Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik ga inloggen, dus hier uitloggen. Ik maak mijn ijspegel trots. karin123 en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Werk ze @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Je bent geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 … rent weg van forum voordat ze de afwas bij Niks staat te doen niks en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ohhhh nou dank je wel hoor! Mini zal smullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 9 minuten geleden zei Claudius: Goedemorgen Dagpact Reacher Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goeiemorgen allemaal, Wat zijn jullie allemaal vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 52 minuten geleden zei Pinkman: Limburg aan de Maas. Leuk zeg, bij ons in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Haha @Oskarje maakt me aan het lachen. Wat een zeikweer hè, wij hebben de campergordijntjes open gedaan en ook weer dicht. Ik duim voor een goeie testuitslag, kun je straks lekker huppelen in de wei met je kaplaarsjes aan. Vandaag computerwerk, huphup... aan de slag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Dagpact Reacher Claudius Maja Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Dagpact Reacher Claudius Maja Yana ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen, Hier ook slecht geslapen. Ergens rommelde de wind hoorbaar aan het raam dat op een kier stond, en ik moest eigenlijk plassen. En dan er toch niet uit gaan om er wat aan te doen. Eigen schuld dikke bult. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goeie morgen mensen. Vandaag een dagje thuis. Best fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 hahahaha @Ettyzo herkenbaar en juist daardoor lukt het slapen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Hoeie woeie waaien..... Goedemorgen frummers. Eerst maar een bakje. Ik moet er nog op uit voor een paar kleine k'dootjes, morgen maar. @Pinkman lekker een weekje er tussenuit, leuk. Hoeie woeie waaien..... Goedemorgen frummers. Eerst maar een bakje. DAGPACT Reacher Claudius Maja Yana ikkanhet Yvonne karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik ben 2 dagen zo vlijtig geweest omdat ik vanmorgen en vanmiddag geen tijd zou hebben. Nu gaat mijn ziekenhuisafspraak vanmorgen niet door, was wel te verwachten. Dus denk dat ik maar lekker een morgen ga niksen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Mijn zoon komt gezellig spellen, is het ook weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen. Thuiswerken vandaag. @Oskar hang in there logisch dat je hier enorm chagrijnig van wordt na al die tijd. Ik duim voor een negatieve test. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Hoezo is het nu alweer december? De zomer is nog maar net voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 De kortste dag van dit jaar ligt al weer een tijdje achter ons toch? Dat was zondag 28 maart. En de eerstvolgende kortste dag is zondag 27 maart vólgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Boodschappen gedaan, even kop koffie. Dan mini in bad, die nog in pyjama rond hobbelt. Voor de rest is het echt weer om niet teveel te doen vandaag. Ga mijn joggingbroek aan doen en mij voor nemen, om weinig te doen. Of het lukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden