bolletje Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) @Lika @Claudius @karin123 @Lieke7777 @Maja2 @Bob @ikkanhet @Angelheart @bolletje Zoooooo gebeurd. Zullen we naar Nepal gaan en de Himalaya gaan beklimmen? Sherpa's bezoeken, Alcoholvrije Yakmelk drinken enz? 15 november 2021 bewerkt door bolletje Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ja, top! Dus dan gaan we ook naar de top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Jaaaaaaa, gewéldig! Ik ga mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) # 15 november 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy 15 november 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks (met mini?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Wat doen we met mini? Vorig jaar nog een schattige baby, dit jaar zal ze niet echt stil willen zitten. Lopen, overal op willen, aan zitten met haar vingertjes. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Meenemen, zó gezellig! We regelen wel een mini- sleetje voor haar met riempjes, komt goed! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Waar is het andere pact gebleven die maja is gestart ? Kan haar ook niet meer taggen zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Ik kan die bewuste draad ook niet meer vinden @Lieke7777. Ik denk dat dat komt omdat ik weer in de lucht ben als @Maja. De moderator en de forumbeheerder hebben hier zorg voor gedragen. Had dit gemeld op het decemberpactdraadje dat nu opgeruimd is. Geen handige plek dus. Met de dubbeldekker of met de arrenslee, ik ben van de partij! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei niks: Niks (met mini?) Alleen als ze ook bij mij mag zitten anders is het veel te gevaarlijk. Jij zal maar uit de bocht vliegen zeg. 15 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 1 uur geleden zei nancy: Meenemen, zó gezellig! We regelen wel een mini- sleetje voor haar met riempjes, komt goed! 6 chiwafwafs er voor en gaan met die banaan. Wat zal ze genieten zeg. Bob en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) Wanneer zullen we vertrekken. En niet vergeten een reisverzekering afsluiten hé? Diertjes mogen zeker ook mee. Vergeten te vertellen dat ik woon vlak bij iemand die een halve wolvin heeft. En lief dat ze is. Zo zacht van karakter. heerlijk. Dat ff tussendoor. O ja we moeten lintjes mee nemen voor iedere stoepa die we tegen komen om de goden gerust te stemmen. En wat doen we als we een Yeti tegen komen? Ik kan niet hard meer weg lopen. Tja en het eten jongens. Niet om te vreten echt niet. En smakken en boeren mag, graag zelfs. Er wordt gekookt op Yakpoep. Hé zullen we een andere locatie uitzoeken? En Shangri la gaan we daar ook naar toe? 16 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forza Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Mag dit elfje ook mee? Ik vind het nog wel spannend. Ben pas op 1 november gestopt en ik ben benieuwd of ik het ook tijdens de feestdagen kan volhouden. So far so good, maar de verleiding is groot in de decembermaand. karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 2 uur geleden zei Forza: Mag dit elfje ook mee? Ik vind het nog wel spannend. Ben pas op 1 november gestopt en ik ben benieuwd of ik het ook tijdens de feestdagen kan volhouden. So far so good, maar de verleiding is groot in de decembermaand. Tuuuuurlijk, hartstikke leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) 19 uur geleden zei nancy: Kan iemand Forza er bij zetten? Het lukt me niet om te kopiëren. @Forza Je kan het proberen mee te doen je wordt er altijd sterker van. Veel in de arrenslee gaan zitten veel delen, je concentreren op andere dingen, en we proberen er iedereen doorheen te trekken. Ook al val je, als je altijd maar weer opstaat en bij ons komt. Je bent niet alleen 16 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) 19 uur geleden zei nancy: ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Forza Gezellig en goed dat je meereist op de arrenslee @Forza. Elfjes zijn altijd welkom! 16 november 2021 bewerkt door Maja Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 2 uur geleden zei Maja: ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Forza Jannigje Ik wil ook mee!!!! Nepal? Geweldig! Annapurna, here we come! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Nee nee Bol, we gaan naar Nepal hoor!! Dat eten is niet zó belangrijk toch? En anders nemen we als echte Nederlanders gewoon alles zelf mee. Een extra slee, we hebben er toch ook al een voor de bagage? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) Zelfs eentje mét personeel 16 november 2021 bewerkt door Jannigje nancy en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) Oké Janneman dan gaan we naar Nepal, en met een extra arrenslee voor de foot. Wanneer vertrekken? Wat mij betreft morgen Dan kan ik vannacht nog een ruk slapen. O ja vergeten te vertellen één hondje van mij snurkt, o ja vergeten te vragen. Mocht het zijn dat iemand in de arrenslee onrust komt stoken, (er zijn overal van die enge rare types die proberen de boel te vergallen) wil ik vragen hier niet,...EN OOK ECHT NIET OP TE REAGEREN, we houden de arrenslee schoon van gespuis. Tenslotte hebben we Iniminie ook. 16 november 2021 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Helemaal mee eens, Bolletje! Maar even voor de duidelijkheid: mini gaat mee, inieminie moet nog geboren worden! Nou ja, indirect gaat die ook mee natuurlijk . Mooi, morgen vertrekken. Ik neem ook dit jaar weer de extra dekens mee. En ik maak alvast een pan met draadjesvlees. Wie maakt de chocolademelk?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Oeps krijgen we een dikbuikje met een klein mensenkindje daarin? O wat leuk Yeeeeesss. KAN IEMAND FORZA ER A.U.B. BIJZETTEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Yes please. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza 16 november 2021 bewerkt door Bob bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden