Waldorff Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen. 5.00 uur op. Bakkie, half uurtje fitnessen, uurtje thema's lezen in mijn studieboek en dan richting kantoor. Vanmiddag om 14.00 afspraak bij mijn ambulant behandelaar / psycholoog samen met mijn vriendin. Dat wordt heel spannend. Fijne dag allemaal Artemis, nancy, Reacher en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen @Waldorff en goedemorgen frummers, Succes straks bij de behandelaar Waldorff. Hier nu eerst een bakje. EN DAGPACT: Yvonne Artemis en Waldorff reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goeiemorgen allemaal. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goeiemorgen allemaal. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 (bewerkt) 14 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius CarpeDiem Goedemorgen allemaal. Ik meld me ook aan voor de dagpact. Fijne dag. 4 januari 2022 bewerkt door CarpeDiem Reacher en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Welkom hier @CarpeDiem, goed dat je jezelf op het dagpact zet! CarpeDiem reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Pluk de dag! DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius CarpeDiem Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Zet hem op @Waldorff! Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Een dezer dagen gaat een van de bange katten naar buiten. Spannend. Ik hoop haar regelmatig te blijven zien. Etty, karin123, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Oeh, ja echt spannend @Reacher..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius CarpeDiem Reacher Jessje Goeiemorgen iedereen. Succes @Waldorff En succes vandaag iedereen. Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Hi. Gisteren iedereen weer thuis gekomen en dat was top. Nu, vroeg in de ochtend, vind ik het ietsjes minder... Maar, brinta en koffie worden voor me gemaakt as we speak. Voordelen, nadelen... Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius CarpeDiem Reacher Jessje Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen allemaal, @Waldorff ik was ook om 5 uur wakker, uurtje plafondstaren en weer geslapen. Fijn dat je hier bent iedereen fijn dat jullie er zijn ik ben zo wiebel als een deur, voel me alsof ik 3 flessen wijn op heb en dat is toch echt niet waar. Veel last van emoties, steeds kleine ruzies met manlief en een hekel aan mijn buren goedemorgen keeeeeeeeeeep on smiling, keeeeeeeep on smiling Waldorff en Etty reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius CarpeDiem Reacher Jessje Artemis Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 2 uur geleden zei Reacher: Een dezer dagen gaat een van de bange katten naar buiten. Spannend. Ik hoop haar regelmatig te blijven zien. broerlief heeft 3 kippen op zijn erf zo schattig, ook hoe ze ermee omgaan. Toen ze een nachte weg waren geweest kwamen ze hen op de openbare weg enthousiast begroeten! Maar ook hebben ze in de loop der jaren er 2 verloren, 1 door een auto en 1 door een hond die er een greep een paar huizen verder in zijn eigen tuin. goiemooie morgen maar weer frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 @bolletje, hoe gaat het met de zieke bij jou??? Wat leuk die kippen @lady jane, twee huizen verderop hebben ze ook kippetjes en een haan, kan ik ook zó van genieten. Het lijkt me ook zo leuk als die beestjes je gaan herkennen en op je af komen... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Een hele goede morgen allemaal, Hier ook al om 6 uur wakker, maar lag er gisteren dan ook al om half 9 in Hard gewerkt (huishoudelijk, 4 uur), en tegenwind hard gefietst , ja zelfs op een elektrische fiets is dat zwaar (vind ik dan he) Probeer nog steeds mijn goede voornemens waar te maken Dus vanochtend al meditatie, wandelen en ochtendgym. Vergt diciplinne en ben best nog wel moe Maar gaat goed komen (hoop ik dan toch he) Kippetjes...ja, harstikke leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 4 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Helaas belt mijn behandelaar net ziek af. We gaan een nieuwe afspraak inplannen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Ik was op snellie naar Reeuwijk Raps daar heb ik zo'n leuke camper-auto gezien en met fam. lang gewandeld aan de plassen later topdag gehad, ondersteuninkje erbij bij tegenwind luxe hoor rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 2 minuten geleden zei Waldorff: Helaas belt mijn behandelaar net ziek af. We gaan een nieuwe afspraak inplannen Oei dat is even balen Waldorff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 Goedemorgen. Booster prik zit erin. Blij dat ik in een land woon waar dit allemaal zo goed is geregeld! @Waldorffvervelend dat je afspraak niet door gaat, hou het droog. @Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden