Claudius Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goedemorgen dagpact: zbb karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Dagpact: zbb Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Dagpact: zbb Rosa Maja Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goeiemorgen allemaal, Er is een wonder gebeurd ik heb geslapen van half 11 tot 8 uur. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goed en lang geslapen dus ikkanhet? lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goedemorgen @ikkanhetgeniet van het wonder vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 4 minuten geleden zei Zbb: Goed en lang geslapen dus ikkanhet? lekker! Ja heerlijk is zeldzaam als me dat lukt. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Zojuist zei Lika: Goedemorgen @ikkanhetgeniet van het wonder vandaag! Dat ga ik zeker doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Ik heb een kappersafspraak vandaag. Het woord rommelig laat ik niet vallen, want dan komen ze mat laagjes en potten gel (en n dat zakt gewoon weer in bij mij….). De tijd van touperen en zeep en lak etc ben ik voorbij. Iets met ‘ plukjes’ en ‘gewoon stukje eraf’… karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Hi. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goedemorgen. Ik heb lang haar. Af en toe de puntjes, keer een kleurtje. Naar het werk in een staart. Vanmiddag nog wat visite voor de verjaardag van mini en dan is het klaar. Nu nog geen last van natuurlijk, maar ze is wel in een drukke periode jarig. Op haar verjaardag Sint Maarten, Sinterklaas er meteen achteraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) . 14 november 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goedemorgen frummers, Hier ook heerlijk geslapen zowaar. Bakje maar om de zondag te vieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 goeiemorgen frummers even bijkomen met koffie in één ruk de nacht door gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) 33 minuten geleden zei ikkanhet: Ik lees dit liever niet ikkanhet. Het is natuurlijk verschrikkelijk maar het is niet terug te draaien. Wat voegt deze melding toe? Als ik zoiets wil weten kijk ik zelf wel naar het nieuws. Ik had een redelijk goed humeur maar nu zit ik weer heel erg in de put. 14 november 2021 bewerkt door rosa45 lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Er is een wonder gebeurd ik heb geslapen van half 11 tot 8 uur. Ik dacht eerst dat het wonder was dat je om half elf in slaap viel en twee en een half uur éérder, om acht uur dus, weer wakker werd. Dat je dus achteruit geslapen had. karin123, bolletje, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goeie morgen allemaal. Zal ik weer een Arrenslee pact starten vandaag? Of zijn er nog meer gegadigden. nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Goedemorgen. Het zit misschien in de lucht. Hier ook in één ruk de nacht door. Meestal moet ik een paar keer mijn bed uit en ben dan klaar wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 3 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal. Zal ik weer een Arrenslee pact starten vandaag? Of zijn er nog meer gegadigden. Wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Ik wilde hetzelfde zeggen als @rosa45, Dank dat je het weggehaald hebt @ikkanhet Als de functie van het bespreken van het nieuws met elkaar mist dan is het misschien een idee om dit op een apart draadje te doen? Zodat jullie ook aan jullie trekken komen? Het is voor mij een depressie trigger. Ik lees het nieuws expres niet. rosa45 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Ik wilde hetzelfde zeggen als @rosa45, Dank dat je het weggehaald hebt @ikkanhet Als de functie van het bespreken van het nieuws met elkaar mist dan is het misschien een idee om dit op een apart draadje te doen? Zodat jullie ook aan jullie trekken komen? Het is voor mij een depressie trigger. Ik lees het nieuws expres niet. actualiteiten ? Naam voor dat draadje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 10 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal. Zal ik weer een Arrenslee pact starten vandaag? Of zijn er nog meer gegadigden. Graag Bolletje, heel leuk! Startte jij niet ooit het eerste arrensleepactdraadje?? Goedemorgen overigens! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Oké Nanc. dan zal ik het doen en inderdaad eens, heel heel lang geleden kwam ik op het idee. Toos het arrenslee pact wil zeggen dat je gaat proberen om de maand december niet te drinken. Voor diegene onder ons die in het gewone leven een paar glaasjes drinken, is er ook plaats. Drink je wel is dat jammer maar we staan (geholpen door de anderen) gewoon weer op en reis verder mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden