Artemis Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik kom er ook bij zitten, geen ontbijt, ik doe intermittend fast, En heb nu wel trek... lekker broodje , ik lunch als een koningin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Nog even een pot thee op het vuur en dan gaan we weer verder Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Blijven jullie maar lekker daar in Verweggistan. Spring er wel op als jullie wat dichter bij huis zijn. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 3 uur geleden zei Nun: Blijven jullie maar lekker daar in Verweggistan. Spring er wel op als jullie wat dichter bij huis zijn. Weet je het zeker? We kunnen ook wel iemand vragen om je op te halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) Nun ik heb een taxipasje als je wilt. Maar waarom stap je nu niet in? Vertrouw je jezelf nog niet? Kom op neem een runner en kom er lekker bij. Als het niet lukt zijn we met z'n allen om je weer te helpen. Er is een plaatsje vrij voor je hoor.Je hoort er bij. Ik heb stiekem een filmpje gemaakt van Bob en Artemis. Joh wat zijn die gasten goed bezig hé? Jane zien jullie op het laatst. Wat een wereldwijf hé, die is wel zo akelig goed met iedere sport. Is ze niet aan het volleyen is ze aan het ijszwemmen. Ze mocht mijn badpak lenen, ik doe niet mee. Veel last van m'n pink 4 december 2021 bewerkt door bolletje Artemis, karin123 en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 6 minuten geleden zei bolletje: Nun ik heb een taxipasje als je wilt. Maar waarom stap je nu niet in? Vertrouw je jezelf nog niet? Kom op neem een runner en kom er lekker bij. Als het niet lukt zijn we met z'n allen om je weer te helpen. Er is een plaatsje vrij voor je hoor.Je hoort er bij. Ik heb stiekem een filmpje gemaakt van Bob en Artemis. Joh wat zijn die gasten goed bezig hé? En ik maar denken dat ik onherkenbaar ben hier we ijszwemmen wat af hé @Bob wie volgt Bob, lady jane, bolletje en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 9 minuten geleden zei spirit: Lijkt me heerlijk dat ijszwemmen Nu je toch wakker bent, zal ik je dan even in het water gooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Kijk, met de hele groep in het water nu. Aan de kant wat lokale toeschouwers. En nu maar lekker afdrogen en weer aankleden. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 2 uur geleden zei Bob: Kijk, met de hele groep in het water nu. Aan de kant wat lokale toeschouwers. En nu maar lekker afdrogen en weer aankleden. Of lekker douchen ? Artemis en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 (bewerkt) 55 minuten geleden zei Bor: Mag ik nog aanschuiven in de Arrenslee? Borrie???? ja maar natuurlijk. Van harte welkom. Dames en heren dit is 'swerelds beste eigesballengehakmaakster. Aanvalhu 4 december 2021 bewerkt door bolletje Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Ha, lekker @Bor, en leuk dat je meedoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 lekker wiert Bor, bordje leeg krijgt de rest ook zo'n bordje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Goeie morgen allemaal, Straks even een liedje zingen voor de Sint. ( fluisterend)Want hij is jarig vandaag. Zo vandaag gaan we naar Kyzyl, de hoofdstad van de provincie Tuvan het zuidelijke puntje van Rusland en logeren bij deze mensen, en mogen logeren in het gebouw achter de kinderen. De diertjes worden allemaal verzorgd door de kinderen. Ze zijn alleen bang voor de hond van Spirit. Maar ach het is zo'n lobbes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 16 uur geleden zei Bob: Kijk, met de hele groep in het water nu. Aan de kant wat lokale toeschouwers. En nu maar lekker afdrogen en weer aankleden. Locale toeschouwers? Dat zijn @Artax en ik die net 112 hebben gebeld! Ik weet niet of ze ook naar het buitenland komen trouwens. Waar zijn we ook alweer? Artax en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 Hee @Artaxje plaatje is weer wit (wel cool! ) maar de vorige keer was dat, zo bleek achteraf, een stille aankondiging van afscheid. Dit keer niet hoop ik? Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 18 uur geleden zei Bor: Mag ik nog aanschuiven in de Arrenslee? gezellig Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 december 2021 Rapport Share Geplaatst 5 december 2021 (bewerkt) Ik houd van duidelijkheid 6 december 2021 bewerkt door Artemis lijst weggehaald karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 En?????? hoe hebben we geslapen? Niet te koud gehad? Dadelijk gaan we ontbijten en daarna kunnen we met de rendieren een dagje rond rijden. En dan moeten we eens kijken waar we morgen naar toe gaan. Jullie mogen best suggesties geven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Japan? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 20 uur geleden zei Bor: Mijn handtekening had ik dan weer liever zelf gezet maar evengoed bedankt hoor. Ga je gang, ik haal het wel weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 (bewerkt) Ja leuk gezellig naar Japan. 6 december 2021 bewerkt door Nun lady jane, Bob, Tatum en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Ik heb wat huisjes kunnen boeken. Het is zo mooi daar! karin123, Tatum en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 Ons uitzicht karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 5 uur geleden zei spirit: De ballen van @Borgemist gisteren . Maar wat hoor ik? Gaan we naar Japan? Dan moet ik gauw gaan oefenen om met stokjes te eten Je mag daar slurpen @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2021 Rapport Share Geplaatst 6 december 2021 (bewerkt) is dat niet China? Japan is een super beschaafd land althans wat tafelmanieren aangaat☺ 6 december 2021 bewerkt door lady jane karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden