Roberto Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Goedemorgen. DAGDRAAD Artemis Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 14 uur geleden zei Kohtje: De gedeeltelijke verlamming van m'n middenrif lijkt aan de beterende hand maar als ik lig heb ik het nog steeds snel benauwd. Nog wat geduld dus. Al met al ben ik wel erg moe door slecht slapen. Fijn je weer even te lezen @Kohtje, maar jee, wat krijg jij veel voor de kiezen.... sterkte 15 uur geleden zei Roberto: Voor hier alvast de vraag: heeft iemand een tip voor een smeerseltje tegen een droge huid en jeuk? @Roberto Ik heb in het verleden eens gezocht naar de werkzame stof tegen jeuk omdat ik een plekje op mijn rug heb dat keer op keer jeukt, geen idee meer welke stof ik toen vond, maar ik vond in het vrij verkrijgbare segment een zalf waar dat stofje in de hoogste concentratie voorkwam en dat is Theranal, aambeienzalf . En verdomd, het helpt, ik gebruik het al jaren.... 18 uur geleden zei Quinn: Nee, niet gedronken. Wel een paar gram m'n neus in geduwd en één en ander aan vernielingen aangericht. Oei @Quinn, ik ga er van uit dat het hierbij is gebleven... wat moeilijk voor jou {{}} lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 En @Bor, wat een mooi nieuws. Je mag met recht apetrots zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 DAGDRAAD Artemis Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Goedemorgen! Wij schrokken om 9 uur allebei wakker, slaapt mini nog of is ze wat aan het uitvreten? Blijkbaar heeft ze ook lekker uitgeslapen, wat een luxe om zo de zondag te beginnen. Maja en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Hahaha, schitterend @niks, heerlijk toch? En heel herkenbaar trouwens. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 DAGDRAAD Artemis Roberto Yvonne Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Ook goedemorgen! 6 minuten geleden zei Claudius: DAGDRAAD Artemis Roberto Yvonne Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Goedemorgen. Voor het eerst sinds een week heerlijk geslapen. Dat doet goed. Ik ga zo maar mijn havermoutmuffin maken en dan lekker zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 goeiemooiemorgen frummers ja uitslapen, wat een luxe he Niks ik geniet er bijna dagelijks van nu en ben er nog steeds blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Kan iemand mij op het dagpact zetten thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Vandaag weer een dagje werken ( avond ) Dan weer een nieuwe drukke week . Tijd vliegt wel voorbij, as dinsdag zijn de kittens al 4 weken. 1 eet er zelfstandig van een schoteltje , de anderen staan er nieuwsgierig naar te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 DAGDRAAD Artemis Roberto Yvonne Claudius Maja Ikkanhet Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 57 minuten geleden zei Lieke7777: Tijd vliegt wel voorbij, as dinsdag zijn de kittens al 4 weken. 1 eet er zelfstandig van een schoteltje , de anderen staan er nieuwsgierig naar te kijken. Met nog geen vier weken is dat echt te vroeg Lieke. Ik sla erop aan omdat ik precies dit heb meegemaakt met een nestje. Ik dacht ‘ als ze er zelf aan toe zijn beginnen ze aan vast voer’’. Bleek dat de moeder bijna geen melk meer had. Van ellende begon zij aan het voer van haar moeder. Maar het maagje kon er nog niet voldoende uit halen. Ik was die kleine bijna kwijt. Viel van het ene op het andere moment weg. Later bleek dat de overige kittens ook bijna niets meer binnen kregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 3 uur geleden zei Reacher: Met nog geen vier weken is dat echt te vroeg Lieke. Ik sla erop aan omdat ik precies dit heb meegemaakt met een nestje. Ik dacht ‘ als ze er zelf aan toe zijn beginnen ze aan vast voer’’. Bleek dat de moeder bijna geen melk meer had. Van ellende begon zij aan het voer van haar moeder. Maar het maagje kon er nog niet voldoende uit halen. Ik was die kleine bijna kwijt. Viel van het ene op het