Roberto Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 (bewerkt) Ik heb net een stukje door de motregen gewandeld. Bij thuiskomst zag ik dat mijn Vinca minor (kleine maagdenpalm)ook al begint te ontluiken. 20 februari 2022 bewerkt door Roberto karin123, nancy en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Mooi hè , de natuur ! Zag gisteren dat mijn bieslook ook alweer de eerste verse sprietjes kregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 3 uur geleden zei ikkanhet: Dagpact Roberto Maja Yvonne ikkanhet Tatum Goedemorgen. Buiten is het nat. Binnen houd ik het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 @Cleo66gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Na die discussie over de ramp van 50 jaar worden weet ik niet meer of ik nu iemand moet feliciteren of 'sterkte met je verjaardag' moet wensen. In ieder geval een bloemetje (ballonplant) uit eigen tuin (van vorig jaar) voor @Cleo66. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 @Cleo66 gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je het samen met je gezin gezellig hebt. Over het communiceren met dieren; ik zat als kind uren te koeren naar duiven, in ons vakantiehuisje op de Veluwe. Ik dacht ook dat zij mij terug antwoordden. Probeerde me dan in te denken wat ze tegen mij zouden willen vertellen. Leuk verhaal over die koeien Rosa. Wat een petweer inderdaad. Als het zo nog even droog is en niet te hard waait, wil ik nog wel even naar buiten. Een reep chocolade in de brievenbus gooien bij iemand die mij een gunst heeft verleend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Bij mij staan de narcissen in een bak van vorig jaar uitbundig te bloeien. Het blauwe druifje doet ook zijn best. Ik hoor nog geen muziek, maar ga dat nu even opzetten. Dat helpt om in beweging te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Lieve @Cleo66van harte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roosje41 Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 5 uur geleden zei niks: @Lika fijne vakantie! Wij gaan vandaag naar een grote babyzaak. We zitten een beetje met de kinderwagen. Je hebt wel duo wagens, maar dat lijkt mij niets. Meerijdplankje waar ze op kunnen staan, is Mini net te klein voor. Als we wat verder gaan, lijkt het mij handiger dat ze ook kan zitten. Nu zagen we ook van die plankjes met een stoeltje erop. Eens kijken of dat wat is. Ik heb zo’n plankje met stoeltje gebruikt. Ideaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 (bewerkt) x 21 februari 2022 bewerkt door Amalia Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Ik had vandaag last van een pijnlijke plek op mijn tong. Wat een rotplek! Ik heb vandaag veel kamille thee gedronken. Dat heeft zeker geholpen. Voor de zekerheid eet ik vanavond soep. Ik heb nog een pompoen-rode linzensoep in huis. Een goede maagvuller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Ik heb geloof ik 4 keer naar het plaatje moeten kijken voordat ik er een bierglas in zag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 59 minuten geleden zei Fruitvlieg: Ik heb geloof ik 4 keer naar het plaatje moeten kijken voordat ik er een bierglas in zag. Ik ook, ik zag niks. Ben ook nooit een bierdrinker geweest. Misschien dat een wijnglas me wel eerder opgevallen was. Ik zit er trouwens ook niet mee. Fijn je wetenswaardigheden te lezen, @jopie. @spirit, ga tv kijken en vroeg naar bed. Beterschap! Geen drank s.v.p. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Hahaha, wat leuk! Fruitvlieg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 6 uur geleden zei Amalia: Een beetje vreemd wel zo'n enorm glas schuimend bier. Wilden we daar nu juist niet afblijven? Ohhh wat erg dat heb ik nu pas door! Nou her kan ook nul punt nul bier zijn toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 2 uur geleden zei Fruitvlieg: Ik heb geloof ik 4 keer naar het plaatje moeten kijken voordat ik er een bierglas in zag. Dat had ik dus ook. Zag alleen de tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Ik heb net gegeten in een restaurant waar ook Fred Flinstone zat te eten. Inclusief trappelbeentjes onder tafel. Bijzonder… hij leek er precies op! nu slapen. Goed aangekomen enz. Yabbedabbeddoe!!! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Testje eraan wagen @spirit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2022 Gefeliciteerd @Cleo66 Fijne vakantie @Lika Welkom thuis @jopie Goedenavond en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 @Majawanneer krijg jij uitslag van de DEXAscan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 3 minuten geleden zei Jannigje: @Majawanneer krijg jij uitslag van de DEXAscan? Hoi @Jannigje: als het goed is morgen binnen bij huisarts. Dus dinsdag kan ik bellen, dan heeft zij er naar gekeken. Spieken in dossier ziekenhuis heeft geen zin. Radiologie verschijnt er pas na een week in. Ik ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Ik hoop voor je dat het meevalt. We krimpen allemaal, maar bij jou gaat het wel heel hard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 23 minuten geleden zei spirit: Voor een buikgriep ga ik niet testen. Niet alles is corona he? Ja maar @spirit, keelpijn, verkoudheid, hoesten, kortademigheid en koorts; het zijn dé symptomen van Covid-19. Een derde van alle coronapatiënten heeft echter ook darmklachten als overgeven, diarree en buikpijn. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Je hoeft ook niet te laten testen toch , ik zal voor mijzelf wel een zelftest tegen aan gooien . Maar dat ben ik , heb hier toch tog tig testen liggen Heb mij ook vanwege de AA meeting vanavond een zelftest er tegen aan gedaan.. niet omdat ik bang ben voor corona maar weet dat er daar toch een aantal best op de regels zitten. Hopelijk snel beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 21 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2022 Nee, vooral niet testen! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden