ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Vandaag verjaardag kleinzoon. Ga niet mee ben al wild genoeg vanmorgen en de schoondochter kan ik er dan niet bij hebben dat is me een geval apart. Kan haar niet zien of luchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Wel gefeliciteerd dan maar @ikkanhet. Hier straks naar babyzwemmen, oh nee peuter. Ze is gepromoveerd naar de volgende groep. karin123, Sowhat en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 dank je @niksveel plezier bij het zwemmen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ik was gisteravond kapot moe en lag al om kwart voor 9 in bed maar toch geslapen tot 5 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Fijn @Jannigjedat je zo'n fijne avond/nacht hebt gehad. Reacher en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @ikkanhet Werkt Koffie wel kalmerend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Zojuist zei Claudius: @ikkanhet Werkt Koffie wel kalmerend? Voor mij wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @BorAan jou was toch gevraagd om de systeembeheerder te helpen bij het opsporen van het plaatsingsprobleem? Gebeurt daar nog iets mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Hé, gelukt. Nou, goeiemorgen dan! Ik ga straks voor de laatste keer poetsen en bedden opmaken, daarna sluiten we de vakantiehuizen voor dit seizoen. De vrijheid staat al te trappelen op de stoep. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Dat is zeker de bedoeling @Etty, eerdaags stappen we in de camper en gaan we wat dingen afhandelen in NL en dan door naar ergens in Zuideuropa, richting Sicilië misschien. lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Heerlijk Yana zeker als je zelf niet hoeft te rijden. 34 minuten geleden zei Yana: @BorAan jou was toch gevraagd om de systeembeheerder te helpen bij het opsporen van het plaatsingsprobleem? Gebeurd daar nog iets mee? Hoogstwaarschijnlijk niet. De moderators en aanhang zijn erg traag de laatste tijd. Heb het gevoel dat daar problemen zijn. Maar als je ingelogd blijft heb je geen last meer van de trage plaatsingen. Maar dan moet je helemaal niet meer uitloggen. 7 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Goedemorgen. Er was harde muziek en een feestje. Dus niet al te best geslapen, maar ach. Was wel leuke muziek. Ik was te moe om licht aan te doen en oordoppen te pakken. @Jannigjewst fijn dat je kon genieten! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 17 minuten geleden zei bolletje: Heerlijk Yana zeker als je zelf niet hoeft te rijden. 49 minuten geleden zei Yana: Ik rijd vaak zelf omdat m'n lief dat niet altijd aan kan maar ik doe dat best graag en we rijden voornamelijk binnendoorweggetjes en nooit lange ritten. De grootste uitdagingen zijn weggetjes die te smal blijken te zijn. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Yana was Lika in dit geval, @Maja2 7 november 2021 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 11 minuten geleden zei Maja2: Knap @Yanadat je zo laconiek op herrie in de nacht kunt reageren Die eer komt Lika toe, ik woon in absolute stilte. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Ik snap ook niet waarom het me vannacht niet echt raakte. Was wel fijn. Mijn reactie was wel fijn. Wel echt besloten me niet druk te maken. Ik schiet ook wel eens in de tegenovergestelde groove…. En ach. Vandaag hoef ik niets! 7 november 2021 bewerkt door Lika rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Goedemorgen frummers, De zon schijnt, heerlijk. Ik ben al lekker met de hond er op uit geweest, eerst maar een bakje nu. @Jannigje, wat heerlijk dat je zo fijn hebt kunnen werken. Koesteren dat gevoel hoor. En @Yana straks weer de deur achter jullie dichtrekken en lekker gaan trekken, mooi! Wow, petje af dat je zo kalm kon blijven bij die muziek @Lika, het zou bij mijn van binnen behoorlijk gaan borrelen in zo'n geval Ik denk dat niet alleen jouw schoonzus een aparte is @ikkanhet, ook jij valt wel binnen die categorie lijkt mij, aan elkaar gewaagd waarschijnlijk DAGPACT: Claudius Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Goedemorgen lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ik wil iedereen heel erg bedanken van gisteren,ik weet dat ik niet op iedereen gereageerd heb maar ik heb jullie wel allemaal gelezen. overal op reageren lukt me even niet ik heb vandaag nog niet gedronken,ik wil het proberen zo lang mogelijk uit te stellen. maar ik voel me verschrikkelijk en ben bang dat het me niet lukt om nog lang droog te blijven. rapilos, nancy, Reacher en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Hoezo zou ik binnen die categorie vallen @Yvonne? Verklaar je nader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Beschouw het namelijk niet als leuk commentaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Oh boy Ikkanhet, zo ernstig hoef je het echt niet op te nemen... Maar als ik lees dat jij al aardig door het lint gaat als je een afstandsbediening niet kunt vinden, dan geeft dat me het gevoel dat jij ook niet de allermakkelijkste bent. Maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten hoor. @Zbb, wat een ellendige situatie heb je jezelf weer in gebracht. Goed dat je nu nog niet hebt gedronken, hak die knoop dan nu ook echt door: Vandaag NIET drinken, basta. Hoe beroerd je je ook voelt en gaat voelen. Dat drinken zal het echt niet beter maken. 7 november 2021 bewerkt door Yvonne woordje 'niet' vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Dat heeft puur en alleen met de rookverslaving te maken. Zegt verder niets over mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Goedemorgen. Wat fijn @Jannigje dat het goed voelde. @Zbb je moet er toch doorheen, dus beter nu dan uitstellen door weer te gaan drinken. Is opname toch geen optie. Het kan alleen maar beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @ikkanhet iedereen kan stoppen met roken dus jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden