Reacher Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik ben ook in het licht aan het wandelen. In de regen en in het licht. ze is terug uit de bosjes ( vriendin moest plassen) we gaan verder. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Nou @Pulluptomybumper wat je daar zoal noemt klinkt best lastig hoor, goed dat je het even van je af schrijft. Frustrerend allemaal. Hardloop ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik herken het @bumperjim. Het is ook echt niet gezond om de hele dag thuis te werken en daardoor ook alle problemen van thuis nog eens 24 uur mee te krijgen. Thuis werken lijkt leuk maar ik vind het een dubbele mentale belasting. Nu klinkt het misschien alsof ik niet thuis wil zijn maar voor mij is thuis prive en werk werk. Ik kon dat op die manier goed scheiden en beide de aandacht geven die het nodig heeft. Maar doordat nu alles door elkaar loopt en er geen eind en begin meer aanzit raak ik regelmatig mentaal overbelast en heb het gevoel dat ik veel half doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Schop onder je billen @hoe heet je ook alweer, kan er maar niet aan wennen. Pullly nog wat, hardloopschoenen aan en gaan! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Dit klinkt totaal idioot allemaal @bumperjim, begrijp ik het goed dat jij in je dooie eentje het geld verdient terwijl je vrouw zit te netflixen zodat jouw internet waar je het geld mee moet verdienen het niet doet? Is je vrouw niet goed bij haar hoofd ofzo? En dat jij dat pikt... En één van de symptomen van covid is zware vermoeidheid, wees maar voorzichtig met jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik heb vandaag ook niet zoveel gedaan en S moest werken. Zo gaat dat nu eenmaal. Ik kook dan wel vanavond natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik heb wel mini in bad gedaan, douche schoon gemaakt. Was aan gezet en opgehangen. Boven alles stofzuigen. Kerstspullen opgeruimd. Valt ook wel weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 4 minuten geleden zei Pulluptomybumper: Ja zo gaat het idd in je hoofd als je je maar zielig genoeg voelt. Realiteit is eigenlijk dat Stier voor de rest de zaak hier runt en na de kerstvakantie gewoon weer aan het werk gaat Oh oké, dus je vrouw is niet lui maar jij zit te zeuren... dan begreep ik je even verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Wat beschrijf jij die situatie met dat thuiswerken goed @Fruitvlieg. Maar doordat nu alles door elkaar loopt en er geen eind en begin meer aanzit raak ik regelmatig mentaal overbelast en heb het gevoel dat ik veel half doe. Dit is het precies! Terwijl ik het ook heel prettig vindt, maar ja, het is wel belastend ja. Steeds die huissituatie ook maar om je heen. En andersom ja. Fruitvlieg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 @Artemisik heb het boek over De Dijk gekocht. ‘Achter De Dijk’. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Heb je je hardloopschoenen nu al aan Bumpie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Oh ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik heb vanavond Chinees gehaald. Tjap tjoy met mihoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 1 uur geleden zei Lika: @Artemisik heb het boek over De Dijk gekocht. ‘Achter De Dijk’. Leuk, we hebben het ook, mijn man eerst, als hij het uit heeft mag ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 9 uur geleden zei Lieke7777: Goedemorgen hier een wat betere foto , wat doet mama poes het goed ze zijn allemaal al wel wat aangekomen. zooooooo lief Lieke7777 en Jessje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 en verder sterkte @Pulluptomybumper niet kunnen drummen is een ramp. en fijn dat @Quinn er even was.... en de rest ben ik nu al weer vergeten, heb wel alles gelezen hoor Ik zelf: op de fiets naar de boosterlocatie, daarna bieb en even boodschapies, weer terug op de fiets, inmiddels weer een flinke regen dus helemaal tot op de huid nat geregend, alles, jas, muts, handschoenen, fietstassen maar omdat ik in het paradijs woon kan me dat geen moer schelen. Ik heb mn prik en ik drink niet, wat wil je nog meer kleine gelukjes koester ik karin123 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Begonnen aan mijn huiswerk. Is dat rottige knaaggevoel (ik moet eigenlijk…) tenminste ook weer weg. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Patat van de friettent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Nou, dan heb je toch wel zo'n 20 seconden huiswerk gedaan @Lika, niet gek Artemis, Lika en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Hebben we de maaltijd al besproken? Hier restje broccolistamppot in de oven geschoven, met oliebollen, briljante combinatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Ik ga natuurfilms kijken, fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Hallo @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 @Tatum, ik las vandaag een stukje in de krant over datingfraude. Er stond precies beschreven wat jij vertelde en had meegemaakt! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 38 minuten geleden zei Yana: Nou, dan heb je toch wel zo'n 20 seconden huiswerk gedaan @Lika, niet gek Vanmiddag al … zeker twee uur:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 kreukelfrieten, hamburger, gebakken rode ui en rode paprika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden