Spring naar bijdragen

Zondag 14 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ik heb een kappersafspraak vandaag. Het woord rommelig laat ik niet vallen, want dan komen ze mat laagjes en potten gel (en n dat zakt gewoon weer in bij mij….). De tijd van touperen en zeep en lak etc ben ik voorbij.

Iets met ‘ plukjes’ en ‘gewoon stukje eraf’…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb lang haar. Af en toe de puntjes, keer een kleurtje. Naar het werk in een staart. Vanmiddag nog wat visite voor de verjaardag van mini en dan is het klaar. Nu nog geen last van natuurlijk, maar ze is wel in een drukke periode jarig. Op haar verjaardag Sint Maarten, Sinterklaas er meteen achteraan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei ikkanhet:

 

Ik lees dit liever niet ikkanhet. Het is natuurlijk verschrikkelijk maar het is niet terug te draaien. Wat voegt deze melding toe? Als ik zoiets wil weten kijk ik zelf wel naar het nieuws. 

Ik had een redelijk goed humeur maar nu zit ik weer heel erg in de put. 

bewerkt door rosa45
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen allemaal,

Er is een wonder gebeurd ik heb geslapen van half 11 tot 8 uur.

Ik dacht eerst dat het wonder was dat je om half elf in slaap viel en twee en een half uur éérder, om acht uur dus, weer wakker werd. Dat je dus achteruit geslapen had. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde hetzelfde zeggen als @rosa45, Dank dat je het weggehaald hebt @ikkanhet

Als de functie van het bespreken van het nieuws met elkaar mist dan is het misschien een idee om dit op een apart draadje te doen? Zodat jullie ook aan jullie trekken komen?

Het is voor mij een depressie trigger. Ik lees het nieuws expres niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Reacher:

Ik wilde hetzelfde zeggen als @rosa45, Dank dat je het weggehaald hebt @ikkanhet

Als de functie van het bespreken van het nieuws met elkaar mist dan is het misschien een idee om dit op een apart draadje te doen? Zodat jullie ook aan jullie trekken komen?

Het is voor mij een depressie trigger. Ik lees het nieuws expres niet. 

actualiteiten ? Naam voor dat draadje . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Nanc. dan zal ik het doen en inderdaad eens, heel heel lang geleden kwam ik op het idee.

Toos het arrenslee pact wil zeggen dat je gaat proberen om de maand december niet te drinken. Voor diegene onder ons die in het gewone leven een paar glaasjes drinken, is er ook plaats.

Drink je wel is dat jammer maar we staan (geholpen door de anderen) gewoon weer op en reis verder mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...