Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 december 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik heb goed geslapen en gedroomd over ons vorige huis, we zijn paar jaar geleden verhuisd en in mijn droom moest ik ons vorige huis leegruimen. het was een huis waar mijn man en ik niet gelukkig waren, veel nare dingen daar meegemaakt. Hier wonen we op de mooiste plek op aarde. Het oude huis is nu echt weg, wat een goede nachtrust met je kan doen :) een katervrije zaterdag, gisteren had ik 350 dagen niet gedronken, dit is dag 351 

bakje koffie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Dat is niet fijn @ikkanhet

Dexter fans hier? Er start een nieuw seizoen deze maand bij de NPO.  (2013 de laatste) Ik keek voor de grap de allereerste aflevering, en vind het nog steeds erg leuk.  Dus misschien eerst maar even in de herhaling voordat ik aan de nieuwe begin.

En ter afwisseling het filmhuis bezocht gisteren: 'the lost daughter'.  Paste qua onderwerp bij de dagdraad van gisteren.

En vandaag komt zoon zijn nieuwe liefde voorstellen.  En heeft zijn zus erbij uitgenodigd. Allemaal goed nieuws. 

 

 

 

bewerkt door Etty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Mogge mensen. Vanmiddag oppas voor de koters. Papa en mama lekker wandelen in de Biesbosch. Daar waar brede rivieren traag door oneindig laagland gaan. Thermoskan met thee en een meter droge worst mee. Ik popel.

Met Marsman aan je zijde kan het wandelen alleen maar een succes zijn!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Straks naar mijn nieuwe onderburen om kennis te maken. Ik heb er geen zin in. Is ook omgekeerde wereld. Hun hadden langs moeten komen voor ze 3 maanden lang gingen boren onder mijn huiskamer.

Ik heb van een andere buurvrouw gehoord dat ze - naar hun zeggen - heel vaak bij mij langs zijn gegaan om kennis te maken, maar ik was nooit thuis. Ze kwamen zeker steeds overdag als ik op werk was. 

Afin. Straks heen. Dress to impress. Leuk jurkje en laarsjes met 7 cm hakken. 

Eerst een paar koppen thee. 

Dagpact

Maja

Claudius

Artemis

Reacher

Tatum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Leuk Etty. Weet nog dat ik het vriendinnetje van oudste zoon ontmoette (inmiddels uit) Ik had geen idee dat hij een vriendinnetje had totdat ik onverwacht thuiskwam :P Vond het best apart voor het eerst in de rol van schoonmoeder. Lekker samen wandelen @Oskar . Hoop maar het beste van de nieuwe maatregelen :(.  Ik ga ook wandelen met een vriendin vandaag. Eerst het huis schoon, moet ff moed verzamelen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik had mezelf een droge decembermaand beloofd maar dat is misgegaan. Ik heb 2x 3 glazen wijn gedronken, valt me tegen van mezelf. Wat een impact heeft alcohol toch ook op mijn welbevinden, een paar dagen geleden dronk ik tussen de middag (uit eten) en was ik de rest van de dag beroerd en nu ben ik brak van gisteravond. Nou, hophop, voorlopig niet drinken, ik wil zorgen dat ik fit blijf al was het alleen maar vanwege die omicron.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...