Spring naar bijdragen

Woensdag 24 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei jopie:

Toos, ben je weer een beetje heel na je escapade? Al zicht op wat werk? 

Ja, hoor Jopie. Was een uitglijder die eigenlijk niet nodig was geweest. Maar weer een wijze les zullen we maar zeggen. Ik ben voorlopig weer genezen. Bah, wat baalde ik achteraf. Werk blijft moeilijk, maar gelukkig kan ik wel steeds net op het nippertje aan de gang blijven. Dat brengt wel spanning mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
om 8 uur wakker van vrolijke verhuizers
t.o. mijn woning. Even later een knal, gordijn
opzij vanuit bed en groot gat in buitenste ruit bij mij.
Niemand die daarvandaan reageerde, dus ik onderhandelen
met mezelf om op staan en het daar te melden, maar ook nog half in slaap.
Toen ik eindelijk de moed gevat had op te staan en nog eens keek; geen gat!
Gelukkig maar, waarschijnlijk voortgesudderd op zijn sores weer in slaap gekukeld.
Nou dit is het spannendste wat ik vandaag mee ga maken.^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nou Jane, dan was je zeker nog half in slaap
wel een gat en opeens niet meer ha,ha :D
nou gelukkig maar dan

Gisteren naar de fysio geweest.
Zo,n last van schouders, nek
De pijn dringt helemaal door naar mijn bovenarmen en zelfs de onderarmen voelen vermoeid en zwaar aan.
Nou, alles zit dus muur vast
oefeningen gekregen om de schoudergewrichten los te krijgen
ze heeft ook gemasseerd op de pijnlijke spieren
au, au :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Toos:

Verwacht je onkosten aan je auto? @Zbb Of moet je boot gekeurd worden? Geen idee eigenlijk of dat ook moet met boten.

Nee met de auto 

maar hij is weer goedgekeurd :)

Ik heb een storing maar tijdens de keuring net niet,toen ik weg reed weer wel natuurlijk,nou ja lekker laten zo

Ben zelf ook handig en een maat van me heeft een auto brug,kijk er zelf wel een keer naar als ik er zin in heb. 
 

maar aan een auto sleutelen vind ik niet leuk aan me boot wel haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  @Oskar snap helemaal dat je er nu weleens tabak van hebt die quarantaine. Ezels moeten ze sowieso niet opsluiten, daar worden ze bokkig van:rose: sterkte met de laatste loodjes. @rapilos sterkte met de pijn. Vannacht weer eens sinds tijden een drankdroom, droomde dat ik mezelf totaal te schande maakte op het eindexamenfeest van oudste zoon. (En hem dus ook) De volgende dag moest ik daar nog spullen ophalen ofzo en bleek ik met de conrector te hebben gezoend en een halve stripact te hebben gedaan voor de hele school, werd erop aangesproken maar kon me er helemaal niks meer van herinneren. Ik ging het hier op het forum melden en dacht: nu kan ik echt, echt nooit meer ook maar 1 glas nemen. Pfffff dat schaamtegevoel in mn droom voelde zo echt...:( Hoevaak heb ik mezelf zo wel niet gevoeld vroeger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Maar @Zbb, er was toch iets met de remmen, of verzin ik nou iets? Zou ik dan toch maar niet uitstellen, als ik jou was.

Dat heeft blijkbaar te maken met het abs systeem. 
 

de remmen waren tijdens de test gewoon goed en er was ook niks geks aan te zien. 
 

waarschijnlijk of een sensor of de abs pomp die die storing geeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee En is die conrector IRL een hunk, of een afstotelijke vent? Wat een aparte droom, wat zou dat betekenen, dat je bang bent om te drinken? Of dat je bang bent om jezelf voor schut te zetten. Of beide.

Ik vergeet mijn dromen meestal. Als ik het al onthoud, gaat het vaak over op zoek zijn naar de wc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest de laatste keer 4 nieuwe banden. En niet omdat ik ze versleten had met rijden. Ik heb zó een pesthekel aan autorijden. Ik snap maar niet dat mensen dat leuk vinden en voor de lol een eindje gaan rijden. Maar ja, ik kan ook niet zonder en soms moet ik wel. Geef mij maar de fiets. 

Altijd fijn als je weer zonder kleerscheuren door de APK heen bent. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...