Spring naar bijdragen

Donderdag 4 November 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Top Bor. dat je zo eerlijk bent geweest met drinken.:rose:

O goeie morgen allemaal.

Heb gemerkt dat, als de berichtjes weer  normaal gaan dus niet dat je uren moet wachten, je gewoon ingelogd moet blijven. Dus niet uitloggen.:)

zojuist bewerkt door bolletje
bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niksdat gedoe met die cadeautjes en traktaties…..AAARRGGH Ik weet het nog heel goed. Volgens mij gaat dat over op de basisschool. 

maar ja… dan krijg je de partijtjes. 

Ik besef nu dat dat voorbij is. Ook heerlijk rustig zo. Maar ik heb ook wel eens gewoon poppenkast gespeeld op een feestje. Was een hit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers

@Yana het gaat al beter, ik hobbel met 2 hielverhogers in een croc-klomp rond
en zolang ik geen onverwachte wendingen maak is het te doen hoor. Maar de door-
geschoven saunadag net maar geannuleerd en alle volley staat op stop. Pas op de plaats dus.
Signalen serieus nemen, al is het wat laat;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Hier de nodige regen al gehad
wat boodschappen gedaan al op de fiets

Ook ik heb nooit last van in of uitloggen (dat doe ik nooit)
Ook nooit moeite met plaatsen van berichtjes
Forum staat inderdaad bij mijn favorieten en die hoef ik maar aan te klikken en voila..!

Straks weer naar het huisje van vriend
Helpen met behang af stomen
Zo leuk, dat hij vlak bij mij komt wonen
En hulp genoeg hoor, er komen ook twee broers van hem helpen weer
Best gezellig, zo met die mannen klussen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Boekanier:

Volkoren crackers, kerriepoeder, zwarte peper, zakje kerriesoep, zakje instant noedels kerrie en kokend water. Klaar. Lekker pittig. :)

Als ontbijt? Oefff!!

Ik weet nog, in de kliniek destijds, daar zaten een paar mensen in m'n groep die met een coke-verslaving zaten. Hun smaakvermogen was danig aangetast en die aten
's morgens, 's middags en 's avonds alles met een (eigen) pot sambal naast hun bord.. Er was er zelfs één die 's morgens een paar  boterhammen eerst besmeerde met wat margarine, dan een laag sambal en dan hagelslag. "Dan smaakt het tenminste nog een beetje ergens naar", zei hij.
Ik hoop dat jij er niet zo aan toe bent, maar 'gewoon' van een stevig ontbijtje houdt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen, nu jullie toch over ontbijten bezig zijn permitteer ik me even uit te wijden over een meer dan geslaagd experimentje van mezelf: pompoenconfituur! Die deed ik gisteren en vandaag als zoetstof over warme havermout (met kurkuma en kaneel). Nog een mandarijntje erbij en man vrouw is me dat een hartverwarmend herfstig ontbijtje. Musashi back on track!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...