Spring naar bijdragen

Zondag 7 november 2021


Jannigje

Aanbevolen berichten

Ik had geen ontbijt, dus toen ging ik als ontbijt veganistische appeltaart eten, maar toen vond ik brood dus toen ging ik appeltaart op brood eten maar toen vond ik veganistische kaas dus toen ging ik brood met kaas eten, maar toen zat er schimmel op het brood en dus heb ik ontbeten met appeltaart.

Ik denk dat de muisdolheid al heeft toegeslagen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen nog. Mooi herfstweer hier. Ik dacht eraan om van die typische tuinherfstklusjes te gaan doen vanmiddag. Daar volgt dan weer dadelijk een spontane gedachte aan gluhwein op…:angry: ik zal het moeten doen met verse (gisteren) zelfgemaakte zeer geslaagde (al zeg ik het zelf maar ook mijn huisgenoten) geroosterde paprika-tomatensoep. Veel beter! Wacht ik ga nog balletjes uit de vriezer halen bedenk ik me nu net! Ook wat altruïstischer want de gluhwein zou voor mij alleen zijn, de soep niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels wel al wat gedronken. 
 

alles schoongemaakt,straks die enorme zak met lege blikken ongezien weg gooien nog,heb alleen van die doorzichtige pedaal emmer zakken. 
 

ik hou me voor om er later op de dag nog een te drinken als de angst weer toeneem en dan moet het klaar zijn. 
 

Beter in de middag beginnen met afkicken dan helemaal paranoia wakker worden in de ochtend  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Delaropeals je een ipban hebt kan je toch ook niet inloggen met je andere nicks?

En waarom ben je zo tegen op Pammetjes? Drank en pammen zijn allebei verslavend en vaak moet je bij alle twee ophogen om tot een zelfde resultaat te komen. Het is beide hetzelfde. Ook bij alle twee afkickverschijnselen en als resultaat verdoving.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...