Claudius Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goeiemorgen @Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Dagpact Claudius ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goeie morgen Pinkie, Claudius en Ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goeiemorgen Bollewol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goedemorgen frummers, Bakje om de dag te beginnen Zo even de draad van gisteren lezen maar voor ik het weer vergeet: Dagpact Claudius ikkanhet Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Wat een sfeertje was er weer hier gisteren... Leuk voor mensen die hier nieuw komen en hopen op wat steun Maar @fleurtje was er tenminste even, gekke lieve kippebil. En @jopie is klaar met slopen. Ik kan me jouw gevoel zó goed indenken, toen je vertelde dát je zou gaan slopen kreeg ik zelf al een beetje zo'n gevoel, gek hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 19 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact Claudius ikkanhet Yvonne Maja Werkdag vanuit huis.gauw aan de slag! Maar eerst een cola zero van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Oh ja @Bor, je vroeg je af wat het nut nog zou zijn om die bloeddrukmeter te gaan halen (of iets in die trant) nu je weer aan de zuup zat? Nou, heel simpel: om je weer te bepalen bij waar je mee bezig bent: ANDERS, BETER.... Je bent gewoon goed bezig, aaridg wat stappen vooruit gezet, stapje terug, en nu weer een paar stappen vooruit toch? En dan nog iets: Waar is Knakker in hemelsnaam opeens gebleven? Zij hele account is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 goeiemooie morgen frummers tja Knakker, ik meen dat hij ergens wel iets schreef hierover maar dat is alweer een week of wat geleden, en we kunnen niets nakijken, dus loslaten maar weer? @Knakker ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goedemorgen! Niet bijgelezen, maar Knakker weg??? Bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Yvonne: Wat een sfeertje was er weer hier gisteren... Leuk voor mensen die hier nieuw komen en hopen op wat steun Maar @fleurtje was er tenminste even, gekke lieve kippebil. En @jopie is klaar met slopen. Ik kan me jouw gevoel zó goed indenken, toen je vertelde dát je zou gaan slopen kreeg ik zelf al een beetje zo'n gevoel, gek hè? als je mijn uitspattingen van gisteren bedoelde,nee niet leuk voor de nieuw komers En voor niemand niet. ik was/ben boos de sfeer is hier al een hele tijd regelmatig ver te zoeken. ik irriteer me al een hele tijd mateloos aan een iemand die hier iedereen afzeikt. En dan moet je niet tegen mij beginnen want dan word ik boos ja meer wil ik er ook niet meer over zeggen ,behalve dat het me spijt voor alle andere mensen. 16 november 2021 bewerkt door Zbb nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 51 minuten geleden zei Cleo66: Hoe is het nu eigenlijk met je hondje @Claudius? Hondje wordt nog steeds verzorgd door mijn broer, hopelijk kan ik volgende week weer naar huis. In de Paaz was er maar een iemand die naar mijn hondje vroeg. Ze maakte zich nog andere zorgen om mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goedemorgen allemaal, Berg was weg gestreken Ook beddengoed van vriend meteen even mee gewassen en gestreken verhuizing is bijna rond Straks de laatste dingetjes nog even regelen Wat jammer Knakker helemaal weg waarom dan, vraag ik me af ?? Maar ja, het is wel zijn goed recht natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Weer om half zes wakker Nog blijven liggen tot half zeven Veel te hyper de pieper nou ja, aard van het beestje he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 3 minuten geleden zei Claudius: Hondje wordt nog steeds verzorgd door mijn broer, hopelijk kan ik volgende week weer naar huis. In de Paaz was er maar een iemand die naar mijn hondje vroeg. Ze maakte zich nog andere zorgen om mij. Hondje zal wel heel erg blij zijn je weer te zien @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 uur geleden zei Yvonne: Wat een sfeertje was er weer hier gisteren... Leuk voor mensen die hier nieuw komen en hopen op wat steun De spijker op zijn kop! Ik vraag me zo langzamerhand ook af wat ik hier doe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 24 minuten geleden zei Zbb: ik irriteer me al een hele tijd mateloos aan een iemand die hier iedereen afzeikt. En dan moet je niet tegen mij beginnen want dan word ik boos ja Volgens mij ben jij dat zelf. De pot verwijt de ketel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 En ook een goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Dagpact Claudius ikkanhet Yvonne Maja Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Hi. Het is hier half één en ik ben echt kapot. Dus maar slapen dan. Is niet anders. @Zbb laat je niet gek maken. @knakker kom terug. @iedereen fijne dag daar! karin123 en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden