Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 maart 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Yvonne:

@Lika, je schreef gisteren over jouw dochter die bijna elke maandag hoofdpijn heeft door school... 
Wat naar, ja, dat snijdt je door de ziel.... 
Hoeft zij maar 1 dag per week een hele dag naar school? Of is het hoofdpijn omdat er een nieuwe week begonnen is? 
En 'met 2 haar onbekende meisjes op 1 kamer' ... is dat een schoolreisje? 

Snijdt door mijn ziel ja…. Ze heeft vaker hoofdpijn na school. Ze gaat gewoon vijf dagen per week. En dat is eigenlijk gewoon te veel…maar ‘ons’ systeem. Zo’n klas. Alles wat moet. Gedoe onderling. Gym. Ze vindt alles eigenlijk super ingewikkeld. 
 

en ja. Het is een schoolreis die ze gaan maken. Ze is nu bijna klaar met school. 
 

ze vindt het ook leuk hoor. Maar het kost haar gewoon zo veel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Etty ik voel me al iets losser dan vroeger op dat soort momenten. Maar met alcohol vond ik dat zoveel makkelijker.  Maar het verschil is nu wel dat ik mezelf er niet meer om veroordeel. Dan ben ik maar wat minder los, wat kan ik daaraan doen.:) En hoe erg is dat eigenlijk, denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Remi1:

Nooit is een ruim begrip. Voor de rest: Zoals het ik geschreven heb hierboven. 

Snap je vraag misschien niet goed, het staat er toch uitgelegd? 

Het zal wel met een interpretatie van de termen te maken hebben. Voor mij is een terugval als je gestopt bent en daarna weer opnieuw beginnen. Binnen de perken houden betekend voor mij nog steeds drinken en zelfs dan is het een ruim begrip. Het is zo wazig. Daarom is het zo lekker duidelijk als iemand stopt en dan ook helemaal niks drinkt, dat snap ik. Al het andere houdt ruimte voor discussie ( met anderen of jezelf). Maar iedereen moet natuurlijk doen waar die zich prettig bij voelt. Ik hoop dat je je weer herpakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee wacht, in coronatijd voelde ik me niet gelukkiger, maar kon wel makkelijker schuilen. Maar al die afspraken in mijn agenda staan me wel erg tegen, ik ga daar paal en perk aan stellen. Dit trek ik niet (meer). Ik ben een oud wijf geworden ;), met lich. klachten. Ik wil maar één ding, en dat is RUST. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,

Weer een heerlijke dag op de tuin gehad
wel een fris windje
Hondje was weer mee (die heeft nu ook vakantie :) )

Auto ondertussen een APK keuring gehad, en een kleine beurt
Dus die rijdt en glimt weer als een zonnetje, want ook altijd meteen door de wasstraat en uit laten zuigen

@spirit @Remi1 , sterkte maar weer met stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soberbunny3
hoop dat het jou ook lukt om te stoppen
@nancy,

Ook niet lekker in je vel lees ik
Maar ja, jij bent ook net gestopt toch ?
de eerste week(en) zijn zo wie zo lastig dan en doorspekt met (afkick) verschijnselen

Vandaag voor het eerst dat ik echt blij ben dat ik weer gestopt ben 
De meeste kwaaltjes en somberheidjes zijn weg gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik  had vandaag overleg   , het was een goed overleg .

Ik ga deel uitmaken van een    manifest  ter uitvoering  in een congres .

Hierin  worden vanuit verschillende perspectieven  veranderings processen   uitgerold die een verschil gaan uitmaken mbt een uithuisplaatsing van kinderen  we zijn aan het onderzoeken hoe we deze woorden  in daden kunnen omzetten en hoe je dit kan  uitvoeren .

Ik moest echt een paar keer goed knijpen dat ik daar als een stem van ouders zit en een rol heb in een kopgroep hier van .

Zit daar met verschillende personen vanuit een positie managers , coördinators  , directeuren .

Het zijn allemaal mensen uiteraard maar wat ben ik trots dat ik daar mocht zijn , dat ik mag meedenken .

Gisteren  ook al een mooi en goed gesprek gehad bij de project leider fam zorg  hoe we mijn inzet gaan introduceren , heb mijn wens gesteld op echt met gezinnen te gaan werken onder begeleiding  van fam zorg.

Hier gaan we mee aan de slag , ik ga zelf bij een vergadering  aanwezig zijn om mijzelf voor te stellen en mee te denken hoe dit vorm kan gaan geven.

Wat ben ik blij dat ik niet  neer in de ban van de verslaving zit , maar mijn dieptepunt hiervan kan omzetten. 

Ik mag zijn wie ik ben , wat mij overkomen  is , geen schaamte , geen oordelen . 

Ik vind hier waardering in , en kom met veel mensen in contact die een warm hart uitdragen  naar verbetering  rondom een UHP.

Het is helende voor mij om dit te verwerken. 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...