Spring naar bijdragen

Zondag20-3-2022


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen! Hier (smeltend) sneeuwt het, en ik ben er blij mee! Want hoewel ik het zonnige weer van de afgelopen tijd absoluut kon appreciëren, verwachtte ik nl nog wel een winterprik. Maar ik werd dan weer heel onzeker toen ik al het gezaai en geplant om me heen zag, en begon net te denken dat ik het wel weer mis zou hebben. Nou niet dus, ik ben dus vooral blij dat ik op mezelf ben blijven vertrouwen, ondanks de onrust en de twijfels. Geduld en innerlijke wijsheid dus, bewijst toch weeral een steengoede basis te zijn. Happy sunday! Weer of geen weer want er is altijd toch weer weer. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneeuwen? Brrrrr.

Toen ik gisteren terug het huis inliep van de ene zonnestraal in mijn tuin nam ik een plak kattenpoep mee :wacko: die ik voordat ik dat doorhad natuurlijk al door het huis had gelopen. Vanmorgen gooide ik een volle kop koffie leeg over mijn hoofdkussen. Het houdt me lekker bezig, die wattenbrij in mijn hoofd. Het voordeel ervan is wel dat ik heerlijk weg kan dromen. Einaudi op de koptelefoon. Ik hoef vandaag verder niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Musashi:

Goeie morgen! Hier (smeltend) sneeuwt het, en ik ben er blij mee! Want hoewel ik het zonnige weer van de afgelopen tijd absoluut kon appreciëren, verwachtte ik nl nog wel een winterprik. Maar ik werd dan weer heel onzeker toen ik al het gezaai en geplant om me heen zag, en begon net te denken dat ik het wel weer mis zou hebben. Nou niet dus, ik ben dus vooral blij dat ik op mezelf ben blijven vertrouwen, ondanks de onrust en de twijfels. Geduld en innerlijke wijsheid dus, bewijst toch weeral een steengoede basis te zijn. Happy sunday! Weer of geen weer want er is altijd toch weer weer. :D

Ik zat me eigenlijk net heel hard en pijnlijk te proberen te herinneren in welk buitenland jij nou toch ook weer woonde toen ik op de radio hoorde dat er in Limburg natte sneeuw voorkwam.. Waarin een klein land toch groots kan zijn.. :(
Hier zonnig maar wel fris. Vanmiddag 16.33 uur begint de echte (astronomische) lente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
ik overwoog al om een uitje naar Groningen te maken
om de zon op te zoeken. Maar ja, dan had ik beter wat
vroeger er een besluit van kunnen maken.
We krijgen gelukkig nog hele mooie dagen, dus ik zal
maar van de nood een deugd gaan maken en wat verplichte
acties ondernemen. De band loopt nog steeds leeg, dus tijd
om buurman weer een kans op zijn goede daad voor vandaag te gunnen☺
en de sportschool op te zoeken, en de bieb, en en .............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Kohtje:

Ik zat me eigenlijk net heel hard en pijnlijk te proberen te herinneren in welk buitenland jij nou toch ook weer woonde toen ik op de radio hoorde dat er in Limburg natte sneeuw voorkwam.. Waarin een klein land toch groots kan zijn.. :(
Hier zonnig maar wel fris. Vanmiddag 16.33 uur begint de echte (astronomische) lente.

Hier niets gezien is wel bewolkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje ja het verre nog veel kleinere zuidelijke buurland :D Ondertussen schijnt hier de zon weer terug maar straks zou nog een winterse bui volgen. Duveltjes kermis. Net zoals ik. Ik geraak er ook niet uit of ik nu wel binnen dan wel buiten wat ga doen. Dat is ook wel wat eigen aan deze heel vroege lente ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Ik zat ook te wachten maar helaas..:(

Hier ook Aja- Fey gezien.

Vanmiddag kippensoep, gebakken aardappeltjes met rauwkost en kippenvleugeltjes.

Zondagavonds is het hier altijd overgebleven restjes van het weekend. Dus gewoon zelf pakken wanneer en wat je maar tegenkomt en zin in hebt. Magnetron.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met binge drinken heb ik ook geen ervaring. Wel dat ik me bewust out dronk, comazuipen, maar dat was dan een cocktail van drank en pillen.
Weet eigenlijk niet eens of dat wel vergelijkbaar is.

Maar wat ik zonet dacht; Als binge drinken impulsief gebeurt(?) is dan Anta wel zo verstandig?

Maar nogmaals ik heb er geen ervaring mee dus ik weet het niet, ik denk gewoon hardop een beetje mee..

bewerkt door Remi1
woordje teveel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Remi1:

Ja? @ikkanhetMag ik vragen hoe dat dan bij jou begint? Begint dat zonder dat je aan ziet komen? En hoe stop je dan weer? Abrupt van het ene moment op de andere?

Als ik eenmaal begin is het een lange tijd niet te stoppen. En nee ik zie het niet aankomen. Het overvalt me gewoon. Zo'n binge duurt altijd zo'n 10 dagen. Het stoppen plan ik echt samen met mijn man. Hij helpt me er dan zoveel mogelijk doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de antabus zal je echt niet zomaar impulsief gaan drinken,dat gaat gewoonweg niet. 
 

drink je een paar slokken word je ziek,doordrinken is zowat onmogelijk.

en probeer je het wel dan weet je zeker dat je het niet snel een tweede keer zal doen. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...