nancy Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 1 minuut geleden zei rapilos: Leuk @nancy Ik ga morgen lunchen met kleindochter van 14 Genieten he Precies! Echt genieten. Ze is 6 jaar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Morgen. voor nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 voor nancy Wow wat was me dat dit weekend! Ik ben 3 dagen vergaan van de hoofdpijn. Overload aan hormonenmix wellicht? Vandaag iets beter maar toch wat rustig aan doen. Dat treft, een dag gepland om confituren te maken, dat gaat ook traag. Dan ga ik samen op met de confituur dus… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Dank jullie wel. Maar ik ga er gewoon een leuke dag van maken, het is ook al zoooooo lang geleden, komt goed. Ik ga op zoek naar mijn zwemspullen . rosa45, lady jane en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 goeiemorgen frummers gisteren zouden we in Voorburg weer voor het eerst in de zaal spelen omdat we steeds niet genoeg oudjes hadden, kwam het er eerder niet van. Nou het werd ook meteen de laatste keer helaas. Dus na afloop ergens een drankje gedaan met bitterballen en de tientallen jaren herinneringen opgehaald. Ik was er echt een beetje door van slag. Dat is wel het grootste nadeel van het ouder worden, er vallen mensen weg, en af. Maar wat hebben we het lang goed gehad samen. En op het strand blijven we komen en de volleybalspullen zijn daar nog ook. En voor de winter zoek ik maar weer een extra clubje dichtbij huis, want dat ballen doet me zó goed. En dan komen er ook weer nieuwe mensen in mijn leven. Benieuwd! nancy, bolletje en Yana reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Jammer Jane, weer een episode afgesloten, maar wie weet wat voor nieuws je nog gaat ontdekken ! Ik kom net terug van de goedkope super er stond iemand voor mij, met wat boodschapjes, waaronder melk en Brinta Toen ze moest afrekenen kostte haar dat in totaal iets meer dan 10 euro ze telde al haar geld uit en kwam niet verder dan 8 ofzo. dus ze moest twee boodschappen terug geven Ik vond dit eigenlijk best schokkend om te zien, en heb nu spijt dat ik die 2.50 extra niet voor haar betaald heb. jeetje, zou dit dan toch verborgen armoe zijn ?? karin123 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 18 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 ja Raps die verborgen armoe is er, en wordt nu duidelijker ik schaam me soms voor hoe goed ik het nu heb, nu ik er niet eens meer voor hoef te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Zojuist zei lady jane: ja Raps die verborgen armoe is er, en wordt nu duidelijker ik schaam me soms voor hoe goed ik het nu heb, nu ik er niet eens meer voor hoef te werken. Ja, hier precies hetzelfde gevoel Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 vriendin hier terug van vakantie, organiseert net vanmiddag beachvolley haha een gat al weer even gevuld zo gaat dat bij mij, een deur dicht een andere open rapilos, nancy en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 4 minuten geleden zei lady jane: ja Raps die verborgen armoe is er, en wordt nu duidelijker ik schaam me soms voor hoe goed ik het nu heb, nu ik er niet eens meer voor hoef te werken. Schaamte heeft niemand wat aan, beter gewoon lekker delen wat je hebt daar wordt iedereen blijer van. lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 klopt, maar ja,ik heb zat gevoelens waar verder niemand iets aan heeft, maar ze zijn er toch. prima hoor, houdt me bewust van dingen/omstandigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Ben je weer opgeknapt Yana? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 4 minuten geleden zei lady jane: klopt, maar ja,ik heb zat gevoelens waar verder niemand iets aan heeft, maar ze zijn er toch... Is natuurlijk ook waar. Ja, mijn energie is weer terug, gisteren had ik alweer zin in een boswandelingetje. Ik vond het wel raar, nergens last van behalve dat ik een aantal dagen totaal futloos was. Ik wens je een mooie dag, Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Ik heb eens een scholier de 20 cent bijgepast die hij bij de kassa tekort kwam voor zijn croissant en redbull. Dat was geen melk en brinta, maar ja. Die jongen vond het best ongemakkelijk dat ik dat deed, maar bedankte me wel. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Gisteren in het bos moest ik aan je denken, Yana. Zoveel verschillende paddenstoelen gezien, echt prachtig. Jij zou daar in de keuken wel raad mee weten. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Yana: Je maakt de foto's met je mobiel maar je bezoekt het forum via je pc? Of kom je ook wel op het forum via je phone? Ooit gedaan ja. Ik kan eens kijken of ik ze dan kan plaatsen Ya. Tel geeft aan geen app gevonden te hebben. Ach joh laat maar. Moet gewoon weer eens een dig. cameraatje kopen. Ooit een tas weggegooid tja als je die niet goed na kijkt. 18 oktober 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 @nancy fijn dat je erop jou manier een mooie dag van kan maken vandaag. zwemze. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) Zo lees je online een bericht over een ongeval afgelopen nacht met 5 jongeren en later wordt ik gebeld door mijn zus dat mijn neefje en nichtje er bij betrokken zijn 18 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 lady jane, nancy, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Oef, dat is schrikken @Lieke7777 sterkte. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) Ik hoor nu net dat ze na een nacht observatie naar huis mogen , mijn jongste neefje heeft maar liefst 15 hechtingen in zijn hoofd mijn nichtje kneuzingen. Ze waren beide in shock , auto was over de kop geslagen, ze waren niet de bestuurders van de auto . Goddank engeltjes op hun schouders.. 18 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Fijn dat ze toch al naar huis mogen. Verder zal het wel even duren voor ze dit verwekt hebben. Ellendig. Heel wat anders, vandaar de enorme witruimte. Niemand leest er, geloof ik, maar mocht je nog een date zoeken... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 Wat erg @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) Misschien beter je achternaam weghalen of afkorten, @Bor? 18 oktober 2021 bewerkt door Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden