Spring naar bijdragen

Woensdag 29 december 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Ik herken het @bumperjim. Het is ook echt niet gezond om de hele dag thuis te werken en daardoor ook alle problemen van thuis nog eens 24 uur mee te krijgen. Thuis werken lijkt leuk maar ik vind het een dubbele mentale belasting. Nu klinkt het misschien alsof ik niet thuis wil zijn maar voor mij is thuis prive en werk werk. Ik kon dat op die manier goed scheiden en beide de aandacht geven die het nodig heeft. Maar doordat nu alles door elkaar loopt en er geen eind en begin meer aanzit raak ik regelmatig mentaal overbelast en heb het gevoel dat ik veel half doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit klinkt totaal idioot allemaal @bumperjim, begrijp ik het goed dat jij in je dooie eentje het geld verdient terwijl je vrouw zit te netflixen zodat jouw internet waar je het geld mee moet verdienen het niet doet? Is je vrouw niet goed bij haar hoofd ofzo? En dat jij dat pikt...

En één van de symptomen van covid is zware vermoeidheid, wees maar voorzichtig met jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Pulluptomybumper:

Ja zo gaat het idd in je hoofd als je je maar zielig genoeg voelt. Realiteit is eigenlijk dat Stier voor de rest de zaak hier runt en na de kerstvakantie gewoon weer aan het werk gaat :)

Oh oké, dus je vrouw is niet lui maar jij zit te zeuren... dan begreep ik je even verkeerd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat beschrijf jij die situatie met dat thuiswerken goed @Fruitvlieg.

Maar doordat nu alles door elkaar loopt en er geen eind en begin meer aanzit raak ik regelmatig mentaal overbelast en heb het gevoel dat ik veel half doe.

Dit is het precies! Terwijl ik het ook heel prettig vindt, maar ja, het is wel belastend ja. Steeds die huissituatie ook maar om je heen. En andersom ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en verder sterkte @Pulluptomybumper niet kunnen drummen is een ramp. 

en fijn dat @Quinn er even was....

en de rest ben ik nu al weer vergeten, heb wel alles gelezen hoor :)

Ik zelf: op de fiets naar de boosterlocatie, daarna bieb en even boodschapies, weer terug op de fiets, inmiddels weer een flinke regen dus helemaal tot op de huid nat geregend, alles, jas, muts, handschoenen, fietstassen maar omdat ik in het paradijs woon kan me dat geen moer schelen. Ik heb mn prik en ik drink niet, wat wil je nog meer :) kleine gelukjes koester ik  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...