ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Maar ik ga niet stoppen @Rosee althans nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @Zbb in verbinding blijven met hier, ik denk dat de angst en eenzaamheid het zwaarste deel is van die hel waar je steeds doorheen moet. Die verminder je door in contact te blijven hier. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ik had geen ontbijt, dus toen ging ik als ontbijt veganistische appeltaart eten, maar toen vond ik brood dus toen ging ik appeltaart op brood eten maar toen vond ik veganistische kaas dus toen ging ik brood met kaas eten, maar toen zat er schimmel op het brood en dus heb ik ontbeten met appeltaart. Ik denk dat de muisdolheid al heeft toegeslagen. Quinn, ikkanhet en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 appeltaart met kaas dan maar? brrrrrrr goeiemooiemorgen frummers Na een heerlijke saunadag met vriendin, een gat in de dag geslapen lees jullie allemaal maar geen zin om te reageren, in woorden dan. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Goed idee @lady jane Ik ga wandelen met een mens en een hond. @bumperjim, dan moet ik altijd even aan jou denken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @Zbbwat ze allemaal hier boven zeggen en de eerste NIET nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Goeie morgen nog. Mooi herfstweer hier. Ik dacht eraan om van die typische tuinherfstklusjes te gaan doen vanmiddag. Daar volgt dan weer dadelijk een spontane gedachte aan gluhwein op… ik zal het moeten doen met verse (gisteren) zelfgemaakte zeer geslaagde (al zeg ik het zelf maar ook mijn huisgenoten) geroosterde paprika-tomatensoep. Veel beter! Wacht ik ga nog balletjes uit de vriezer halen bedenk ik me nu net! Ook wat altruïstischer want de gluhwein zou voor mij alleen zijn, de soep niet. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 ik ook uistel en afstel is in dit geval een positief iets @Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Dat heeft puur en alleen met de rookverslaving te maken. Zegt verder niets over mij. Maar dat het wel, hoe je met iets omgaat, zegt altijd iets over jezelf. Daarom kun je overal iets van leren. En goedemorgen. Brinta en koffie warm. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Maar dat het wel, hoe je met iets omgaat, zegt altijd iets over jezelf. Daarom kun je overal iets van leren. En goedemorgen. Brinta en koffie warm. Niet altijd want schrok van mezelf zo reageer ik normaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Niet altijd want schrok van mezelf zo reageer ik normaal niet. Nou, dan heb je al wat geleerd immers? Alweer een nuttige dag. Schrikken van jezelf kan nieuwe perspectieven bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Heerlijk gewandeld met een mens (dochter) en een hond. @Reacher… Waar is @bumperjimeigenlijk?? @bumperjimjoehoe!!!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 En nou heb ik nog twee bekentenissen. 1 ik lees elke week de kilokiller, omdat ik @Yvonne zo leuk vind. 2 ik stak net een peuk op, twee trekjes, hoestbui, uit, maar toch. Blegh. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Heb me toch een geluk dat hier ook psychologen aanwezig zijn. Die me precies kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 1 minuut geleden zei Delarope: Nooit proberen te stoppen met roken als je nog een alcohol verslaving hebt. Je gaat goed @ikkanhet Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ik heb inmiddels wel al wat gedronken. alles schoongemaakt,straks die enorme zak met lege blikken ongezien weg gooien nog,heb alleen van die doorzichtige pedaal emmer zakken. ik hou me voor om er later op de dag nog een te drinken als de angst weer toeneem en dan moet het klaar zijn. Beter in de middag beginnen met afkicken dan helemaal paranoia wakker worden in de ochtend lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Als je geband bent blijf je hier weg tot die ban voorbij is. Niet onder een andere naam weer het hoogste woord komen voeren. Mijn mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ik heb alleen vanochtend vroeg een diazepam genomen zodat ik het drinken wat langer kon uitstellen. ook heb ik er niet zoveel meer en wil ik ze bewaren om morgen droog door te komen. liever slik ik ze helemaal niet,maar die vervelende paranoia lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 En je maar afvragen waarom mensen je vervelend vinden. Leer van Tyl Uilenspiegel @Delarope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 In de kliniek geven ze je ook diazepam om de afkick wat te verzachten. maar pillen in combinatie met drank is geen goede combinatie dat ben ik zeker met je eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Daarom heb ik er ook alleen een vroeg in de ochtend genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @Zbb altijd beter om advies van een dokter of begeleider te volgen dan van een willekeurige, wellicht goedbedoelende, vreemde op internet. Ben je alleen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 40 minuten geleden zei Zbb: Ik hou me voor om er later op de dag nog een te drinken als de angst weer toeneem en dan moet het klaar zijn. Van wat heb je angst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) @Delaropeals je een ipban hebt kan je toch ook niet inloggen met je andere nicks? En waarom ben je zo tegen op Pammetjes? Drank en pammen zijn allebei verslavend en vaak moet je bij alle twee ophogen om tot een zelfde resultaat te komen. Het is beide hetzelfde. Ook bij alle twee afkickverschijnselen en als resultaat verdoving. 7 november 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 14 minuten geleden zei Delarope: Sorry dat ik jullie lastig val bij het benaderen van weerloze kippetjes! Zelf zielig doen en maar meepraten. Echte kerels zijn jullie! Beter niet. Vogelgriep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden