Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 februari 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

Hier ook een thuiswerkdag. Prima, maar ik kijk er ook naar uit om weer op de werkvloer te zijn. Vooral vanuit sociaal oogpunt. Heb een voorstel gedaan voor een mix van werken thuis en op kantoor. Ben benieuwd. Maar eerst afwachten wat het loslaten van de regels doet qua besmettingen. Nog 5 minuten en ik moet mijn bed uit. Jammer…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Veel wakker geweest, opvliegers, kat loopt te roepen/miauwen, volgens de dierenarts zou ze dement kunnen zijn.  Dat denken wij ook.  Beestje. 

Het valt me op dat ik 's nachts niet meer pieker.  Bob spreekt tegen me zodra het gejammer begint: 'stop it!' Dekens van me af slaan om op te drogen, de kat roepen die dan op mijn stem afkomt en naast me komt liggen, en ik slaap weer in.  

Vandaag koffie drinken met een nieuwe klant. De zaken beginnen te lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

Ik kan me zo goed indenken dat je wel weer naar kantoor zou willen @Maja, inderdaad nog maar heel even wachten... 
Vervelend die opvliegers @Etty
En wat naar dat de kat dementerend wordt. 
Eén van onze vorige katten was op het laatst ook dement, maar ja ze was ook al bijna 23... 
Maar fijn dat de zaak begint te lopen. 

Een bakje.... 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goooooeie morgen,

Gisteren terug gestuurd bij de dagbesteding.:angry: Ben pissig. Ik heb geen corona meer maar ben nog wel moe, dus nog coronaklachten volgens hun. Nou die moeheid hoort bij het hersenletsel, maar ze moeten het maar mooi bekijken. Ach het loopt daar allemaal in de soep omdat we gaan verhuizen naar een andere locatie en onze begeleider kan het allemaal niet meer overzien. Tja en dan gaan dingen verkeerd. Erg vervelend want ik zit al bijna 3 weken thuis. Das niet goed voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Bananenbroodje gebakken (met kokosmeel, ben benieuwd)

(ex) schoonmoeder gebeld, want ze is bijna jarig.
was weer even leuk en lekker bij gekletst :)

misschien straks een grote pan verse kippensoep maken en invriezen
En zo kabbelt het leven vrolijk voort :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos; laat je even weten hier dat met kokosmeel goed gaat? Ik heb nog 2 pakken staan
en alles wat ik ervan maakte, daar absobeerde het teveel vocht uit het recept. Dus nu gebruik ik het als beslag
te dun uitvalt, of als bindmiddel in curry's enzo. Maar het is al best oud inmiddels want dit schiet niet op.

Zelf net notenballetjes gemaakt van youtube filmpje. Precies in het half uurtje dat mn verf intrekt.
Vanavond eerste volleywedstrijd weer na de lockdown en dan kunnen we wel een powerbal gebruiken♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei lady jane:

Zelf net notenballetjes gemaakt van youtube filmpje. Precies in het half uurtje dat mn verf intrekt.

Haha @lady jane: gisteren ook mijn haar weer geverfd. Hard nodig! Dacht dat ik een wit pluisje in mijn haren had, maar bij nader onderzoek bleken het ongekamde witte haren te zijn. Nog niet eerder ontdekt dat ik zo wit geworden was! Nu weer donkerbruin met een gouden gloed:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goooooeie morgen,

Gisteren terug gestuurd bij de dagbesteding.:angry: Ben pissig. Ik heb geen corona meer maar ben nog wel moe, dus nog coronaklachten volgens hun. Nou die moeheid hoort bij het hersenletsel, maar ze moeten het maar mooi bekijken. Ach het loopt daar allemaal in de soep omdat we gaan verhuizen naar een andere locatie en onze begeleider kan het allemaal niet meer overzien. Tja en dan gaan dingen verkeerd. Erg vervelend want ik zit al bijna 3 weken thuis. Das niet goed voor mij.

Kan je de eerste periode nog wel thuis blijven want vermoeid zijn is een van de langdurige  klachten nav corona .

Zo kan iedereen  die corona gehad heeft langer in quarantaine   blijven .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

@rapilos; laat je even weten hier dat met kokosmeel goed gaat? Ik heb nog 2 pakken staan
en alles wat ik ervan maakte, daar absobeerde het teveel vocht uit het recept. Dus nu gebruik ik het als beslag
te dun uitvalt, of als bindmiddel in curry's enzo. Maar het is al best oud inmiddels want dit schiet niet op.

Zelf net notenballetjes gemaakt van youtube filmpje. Precies in het half uurtje dat mn verf intrekt.
Vanavond eerste volleywedstrijd weer na de lockdown en dan kunnen we wel een powerbal gebruiken♥

Met kokosmeel moet je inderdaad uitkijken Jane, omdat het veel meer vocht bevat.
zal je even de ingredienten geven voor de verhoudingen ;

65 gram kokosmeel
4 rijpe bananen
3 eieren
3 eetlepels kokosolie
sap van een halve citroen
vanillepoeder  (of merg )
snuf zout
theelepel baking soda
( 100 gram blauwe bessen, diepvries of vers, ik heb verse gebruikt, klein beetje besprenkeld met bloem om het vocht op te nemen )

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...