Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 januari 2022

ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Vandaag naar het filmhuis. Fijn.   

Ik sprak iemand die zei dat ze af en toe weer was gaan drinken omdat 'anders niemand meer met je wil omgaan'.   Ik merk dat anders dan voorheen me dit niet laat twijfelen.  En dat is prettig om te merken.   Voorheen kon ik dat rationeel wel als onwaar afserveren, maar deep down zou zo'n opmerking een venijnige steek veroorzaken.   Angst oproepen.   Onderhuids gaan woekeren.  Het zou gedachten gaan produceren die me het gevoel geven een buitenstaander te zijn.  Niet mee te doen aan de wereld.  Er is wat verschoven, want de gedachten blijven uit.   

Brrr, sterkte @IJsvogel. Ik had vroeger een tandarts die het zelf deed, je tanden schoonmaken.  Die was ook mondhygiënist.  Ze is met pensioen helaas. En nu verbaas ik me erover wat ze allemaal uitspoken in mijn mond. En hoe vervelend het voelt ook allemaal.  Is het allemaal nodig ook, vraag ik me af.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje en Etty. 

14 uur geleden zei Reacher:

Er is niemand op komen dagen Vonneke. Ik word er een beetje iebelig van. Straks is het eigenlijk een verzekeringsmeneer. :mellow: Of een seriemoordenaar :o
Die krijgen mooi geen stroopwafel van mij! :angry:

Nou, dat is dan weer fraai @Reacher... maar inderdaad: géén stroopwafels uitdelen, lekker zelf opeten.... 

9 minuten geleden zei Etty:

Ik sprak iemand die zei dat ze af en toe weer was gaan drinken omdat 'anders niemand meer met je wil omgaan'.   

Daar kan ik me nou echt helemaal niets bij voorstellen, helemaal niets.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Iemand gisteravond nog Een slokje teveel gezien op net 5? Ik vond het best interessant.  Je kan het vast wel terugkijken. Hoop dat de mondhygiënist mee is gevallen @IJsvogel als je dit leest zul je het wel achter de rug hebben.  Ik vind dat altijd enorm pijnlijk en lig verkrampt in de stoel terwijl ik toch echt niet zo kleinzerig ben. Brrr.

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mondhygeniste..., ga ik ook elk half jaar naar toe.
20 minuten soms klein half uurtje
Krijg ook altijd complimenten dat ik het zo goed onderhoud
Vriend heeft sinds kort ook dezelfde mondhygeniste als ik (zelfde praktijk)
Voorheen deed zijn eigen tandarts het altijd zelf
in 5 minuten !
Nu was hij 45 minuten kwijt en moet volgende week nog een keer voor een behandeling van een uur !

Vraag me wel af wat zijn vorige tandarts dan deed (praktisch niets lijkt het wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gat in de markt dus, daar in Frankrijk.
Mondhygiënist(e) kende ik 'vroeger' ook niet. Sinds een jaar of, wat zal het zijn, tien, vijftien (??) doken ze ineens op. Na of voor de halfjaarlijkse controle van de tandarts zelf (meestal binnen vijf minuten gepiept) was en is daar ineens een mevrouw/juffrouw die elk kiertje, spleetje, oppervlakje met allerlei minischrob- en -schraapdingetjes te lijf gaat.
Meestal met toevoeging van veel water (koud, auw, auw) en zo'n soort afzuigding wat geen water maar wel m'n tong of wang opzuigt, waardoor ik steeds half stik en tenslotte dat water maar doorslik.. De opluchting is groot als ze met een peperemuntig polijstmiddel de boel nog even na rost. Dan weet ik dat het weer bijna voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...