andere moment weg. Later bleek dat de overige kittens ook bijna niets meer binnen kregen. Ha reacher geen zorgen , de voeding wordt aangelengd met een klein beetje babypate voer voor kittens en ik gebruik daar melkpoeder bij deze is speciaal voor eerste papje aan te maken voor kittens ( vervangende moedermelk ) Ook eet ( likt ) mama poes als extra bijvoeding naast speciale hoog kwaliteit kitten brokken die ze krijgt) Hoog kwaliteit betekend meer vlees basis en minder graansoorten er in verwerkt. Kittens eten nog prima bij mama poes en komen nog elke dag aan ( we wegen ze dagelijks ook. Ik weet wat ik doe en vraag daar ook advies bij . Maar fijn dat je ook meedenkt .. txs . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 (bewerkt) Dat klinkt goed @Lieke7777. Vooral dat wegen. Ik deed vroeger aan kittenopvang en wist er nog niet veel van. Ik zag de kittens bij hun moeder aanliggen en vond dat het kleine meisje er vroeg bij was met drie en een halve week al interesse in haar moeders eten (moeder kreeg ook kittenvoedsel en ik lengde het ook aan etc) Ging een paar dagen goed en toen viel de kleine plots om, ze lag wel bij haar moeder maar kreeg geen melk meer uit haar, ze is toen na haar infuusje bij de dierenarts naar een andere kittenflesgever gegaan. Dat natvoer alleen was nog niet voldoende voor haar. Maarja ik wist natuurlijk niet dat haar moeder aan het opdrogen was. Bij ons was het motto: als ze interesse hebben in natvoer, dan zijn ze er klaar voor. Haar broertjes hebben nog iets langer bij hun moeder gelegen maar eind van de volgende dag gingen die naar het opvangadres van hun zusje. Vandaar mijn zorgen. 23 januari 2022 bewerkt door Reacher Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Bedankt dat je even tijd nam om mijn bericht te beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Heb je gelezen , maar ben aan het werk ff snel een foto Reacher en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 V..v..verliefd tot over mijn oren Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Volgens mij is er nog wel 1 beschikbaar @Reacher Terwijl papa druk bezig is geweest met mini haar nieuwe kamer, hadden wij een relaxdag. Verschil moet er zijn, wij zijn wel de diva's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 Hahaha, heerlijk, en ja, ik ben het wel met je eens, maar het lijkt niet zo zwart-wit te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 13 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Voor het eerst sinds een week heerlijk geslapen. Dat doet goed. Ik ga zo maar mijn havermoutmuffin maken en dan lekker zwemmen. Ik ben heel benieuwd naar je havermoutmuffin, in het kader van gezond, beetje afvallen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2022 (bewerkt) @IJsvogelBanaan prakken, ei erdoorheen , 30 gr havermout, beetje bakpoeder, en lekkere kruiden. ‘ oh my badass pie, of ‘ pumpkin spice’; ‘ love, peace and granola, van Green Gypsy doen het goed bij mij. Dan 3 minuten op 700 watt in de magnetron. Lekkerrrrr 23 januari 2022 bewerkt door Lika IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2022 13 uur geleden zei Lika: @IJsvogelBanaan prakken, ei erdoorheen , 30 gr havermout, beetje bakpoeder, en lekkere kruiden. ‘ oh my badass pie, of ‘ pumpkin spice’; ‘ love, peace and granola, van Green Gypsy doen het goed bij mij. Dan 3 minuten op 700 watt in de magnetron. Lekkerrrrr Ik zit ermee aan mn lunch, heerlijk! Deed er wel wat amandelmelk bij en spekkoekkruiden ipv wat jij in huis hebt. Heb volkoren havermout van ah en heel even laten weken het is een aardige bak geworden, vult lekker dus ook. thnx voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2022 2 uur geleden zei lady jane: het is een aardige bak geworden, vult lekker dus ook Eeeh, zou het niet de bedoeling zijn dat je dat spul in muffinvormpjes in de oven zet alvorens het op te eten? Dit klinkt alsof jij het beslag zó naar binnen lepelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden