Claudius Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goeiemorgen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Negende week in de kliniek, 58 dagen droog. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @Maja @Maja2 accountproblemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Zojuist zei Claudius: @Maja @Maja2 accountproblemen? ja zei ze in pact van gisteren reeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) Gelezen ondertussen , maar dank U wel @ikkanhet 4 november 2021 bewerkt door Claudius ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @lady janezweepslag? Dat doet vreselijk zeer toch? ... sterkte! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) Top Bor. dat je zo eerlijk bent geweest met drinken. O goeie morgen allemaal. Heb gemerkt dat, als de berichtjes weer normaal gaan dus niet dat je uren moet wachten, je gewoon ingelogd moet blijven. Dus niet uitloggen. zojuist bewerkt door bolletje 4 november 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goedemorgen! Ik log altijd met mail adres in, wist niet eens dat het ook anders kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Buiten is het krap aan 1 graad en mistig, binnen is het lekker warm. En er staat natuurlijk een bakje klaar. 4 november 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 5 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! Ik log altijd met mail adres in, wist niet eens dat het ook anders kon. Ja Niks gewoon het forum vast zetten bij je favorieten of zo. Veel makkelijker. Aanklikken en hup je bent er. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 7 minuten geleden zei bolletje: Ja Niks gewoon het forum vast zetten bij je favorieten of zo. Veel makkelijker. Aanklikken en hup je bent er. Ja zo heb ik het forum ook staan en nooit problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @niksdat gedoe met die cadeautjes en traktaties…..AAARRGGH Ik weet het nog heel goed. Volgens mij gaat dat over op de basisschool. maar ja… dan krijg je de partijtjes. Ik besef nu dat dat voorbij is. Ook heerlijk rustig zo. Maar ik heb ook wel eens gewoon poppenkast gespeeld op een feestje. Was een hit. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Ik organiseerde meestal kinderfeestjes waar ze bezig werden gehouden zoals bij Mac Donalds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goedemorgen. Wat een rottige situatie met je man @Cleo66. Hij moet nu toch ook inzien dat het zo niet meer gaat? Sterkte. Jij hebt natuurlijk ook geen oog dichtgedaan. Werkdag vandaag en eind van de middag hopelijk tijd om te sporten en daarna heerlijk in de sauna. Geluksmoment van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goeiemooiemorgen frummers @Yana het gaat al beter, ik hobbel met 2 hielverhogers in een croc-klomp rond en zolang ik geen onverwachte wendingen maak is het te doen hoor. Maar de door- geschoven saunadag net maar geannuleerd en alle volley staat op stop. Pas op de plaats dus. Signalen serieus nemen, al is het wat laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 (bewerkt) Goedemorgen. 4 november 2021 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goedemorgen. Yes! De dag kan niet meer stuk. Vanmorgen op de weegschaal de -20 aangetikt. Dat zou me met alcohol in mijn dagelijkse menu nooit gelukt zijn. Kohtje en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Huh, de -20 aangetikt? Hoe bedoel je? 20 kilo er af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 @lady jane, sterkte met rustig aan. Jij en niet-volleyen? Als dat maar goed gaat. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Een hele goede morgen allemaal, Hier de nodige regen al gehad wat boodschappen gedaan al op de fiets Ook ik heb nooit last van in of uitloggen (dat doe ik nooit) Ook nooit moeite met plaatsen van berichtjes Forum staat inderdaad bij mijn favorieten en die hoef ik maar aan te klikken en voila..! Straks weer naar het huisje van vriend Helpen met behang af stomen Zo leuk, dat hij vlak bij mij komt wonen En hulp genoeg hoor, er komen ook twee broers van hem helpen weer Best gezellig, zo met die mannen klussen ! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Volkoren crackers, kerriepoeder, zwarte peper, zakje kerriesoep, zakje instant noedels kerrie en kokend water. Klaar. Lekker pittig. Als ontbijt? Oefff!! Ik weet nog, in de kliniek destijds, daar zaten een paar mensen in m'n groep die met een coke-verslaving zaten. Hun smaakvermogen was danig aangetast en die aten 's morgens, 's middags en 's avonds alles met een (eigen) pot sambal naast hun bord.. Er was er zelfs één die 's morgens een paar boterhammen eerst besmeerde met wat margarine, dan een laag sambal en dan hagelslag. "Dan smaakt het tenminste nog een beetje ergens naar", zei hij. Ik hoop dat jij er niet zo aan toe bent, maar 'gewoon' van een stevig ontbijtje houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Morgen. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 november 2021 Rapport Share Geplaatst 4 november 2021 Goeie morgen, nu jullie toch over ontbijten bezig zijn permitteer ik me even uit te wijden over een meer dan geslaagd experimentje van mezelf: pompoenconfituur! Die deed ik gisteren en vandaag als zoetstof over warme havermout (met kurkuma en kaneel). Nog een mandarijntje erbij en man vrouw is me dat een hartverwarmend herfstig ontbijtje. Musashi back on track! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden