Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 februari 2022


Quinn

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Reacher:

Gaat het je enigzins makkelijk af, het niet drinken @Zbb?

Ja ik heb het er vooralsnog niet heel moeilijk mee de afgelopen tijd,ik denk dat ik de strijdbijl voor een groot deel heb weten te begraven.  
 

na veel vallen en opstaan komt er dan toch meer acceptatie en een tijdperk die ik steeds meer achter me wil hebben. 
 

Maargoed het is natuurlijk nog maar drie maanden na me laatste terugval en mijn record ligt op 7 a 8 maanden,dus ik ben nog voorzichtig. 
 

Maar Mijn doel is toch wel om in ieder geval dit jaar geheel abstinent te blijven.  
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de week best pittig met enkele confrontatie met mijzelf.

Waarin ik mij niet prettig voelde in een aantal situaties. 

Bv situatie dat ik ging aftoetsen  verpleegkundige  handelingen injecteren , hypodermoclyse  zetten .

Nieuwe  praktijk opleider , en  ander aftoets proces. 

Ook hebben we een formulier  ontvangen in te vullen ongewenst gedrag op de werkvloer. 

Nu  ben ik op de werkvloer enkele  jaren geleden behoorlijk geïntimeerd en gepest door een werknemer waar ik nu last van heb .

Ik gaf aan bij haar dit niet in te vullen nu maar overviel in een emotie .

Dat pakte ze goed op  , maar aftoetsen ging op haar mbt een pak die ze aantrekt waar alles op geplakt kan worden om te toetsen .

Ik moest in haar zg been injecteren maar nav mijn emotie  vond ik het lastig zo dicht bij haar te zijn voelde niet goed alsof het over mijn grens ging.  Te dicht in mijn aura.

AA meeting was pittig gisteren  en raakte mij ook flink .

Vandaag schema groep rollenspel,  nav een visualisatie  oefening in je verleden .pfff al mijn vezels  schreeuwden  doe geen rollenspel ik heb ook geweigerd te spelen .

Confrontatie  met mij zelf elke keer.

Ook kreeg ik te horen dat ik de groep niet af kan maken ws omdat ik 4 kr niet aanwezig kan zijn van de 24 bijeenkomsten. 

Dat maakte mij bokkig boos enz  , 

Morgen EMDR  en middag de training .

Morgen ook maar met behandelaar  er over in gesprek. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet dat morgen met mijn behandelaar  bespreken .

2 keer kan ik niet omdat ik ingeroosterd  ben op mijn werk ondanks afspraak  deze vrij te houden  en ik nu met geen mogelijkheid  kan ruilen , en aangezien  de afdeling coördinator  ziek is onze manager ziek ( langdurig .. de vervangende manager er ook weer vandoor is kan ik dit nergens even neerleggen. 

De andere  2 keer is omdat ik vorige week niet gegaan ben ivm een bijeenkomst  in Ede die ik niet wilde missen ivm de ervaringsdeskundigheid die daar in de leergemeenschap  opgezet wordt en 8 maart ben ik uitgenodigd  bij een vergadering  nav een manifest  / conference  waar ik aan deel ga nemen dus ook moet overslaan omdat  ik deze vergadering  heel graag bij wil  zijn .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er komt ook wel heel veel tegelijk bijelkaar om te handelen @Lieke7777. Zwaar. Wel goed en knap dat je nee hebt gezegd op het rollenspel. Leren varen op jouw eigen kompas. 
 

Verdorie @Cleo66. Dat is inderdaad beroerd getimed. Hopelijk ben jij en de rest van het gezin fit genoeg om wel al vast jouw verjaardag in gezinskring te vieren. Beterschap!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...