Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 5 minuten geleden zei Reacher: Ik heb geen zin vandaag. En dat is ok. Is daar een bepaalde reden / oorzaak voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Lika en Rosee ook goedemorgen... en veel plezier in de sportschool Rosee... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Zojuist zei Yvonne: Is daar een bepaalde reden / oorzaak voor? Ik heb mijn kruit verschoten met het in orde maken van de tuin vannacht om 6 uur. Overal ligt stro (er staan allemaal winterhokken in de grindbak waar de poezen zich kunnen verschuilen als ze het huis niet meer in durven). En nu alweer moe van afgelopen week ziek zijn. En nou ja.. ik ben teleurgesteld. Ik kom er wel overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Maja Reacher ikkanhet Roberto Artemis Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Teleurgesteld omdat de kattenkopjes niet naar buiten gingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 (bewerkt) Waarom teleurgesteld @Jannigje? Foutje in de quote . 16 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goedemorgen. Ik wil de zon wel weer eens zien. Het is al zo lang zo donker. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 1 minuut geleden zei Yvonne: Teleurgesteld omdat de kattenkopjes niet naar buiten gingen? Ja. Maar goed, weer een week wachten dan maar. Ze wil zo graag naar buiten maar ze is zo bang. Dat herken ik wel bij mezelf. Straks wandelen met de blije hond. Dat dan weer wel. Goedemorgen @Claudius Iemand zin in sinaasappel met chocolade? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 4 minuten geleden zei Lieke7777: Waarom teleurgesteld @Jannigje? Is Jannigje ook teleurgesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Komt goed dear @Reacher, geduld is een schone, maar irritante zaak.... ik pak een lekker stukje sinaasappel met chocolade en ga aan de slag. Mocht je na dat lekkere fruit nog trek hebben..... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 9 minuten geleden zei Reacher: Is Jannigje ook teleurgesteld? Och foutje in de quote , sorry @Jannigje Maar jij was teleurgesteld . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik dacht al, lees ik nu over @Jannigje heen. Teleurgesteld dat de poezen niet naar buiten ging. Naja. Bedankt nog dat je je tweejarige speech ook op het jaarpact draadje hebt gezet. Ik ga mijn tanden poetsen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Als ik 's nachts in de vrieskou in de tuin gewerkt zou hebben en die katten doen niet wat jij wilt, dan zou ik daar ook de pest over hebben. Hopelijk kan de hond je opbeuren. Ik heb het huis opgeruimd en de boerenkool gerist van de steeltjes. Een beetje gokken met de verhoudingen, ik maak eigenlijk nooit boerenkool en al helemaal niet met van die plantdelen waar je de blaadjes van de stengel moet rissen. Ik heb er ook een handje aardperen bij, van de natuurwinkel. Ben benieuwd. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 (bewerkt) Met drie van de katten is dat geen probleem @Oskar. Dat is eigenlijk typisch kattengedrag wat je beschrijft, Dat twijfelkonten bij de deur. Maar de poezen op zolder zijn een ander verhaal, Dat zijn al PTSS ers. Die inmiddels van het kroelen en spelen zijn, dat wel. En ik koester nog enigzins de hoop dat ze in mijn tuin blijven wonen dus ik wil ze niet het huis uit jagen. Of een relatietherapeut hoeven inschakelen. 16 januari 2022 bewerkt door Reacher Van ‘krieken’ kroelen gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goedemiddag allemaal. Vanmorgen 30km hardgelopen. Ging super. Fijn om weer helemaal in vorm te zijn. 5 weken geleden toen de drank nog in mijn lijf zat haalde ik nog geen 6km. Lonster en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Het was verder eigenlijk niet de bedoeling om hier verder over door te zagen. A big step voor Reacher, no step for mankind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 2 minuten geleden zei Waldorff: Goedemiddag allemaal. Vanmorgen 30km hardgelopen. Ging super. Fijn om weer helemaal in vorm te zijn. 5 weken geleden toen de drank nog in mijn lijf zat haalde ik nog geen 6km. Goed gedaan joh! Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Goedemiddag iedereen DAGPACT: Yvonne Maja Reacher ikkanhet Roberto Artemis Claudius Jessje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Gelukkig dat hij terug is @spirit. Katers komen er bij mij niet meer in! @Waldorff30km?! Hoe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 DAGPACT: Yvonne Maja Reacher ikkanhet Roberto Artemis Claudius Jessje Spirit Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Hier heeft S vanmorgen weer met Mini gezwommen, baby nou ja, peuterzwemmen. Ik blijf de komende week nog in de ziektewet. Ben er niet trots op, maar ik ga om mijzelf denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 2 uur geleden zei spirit: Wat goed @Waldorff. 30 km, 12 km erbij en je hebt een marathon gelopen. Heb je wel eens marathons gelopen? Met een blije hond lopen, is veel leuker @Reacher. Katten zijn maar eigenzinnig. Volgens mij is mijn kater, vannacht niet thuis geweest. Heb er zelfs slecht door geslapen. Om 6 uur vanochtend, het raampje maar open gezet en ineens, plop, sprong hij op mijn bed. Een bak eten gegeven en nu ligt hij zijn roes uit te slapen. @spirit ja ik heb er 5 gelopen. Ik ben nu aan het trainen voor de CPC 13aart in Den Haag. Heb me ingeschreven voor 3 afstanden, 5, 10 en 21km. 15 mei wil ik weer de hele marathon lopen in Leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 2 uur geleden zei Rosee: Gelukkig dat hij terug is @spirit. Katers komen er bij mij niet meer in! @Waldorff30km?! Hoe dan? @Rosee gewoon ene been voor het andere zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 6 minuten geleden zei Pinkman: Ik hoef niet te vertellen waar ik vandaag en gisteren geweest ben nu de corona- maatregelen versoepeld zijn.? Geen idee... de manicure? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden