Yana Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Moelijk voor jullie @Cleo66. Zou er hulp te krijgen zijn bij het zoeken naar een carrièreswitch? Het zou zo fijn zijn als je man iets vindt waar hij zich in kan bekwamen, iets wat bij hem past, waar hij plezier uit haalt en wat lichamelijk niet zo zwaar voor hem is. Ik wens jullie moed en vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Sterkte @Reacher, ga er maar eens prinsesheerlijk bij liggen en laat je vertroetelen. (Leuk woord hè, vertroetelen?! of krijg je er kromme tenen van?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Ach jee @Cleo66 wat rottig. Ik hoop dat er een oplossing is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Ik vind het een leuk woord @Yana Troetelbeertje daarentegen vind ik dan weer een stom woord. Terwijl ‘troetel’ leuk is en het woord ‘beertje’ ook. Soms matcht het niet. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Troetelheertje is ook nix. Mijn onzinnige gebrabbel stijgt naar nieuwe hoogten. Zou ik weer koorts hebben? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Goedemorgen. @Quinnhoop dat er eindelijk iets goeds gebeurt daar. @Cleo66veel sterkte met je man. Misschien nog even wachten tot de medicatie gaat werken. Gefeliciteerd @Lieke7777met je twee jaar Het heeft je al veel gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 (bewerkt) Gisteren was mijn potje vitamine D leeg en heb ik een nieuw potje gekocht (zie mijn Wie is wie). Mijn potje vitamine B1 / thiamine 100 mg is ook bijna leeg. Bij mijn apotheek is zelfmedicatie vrij duur. Wie weet waar thiamine goedkoop verkrijgbaar is? 13 januari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Van mij krijg je een virtuele troetel @Reacheren ik wens je beterschap. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Roberto: Gisteren was mijn potje vitamine D leeg en heb ik een nieuw potje gekocht (zie mijn Wie is wie). Mijn potje vitamine B1 / thiamine 100 mg is ook bijna leeg. Bij mijn apotheek is zelfmedicatie vrij duur. Wie weet waar thiamine goedkoop verkrijgbaar is? Holland en Barrett 1+1 gratis. 4 bestellen, 2 betalen dan ook gratis bezorging. 13 januari 2022 bewerkt door ikkanhet Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Goedemorgen allemaal, Wederom een mistige dag gisteren wel veel gewandeld Overal heel rustig en prachtige fotos gemaakt in de mist Vandaag heel rustig aan opgestart De overvloedige luxe van gepensioneerd zijn @Lieke7777, Gefeliciteerd met je 2 jaar ! Wat heerlijk voor je @Cleo66, Ik hoop dat er snel een oplossing voor je man en jou komt Wat een getob he de afgelopen tijd En zo dapper, dat je man alsmaar door gaat, ook al gaat het eigenlijk niet Maar ja, met dapper zijn kom je er niet he Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 @Roberto Vitamines van Kruidvat eigen merk. stukken goedkoper (wel letten op het aantal mg. wat erin zit) Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 46 minuten geleden zei Bor: Door mijn terugval in roken heb ik mezelf weer ziek gemaakt. Wederom borstontsteking. @Bor, Bor toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Ach @Bor toch, wat ellendig nou. Ben je inmiddels weer gestopt? Ik hoop van harte dat de ontsteking snel verdwijnt hoor @Roberto bij mijn vorige apotheek was de thiamine ook heel goedkoop. En wil je toch niet naar de aoptheek daarvoor dat zou ik het huismerk van Holland & Barrett nemen: 2 voor de prijs van 1. Vitamine d3 kun je heel goedkoop bij de Lidl krijgen. Wat een ellende voor jouw man @Cleo66. Maar inderdaad, laat hij proberen hulp te krijgen, misschien via de bedrijfsarts kijken wat de mogelijkheden zijn om omgeschoold te worden? @Reacher, arme ziel, ik hoop dat je snel weer wat opknapt.. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 En @Quinn, fijn je toch weer even te lezen... Hou vol, er komen betere tijden.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Ik wil ook ijs met chocoladesaus. Eigenlijk hoef ik alleen de chocoladesaus. Ik word anders niet voldoende vertroeteld @Yvonneke. Je hebt @Yana misschien niet goed gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Ik dacht vanochtend trouwens een UFO te zien. Boven de bomen zo’n helverlichte stip die stil hing in de lucht. Het leven leek een onverwachte wending te nemen. Alien hoofden lijken op katten hoofden dus ik heb er alle vertrouwen in. Bovendien ben ik vrienden met Spock Maar het was een hijskraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Op het onzin draadje staan zinniger dingen dan wat ik hier deel. Zou ik moeten verhuizen? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Yvonne Jessje ikkanhet Maya Roberto Artemis Was Maya per ongeluk vergeten Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Ach Reacher toch... Nou natuurlijk krijg jij chocoladesaus.... En een lekkere plaid voor als je het een beetje koud krijgt... En een elektrieke slof voor jouw voetjes... ...... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Patatjes uit de airfryer, snijbonen met een beetje geitenkaas, omelet met nori Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 (bewerkt) Jeetje wat een verrassing , ik open de pagina en het staat er vol met felicitaties voor mijn 2 jarig alcohol vrij. 2 jaar geleden , mijn eerste nuchtere dag nadat ik een weekend mij helemaal klem gedronken had en voluit van de trap af gevallen was . Ik dacht toen , nu moet het over zijn, nu is het helemaal over dit ga ik niet meer trekken . Het leven rond alcohol, altijd mij maar afvragen of ik genoeg in huis had . De black outs die ik gehad heb , de volgende dag mjj afvragen wat ik nu gedaan had , hoe ik in bed gekomen was. Ik was het allemaal zo zat , maar kon niet stoppen want juist op dat moment was mijn leven over , ik wilde niet meer ik was klaar met het leven en heb vaak gedacht welke boom ik zal nemen met de auto. De rest zal ik maar niet opnoemen . Ik zat in de afgrond, mijn kinderen kwijt , mijn huwelijk op springen. Mensen hadden mij de rug toegekeerd , ik voelde mij eenzamer en leger dan ooit . De AA was mijn laatste redmiddel mijn laatste strohalm en die heb ik gepakt met 2 handen . Ik ben met volle kracht op de therapie gestort, ik heb mij opengesteld , mij kwetsbaar opgesteld. Ik heb gehuild , gevloekt, en ben doorgegaan . Ik heb mij samen met mij partner opengesteld , partner gesprekken gehad . Gevochten en gestreden om mijn jongens weer thuis te krijgen. Ik ben weer rechtop komen te staan . Ik ben nu met het laatste stukje therapie bezig , EMDR en groepstherapie ( schema ) Dit had ik niet gekund met het gebruik van alcohol erbij Ik dank jullie allemaal voor de felicitaties en wat jullie voor mij ook gedaan hebben , mijn verhalen gelezen mijn gedachten. En ook al leek ik soms een betweter of een bekeerde persoon. Dat is niet mijn ik , ik ben lieke , ik ben iemand die er mag zijn . Txs .. 13 januari 2022 bewerkt door Lieke7777 Artemis, Rapid, Rosee en 18 anderen reageerden hierop 19 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Gefeliciteerd, Lieke! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Fantastisch succes verhaal @Lieke7777 Nogmaals gefeliciteerd, je hebt er heel hard voor gewerkt en doet dat waarschijnlijk nog je bent een voorbeeld voor vele van ons Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 Goed gedaan Lieke. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2022 2 uur geleden zei rapilos: omelet met nori Klinkt goed, maak je daar dan rolletjes van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden