Spring naar bijdragen

Zondag 24 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Trug en even ratsj-ratsj de afgelopen week doorgelezen. Wat is blijven hangen:

@ikkanhet die 'de badkuip' weer heeft gehaald. En vandaag zelfs een hele maand. Mooi bericht. En nu door voor het Olympisch Zwembad en zelfs de Oceaan. :rose:

@Yvonne die uiteindelijk een afspraak bij de huisarts heeft gemaakt. Je lijkt ikke wel... 'het gaat vast vanzelf wel over'. :heart:

@Yana die onzeker is over haar uiterlijk.. voor mij 'de Verrassing Van Het Jaar', want ik vind je altijd zo (zelf)bewust en zeker, maar o, wat een herkenning en wederom: Je lijkt ikke wel... :heart: 't Is niet voor niks dat ik me in sjofele kleding het prettigst voel.

En verder staat de week weer bol van de steunbetuigingen en tegelijkertijd van de afkattingen. Zoals het altijd is geweest en zoals het waarschijnlijk altijd zal blijven. Heerlijk forum.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, en natuurlijk @Musashi die gaat trouwen. Je bracht de mededeling wat koeltjes, vond ik, zo tussen neus en lippen door, maar toch heel hartelijk gefeliciteerd. Dat het maar een mooie gedenkwaardige dag mag worden.
Trouwen ouderwets? Ach, dat is alcoholisme ook en daar trokken we ons ook niets aan van of het wel hip was.. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Yana:

... Kraanvogels gezien?

Ja, onderweg, maar niet bij het Lac du Der. Daar zijn we niet geweest. De laatste nacht op een heel klein camperplaatsje aan de toegangspoort gestaan van  de Citadel van Montmédy-Haut. Daar 's avonds laat in de bijna-vrieskou nog even binnen gelopen, waar door de verlatenheid, de pikkedonkerheid met ietwat uitgelichte gebouwen en doodse stilte een wat spookachtig sfeertje hing. Net zo indrukwekkend als een paar jaar geleden de kraanvogelzwermen bij het Lac du Der maar heel anders. :face-icon-small-shocked::)
Wat hebben we prachtig herfstweer gehad, afgelopen week tijdens onze vakantierit. Veel zon op zienderogen verkleurende bossen en wijngaarden, heerlijke dagtemperaturen en alleen de laatste twee dagen verschrikkelijke regenbuien (vooral 's avonds en 's nachts) en storm. Vandaar ook geen Lac du Der maar rechtstreekser naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...