goed @Toos,
Fijn om te horen, trots op je :)

een heerlijke rustige maandag vandaag
Gelukkig niet werken vanochtend
Straks maar weer eens een bananenbroodje bakken, want zit nu met een cracker bij de koffie.

Het niet drinken gaat best redelijk goed
alleen afgelopen zaterdag, hevige trek in de middag
herkende de trigger
Doodmoe en gespannen
(Ook belangrijk, herken je triggers )

@spirit
Zou je zo graag willen helpen, maar weet eerlijk gezegd niet meer hoe
Je geeft me een machteloos gevoel (en ja, hier heb jij natuurlijk ook niets aan )
Wens je uiteraard he beste en vooral dat je die knop nu eens echt om krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  wat een mooi positief  bericht @Zbb

En de behandeling  afsluiten goed nieuws  dat je zo sterk bent om dit nu aan te gaan .

@spirit hopelijk gaat het goed vandaag , en kan je er beter zijn voor je hond .. laat de drank  maar staan dit levert je niets op .

Zorg voor jezelf. 

 

@ikkanhet ook in een binge  , lees ik nu weer vol goede moed er tegen aan ? Succes ermee .

 

Fijn @Toos dat je het niet gekocht hebt , trots mag je zijn op jezelf .. houd vol .:rose:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rosee:

Wat ik dan niet snap @ikkanhetwaarom meld je dit dan pas achteraf, als je de knop weer hebt omgezet,  en niet op het moment dat je de fles wilt opentrekken? Daar is het forum toch voor?

Ja maar ik wist na de verjaardag dat het niet meer zou helpen. Ik kan mezelf goed genoeg dan helpt er geen lief moedertje meer aan. Dan gaat het in mijn hoofd van ik zal en ik moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik vraag mij dan ook wel eens af , waar gebruik je het forum dan  voor .

Bij gedachten aan drinken,  niet  melden of denken het helpt niet, ik drink gewoon. 

En dat terwijl er zo veel lieve mensen hier zijn die willen luisteren die je willen aanmoedigen   , je kan het echt gebruiken op een moment van willen drinken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja maar ik wist na de verjaardag dat het niet meer zou helpen. Ik kan mezelf goed genoeg dan helpt er geen lief moedertje meer aan. Dan gaat het in mijn hoofd van ik zal en ik moet.

Het ging al mis bij de carnaval eigenlijk  of niet ? Heeft je dat toch  verder getriggerd  ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt een beetje als een klein kind haar/zijn zin geven, dan ben ik er van af. Ik heb in de tijd van S nooit gedronken, Hij weet er natuurlijk wel van. Ik weet zeker dat als ik wil dat hij drank gaat halen, als ik in een binge zit, hij dat ook niet zal doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ikkanhet:

Ja toch de eerste niet meer nemen al denk ik vaak dat ik het sociaal kan. Niet dus.

Maar aan dat plan hou je je niet altijd. Misschien eens een nieuw plan maken? Punt 1, afspreken dat je man geen drank meer haalt dan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...