ikkanhet Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen ikkanhet en iedereen die later komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen @ikkanheten @rosa45! Wat een wind en een donkerte. Ik blijf nog lekker onder de dekens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen frummers, Ja, wind en regen weer... blehhhh... Maar binnen is het lekker warm en licht en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 DAGPACT: Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 DAGPACT: Maja Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, 6 februari 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen, ik ga een tijdje weg hier en wil graag afsluiten met een iets positiever bericht dan die van de laatste dagen. Ik ben blij om te merken dat ik ondanks de onrust in mijn lijf en mijn soms malende hoofd geen moment naar drank heb verlangd en ook niet naar sigaretten. Qua 'alcohol de baas' kan ik jullie dus wel missen denk ik, voor de rest valt het nog te bezien Gisteravond heb ik een cursus besteld die ik wil volgen i.p.v. het forum, ik heb er zin in. Ik wens jullie allemaal alles waar je hart naar verlangt Roosje41, Markuana, nancy en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Ga goed, Yana! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Yana ik zal jouw schrijfsels wel missen en wens je alle goeds misschien tot ooit?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 (bewerkt) Ach nee toch @Yana? Wat vind ik dat jammer. Maar ik begrijp je wel Ik hoop dat je heel veel pezier zult beleven aan de cursus En ik hoop ook dat je heel snel weer terugkomt hier... 6 februari 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Maja Yvonne ikkanhet Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen @Roberto @bolletje, beterschap, ik hoop dat je je niet al te beroerd voelt. Je bent toch niet echt zelf boodschappen gaan doen hè? Er is vast wel de mogelijkheid dat éen van jouw buurtjes dat voor je kan doen of anders even gaan zitten en menuutje voor de komende week maken, boodschappenlijstje maken daarbij dan en thuis laten bezorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Dag lieve @Yana, wel terug komen hoor. Goedemorgen, ik ben net wakker en lig nog in bed. Wat een luxe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Jammer @Yanaheel veel geluk gewenst voor je toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 31 minuten geleden zei Yana: Goedemorgen, ik ga een tijdje weg hier en wil graag afsluiten met een iets positiever bericht dan die van de laatste dagen. Ik ben blij om te merken dat ik ondanks de onrust in mijn lijf en mijn soms malende hoofd geen moment naar drank heb verlangd en ook niet naar sigaretten. Qua 'alcohol de baas' kan ik jullie dus wel missen denk ik, voor de rest valt het nog te bezien Gisteravond heb ik een cursus besteld die ik wil volgen i.p.v. het forum, ik heb er zin in. Ik wens jullie allemaal alles waar je hart naar verlangt Ik ga je missen en volg je wel via de Radar Love wens je het allerbeste en blijf je geluk delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Maja Yvonne ikkanhet Roberto Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Ik lees hier. Dit is allemaal niet goed voor mij, De afgelopen weken begrensde ik mezelf door maar 1-2x per dag in te loggen en bij te lezen. En wat het allemaal oproept in mijn hoofd, niet normaal. Zondag. Vandaag. Eens kijken wanneer ik weer inlog. Tot dan ik drink niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 En ik lees ook dat @bumperjim zich even niet wil laten zien hier... ook zo jammer. Niet doen Jim, gewoon hier blijven Overigens kan ik mij jouw bedenkingen tegen de 'carrièreswitch' van jouw dochter heel goed indenken. Maar jouw meiske is zo vastberaden dat het weinig zin heeft te proberen haar toch eerst een 'degelijke' opleiding af te laten maken. Laat maar over je heen komen Jim... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 3 minuten geleden zei Artemis: ................. Eens kijken wanneer ik weer inlog. Tot dan Nou, het wordt steeds leger hier zo Lieve mensen, ik ga er ook vandoor dus, maar kom wel terug. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat het bikkelharde en vileine wat ik tegenwoordig hier vaak tref mij ook best behoorlijk raakt. Dat heb ik al wel eens eerder gezegd, maar goed. Aan het eind van de dag zou ik hier vaak nog wel even binnen willen wippen, maar als ik dan lees wat voor knetterharde beweringen er weer gedaan zijn zinkt de moed mij in de schoenen.... Afijn, het is blijkbaar niet anders momenteel, hopelijk komen er weer betere tijden. En dan bedoel ik niet dat er alleen maar gezellige prietpraat zou moeten worden neergezet hier. Als iemand het moeilijk heeft, een hulpvraag heeft, dan moet daar uiteraard op ingesprongen worden. Het niet eens zijn met een ander moet ook uitgesproken kunnen worden. Maar het 'afmaken' van de ander.... als ik zulke dingen lees dan sla ik compleet dicht, óf ik ga er bikkelhard tegenin, maar verlaag me dan in feite tot hetzelfde niveau... (Misschien toch maar eens leren daar een goede middenweg in te vinden) Luitjes, ik ga mij de barre kou in wagen... Maak er alsjeblieft een mooie dag van.... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Zijn er ook nog mensen die wel blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Ja @niks, ik blijf hier en zet door. Ook al zijn de hobbels heel hoog op dit moment. Schrijf alsjeblieft hoe het jou vergaat en over jouw zwangerschap en mini. Het houdt mij op de been. Ik zal ook meer gaan posten. Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden